بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

کیا شیمپو کے بعد بھی بال چپکے ہوئے نظر آتے ہیں؟ یہ 5 گھریلو ٹوٹکے مسائل کو حل کر دیں گے۔

کئی بار شیمپو کرنے کے بعد بھی بالوں میں تیل نظر آتا ہے۔ چکنائی والے بالوں کے مسئلے سے آپ کچھ گھریلو ٹوٹکوں کی مدد سے چھٹکارہ حاصل کر سکتے ہیں۔

Home Remedies For Greasy Hair: گرمی، پسینہ یا نمی کی وجہ سے بال چپک جاتے ہیں۔ ایسی صورت حال میں ہم بالوں کی چپچپا پن کو دور کرنے کے لیے ہیئر واش کرتے ہیں۔ لیکن کئی بار شیمپو کرنے کے بعد بھی بال تیل والے نظر آتے ہیں۔ ایسے میں بالوں کو روزانہ دھونا درست حل نہیں ہے۔ روزانہ بالوں میں شیمپو لگانے سے بال کمزور اور بے جان ہو سکتے ہیں۔ اس سے بال گندے نظر آتے ہیں. ساتھ ہی بالوں میں خارش، خارش اور سرخی کے مسائل بھی پیدا ہو سکتے ہیں۔ بالوں کا چپکنا بہت سی وجوہات کی وجہ سے ہو سکتا ہے. جیسے کہ seborrheic dermatitis، غلط شیمپو کا انتخاب، غلط خوراک، آلودگی وغیرہ. ہیئر اسٹائل کرنے والی مصنوعات کا زیادہ استعمال وغیرہ۔ اگر شیمپو کرنے کے بعد بھی بال چپکے ہوئے نظر آتے ہیں. تو آپ کچھ گھریلو ٹوٹکوں کی مدد سے اس مسئلے سے چھٹکارا پا سکتے ہیں۔ آئیے جانتے ہیں-

سیب کا سرکہ.(Apple vinegar)

بالوں کی چپچپا پن کو دور کرنے کے لیے آپ ایپل سائڈر سرکہ استعمال کر سکتے ہیں۔ درحقیقت ایپل سائڈر سرکہ میں ایسٹک ایسڈ ہوتا ہے. جو کھوپڑی کے پی ایچ لیول کو متوازن رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ چپکنے والے بالوں سے نجات کے لیے ایک کپ پانی میں تین سے چار چائے کے چمچ ایپل سائڈر سرکہ ملائیں۔ شیمپو کرنے کے بعد اسے اپنے بالوں میں لگائیں۔ آدھے گھنٹے بعد بالوں کو پانی سے دھو لیں۔ ایسا کرنے سے بالوں کی چپچپا پن دور ہو جائے گی۔

یہ بھی پڑھیں: چقندر اور دہی ہیئر ماسک بالوں میں لگائیں، بال گھنے ہو جائیں گے۔

home-remedies-to-get-rid-of-greasy-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ملتانی مٹی.(multani mitti)

بالوں کی چپچپا پن دور کرنے کے لیے آپ ملتانی مٹی سے گھریلو اسکرب بھی بنا سکتے ہیں۔ اس کے لیے ایک پیالے میں دو چمچ ملتانی مٹی اور ایک چمچ چینی ڈالیں۔ اب اس میں دو چمچ ایلو ویرا جیل اور ایک چمچ عرق گلاب ڈالیں، تمام چیزوں کو اچھی طرح مکس کریں۔ اسے اس وقت تک مکس کرتے رہیں. جب تک کہ یہ ہموار پیسٹ نہ بن جائے۔ پھر اس پیسٹ کو اپنی کھوپڑی پر لگائیں اور 20 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ اس کے بعد بال دھو لیں۔ اس سکرب کے استعمال سے سر کی جلد سے اضافی تیل نکل جائے گا اور بال صاف اور ملائم ہوجائیں گے۔

چائے کے درخت کا تیل.(tea tree oil)

ٹی ٹری آئل کے استعمال سے چکنائی والے بالوں کے مسئلے سے بھی نجات مل سکتی ہے۔ ٹی ٹری آئل کو بالوں میں لگانے سے کھوپڑی کے اضافی تیل کو روکنے میں مدد ملتی ہے۔ اگر آپ چاہیں تو ٹی ٹری آئل سے اپنے سر کی مالش کر سکتے ہیں یا ٹری آئل پر مبنی شیمپو لگا سکتے ہیں۔ اس سے بالوں میں چپکنے، خشکی اور خارش کا مسئلہ دور ہو جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں:گرے بالوں کو قدرتی طور پر سیاہ بنائیں ان 5 طریقوں سے، جانیں کیسے؟

کنڈیشنر.(conditioner)

زیادہ تر لوگ شیمپو کے بعد کنڈیشنر لگاتے ہیں تاکہ بالوں کو ریشمی ہموار بنایا جا سکے۔ تاہم کنڈیشنر کا زیادہ استعمال بالوں کو چکنائی کا شکار بنا سکتا ہے۔ دراصل، کنڈیشنر لگانے سے کٹیکلز پر کوٹنگ پڑ جاتی ہے، جس کی وجہ سے پراڈکٹ جمنا شروع ہو جاتی ہے اور سر کی جلد روغنی ہو جاتی ہے۔ اگر آپ کے بال تیل والے ہیں تو بہت زیادہ کنڈیشنر لگانے سے گریز کریں۔

home-remedies-to-get-rid-of-greasy-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

دہی.(yuogat)

بالوں سے چپچپا پن دور کرنے کے لیے آپ دہی اور کری پتوں کا بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے دہی اور کچھ کری پتوں کو مکسچر میں اچھی طرح پیس لیں۔ اب اس پیسٹ کو اپنی کھوپڑی اور بالوں پر لگائیں۔ آدھے گھنٹے بعد بالوں کو شیمپو سے دھو لیں۔ اس سے آپ کے بالوں سے اضافی تیل نکل جائے گا اور خشکی کا مسئلہ بھی دور ہو جائے گا۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button