مردانہ کمزوری :impotence in urdu

مردوں میں کمزوری دور کرنے کے لیے یہ 5 گھریلو ٹوٹکے اپنائیں۔ بے پنا طاقت ملے گی ۔

مردانہ کمزوری کا گھریلو علاج: مردوں کی کمزوری کو دور کرنے کے لیے آپ کچھ چیزوں کا استعمال کر سکتے ہیں۔ آپ کو ان سے زبردست طاقت ملے گی۔

Home Remedies for Male Weakness: بہت سے مرد اپنے پیٹ کے پھیلنے سے پریشان ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ کچھ مرد ایسے ہوتے ہیں جن کا جسم بہت پتلا اور کمزور ہوتا ہے۔ ایسے میں مرد اپنی طاقت بڑھانے کے لیے مختلف سپلیمنٹس اور پروٹین پاؤڈر لینا شروع کر دیتے ہیں۔ لیکن بہت سے مردوں میں ان کے مضر اثرات بھی دیکھے جاتے ہیں۔ ایسے میں اگر آپ چاہیں تو کچھ گھریلو ٹوٹکوں (How to Build Strength Male) کی مدد سے آپ اپنی طاقت بڑھا سکتے ہیں اور جسم کو مضبوط بنا سکتے ہیں۔

Home remedies to treat impotence in men in Urdu (3)
All Image Source: Freepik.com

1. مرد کے لیے لہسن  کا استعمال کریں۔

اگر آپ کا جسم بہت پتلا ہے اور آپ ہر وقت کمزوری محسوس کرتے ہیں تو آپ لہسن کو اپنی معمول کی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔ لہسن مردوں کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ اپنی جسمانی طاقت بڑھانے کے لیے آپ روزانہ صبح خالی پیٹ لہسن کھا سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ لہسن کی 3-4 کلیاں لیں۔ اسے چھیل کر نیم گرم پانی سے کھائیں۔ روزانہ ایسا کرنے سے آپ کو طاقت ملے گی اور صحت کے بہت سے مسائل سے بھی نجات ملے گی۔

3. گری دار میوے اور بیج لیں – مرد کے لئے گری دار میوے اور بیج

گری دار میوے اور بیج سب کے لیے فائدہ مند سمجھے جاتے ہیں۔ اگر آپ کا جسم دبلا ہے اور آپ کو کمزوری محسوس ہوتی ہے تو ایسی صورت میں آپ کو گری دار میوے اور بیجوں کا استعمال ضرور کرنا چاہیے۔ اس کے لیے آپ بادام، کاجو، کشمش، اخروٹ، خشک انجیر وغیرہ لے سکتے ہیں۔ اس کے ساتھ آپ سورج مکھی، کینٹالوپ، کدو اور السی کے بیج بھی کھا سکتے ہیں۔ ان سب کو خوراک میں شامل کرنے سے آپ کو پوری طاقت ملے گی۔ آپ صحت مند اور فٹ محسوس کریں گے۔

یہ بھی پڑھیں- مردوں کے لیے اشوگندھا کے فائدے: اشوگندھا مردوں کی یہ 5 پریشانیاں دور کرتی ہے.

4. اناج کھائیں۔

بہت سے لوگ فاسٹ فوڈ، جنک فوڈ، کیفین یا الکحل کا زیادہ مقدار میں استعمال کرتے ہیں۔ اگرچہ اس کی وجہ سے آپ کا وزن بڑھ رہا ہے لیکن آپ جسمانی طاقت حاصل نہیں کر پا رہے ہیں۔ اگر آپ طاقت اور طاقت چاہتے ہیں تو ان تمام چیزوں کے بجائے اپنی خوراک میں اناج شامل کرنا شروع کریں۔ اناج صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس سے آپ کے بہت سے مسائل آہستہ آہستہ دور ہونے لگیں گے۔

Home remedies to treat impotence in men in Urdu (3)
All Image Source: Freepik.com

2. اشوگندھا کھائیں – Ashwagandha for Men

دیسی طریقہ علاج میں اشوگندھا کو مردوں کے لیے بہت فائدہ مند بتایا گیا ہے۔ اشوگندھا پروٹین، توانائی، آئرن اور کاربوہائیڈریٹ سے بھرپور ہوتی ہے۔ اگر آپ کو کمزوری محسوس ہوتی ہے تو آپ روزانہ اشوگندھا کھا سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ ایک گلاس گرم دودھ لیں اور اس میں 1-2 چمچ اشوگندھا پاؤڈر ڈالیں۔ اب آپ اسے روزانہ سوتے وقت پی سکتے ہیں۔ اشوگندھا کو دودھ میں ملا کر پینے سے آپ کا وزن آہستہ آہستہ بڑھے گا۔ اس کے ساتھ کمزوری، تھکاوٹ دور ہوگی اور طاقت ملے گی۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 5 مصالحے مردوں کے لیے بے مثال ہیں، اگر آپ انہیں روزانہ کھائیں گے تو آپ کی جسمانی قوت میں اضافہ ہوگا۔

5. کیلے کو باقاعدہ خوراک میں شامل کریں۔

اگر آپ اپنی جسمانی طاقت بڑھانا چاہتے ہیں تو کیلے کو اپنی خوراک میں ضرور شامل کریں۔ کیلا ایک سپر فوڈ ہے، اس میں توانائی اور کاربوہائیڈریٹ ہوتے ہیں۔ اسے کھانے سے آپ کو طاقت ملے گی۔ اس کے لیے آپ روزانہ 1-2 کیلے دودھ میں ملا کر کھا سکتے ہیں۔

Home Remedies for Male Weakness: اس کے علاوہ آپ کھجور، انجیر، سفید مصلی، کیلا، گھی، دودھ، پیاز، آملہ وغیرہ بھی کھا سکتے ہیں۔ ان تمام چیزوں کو کھانے سے مردوں کی کمزوری دور ہو جائے گی اور طاقت ملے گی۔ اس کے ساتھ یہ گھریلو ٹوٹکے مردانہ مسائل پر قابو پانے میں بھی مددگار ثابت ہوسکتے ہیں۔ لیکن اچھی خوراک اور طرز زندگی اپنانے کے بعد بھی اگر آپ کو کمزوری محسوس ہو تو ایک بار ڈاکٹر سے ضرور رجوع کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button