فیشن اور خوبصورتی

کیا آپ پاؤں کی بدبو سے پریشان ہیں؟ ان 5 گھریلو ٹوٹکوں سے نجات مل جائے گی۔

Home Remedies for Foot Odor: پاؤں کی بدبو انسان کو بہت پریشان کرتی ہے۔ اس پریشانی سے چھٹکارا پانے کے لیے یہ گھریلو ٹوٹکے اپنائیں.

Home Remedies for Foot Odor: بہت سے لوگ پیروں سے آنے والی بدبو سے بہت پریشان ہوتے ہیں۔ بہت سے لوگ اس مسئلے پر قابو پانے کے لیے طرح طرح کے پاؤڈر وغیرہ کا استعمال بھی کرتے ہیں۔ لیکن پھر بھی پیروں سے آنے والی بدبو رکنے کا نام نہیں لیتی۔ کئی بار لوگ پیروں سے آنے والی بدبو سے بھی شرماتے ہیں۔ ایسے میں پیروں سے آنے والی بدبو کو دور کرنے کے لیے کچھ گھریلو ٹوٹکوں کی مدد لی جا سکتی ہے۔ یہ گھریلو ٹوٹکے بدبو دور کرنے کے ساتھ جلد کو کوئی نقصان نہیں پہنچائیں گے۔ آئیے ان گھریلو علاج کے بارے میں جانتے ہیں۔

سرکہ.(vinegar)

پیروں کی بدبو دور کرنے کے لیے سرکہ بہت فائدہ مند ہے۔ کیونکہ اس کا استعمال بیکٹیریا کو ختم کرتا ہے اور پیروں سے آنے والی بدبو کو بھی دور کرتا ہے۔ اسے استعمال کرنے کے لیے ڈیڑھ کپ سرکہ کو 6-8 کپ گرم پانی میں ملا دیں۔ اب اپنے پیروں کو اس مکسچر میں 10 سے 15 منٹ تک ڈبو دیں۔ ایسا کرنے سے پیروں سے آنے والی بدبو آسانی سے دور ہوجاتی ہے۔

home-remedies-to-get-rid-of-foot-odour-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

چائے کی تھیلیاں.(tea bags)

ٹی بیگز کے استعمال سے پاؤں کی بدبو کو آسانی سے دور کیا جا سکتا ہے۔ اسے استعمال کرنے کے لیے 4 سے 5 ٹی بیگز کو ایک لیٹر نیم گرم پانی میں ملا دیں۔ اب اس پانی میں پاؤں رکھ کر 10 سے 15 منٹ تک بیٹھیں۔ ایسا کرنے سے پیروں سے بیکٹیریا ختم ہو جائیں گے اور بدبو بھی دور ہو جائے گی۔

بیکنگ سوڈا.(Baking soda)

بیکنگ سوڈا کی مدد سے پیروں سے آنے والی بدبو کو آسانی سے دور کیا جا سکتا ہے۔ اسے استعمال کرنے کے لیے 1-2 چائے کے چمچ بیکنگ سوڈا کو 1 ٹب پانی میں مکس کریں اور اپنے پیروں کو اس مکسچر میں 5 سے 10 منٹ تک بھگو دیں۔ ایسا کرنے سے پیروں کی بدبو دور ہونے کے ساتھ ساتھ پاؤں بھی نرم ہو جاتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ہونٹوں کا کالا پن دور کرنے کے لیے یہ 4 کریمیں گھر پر بنائیں، طریقہ اور فوائد جانیں۔

نمک پانی.(salt water)

نمکین پانی سے پیروں سے بیکٹریا کم کرنے کے ساتھ ساتھ پیروں کی بدبو بھی آسانی سے دور ہوجاتی ہے۔ اسے استعمال کرنے کے لیے نیم گرم پانی کے ایک ٹب میں ایک چائے کا چمچ نمک ملا دیں۔ اب اس پانی میں پاؤں ڈبو کر 5 سے 10 منٹ تک بیٹھیں۔ یہ طریقہ کرنے سے پیروں کی بدبو دور ہو جائے گی۔

home-remedies-to-get-rid-of-foot-odour-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

مکئی کا آٹا.(maize flour)

جی ہاں پاؤں کی بدبو بھی مکئی کے آٹے کی مدد سے دور کی جا سکتی ہے۔ اسے استعمال کرنے کے لیے اپنے پیروں پر مکئی کا آٹا چھڑکیں۔ ایسا کرنے سے پیروں کا پسینہ کم ہو جائے گا اور بدبو بھی آسانی سے دور ہو جائے گی۔

یہ بھی پڑھیں: سیاہ ہونٹوں کا علاج: گلابی ہونٹوں کے لیے گھر پر یہ 3 گھریلو لپ ماسک بنائیں

پیروں کی بدبو سے نجات کے لیے یہ گھریلو ٹوٹکے استعمال کیے جا سکتے ہیں۔ لیکن خیال رہے کہ اگر آپ کو کوئی مسئلہ درپیش ہے تو جلد کے ماہر ڈاکٹر سے بات کرنے کے بعد ہی ان کا استعمال کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"