جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

خشک جلد کے لیے گھر پر بنا فیس واش ، جلد کے بہت سے مسائل کو دور کرتا ہے ۔

سردیوں میں جلد کی خشکی بہت بڑھ جاتی ہے۔ آئیے جانتے ہیں کہ گھر میں تیار کردہ فیس واش سے چہرہ کیسے دھویا جائے؟

ہم میں سے اکثر لوگ جلد کی خشکی کو کم کرنے کے لیے. طرح طرح کی کریمیں اور فیس واش استعمال کرتے ہیں۔ اس سے جلد پر موجود اضافی تیل نکل جاتا ہے۔ تاہم ہم میں سے اکثر بازار میں دستیاب فیس واش استعمال کرتے ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ خشک جلد کے لیے آپ گھر پر فیس واش بھی تیار کر سکتے ہیں؟ جی ہاں، جلد کی خشکی کو کم کرنے کے لیے گھر پر آسان طریقوں سے فیس واش تیار کیا جا سکتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں. کہ خشک جلد کے لیے گھر پر فیس واش کیسے بنایا جائے۔

شہد اور دہی کا چہرہ.(Honey and Yogurt Facevous)

شہد اور دہی خشک جلد کے لیے بہت مفید ہیں۔ یہ آپ کی جلد کو ہائیڈریٹ اور نمی رکھتا ہے۔ اگر آپ باقاعدگی سے اپنے چہرے کو شہد اور دہی سے دھوتے ہیں. تو یہ آپ کی جلد کو کافی تروتازہ بنا سکتا ہے۔

ایک پیالے میں شہد اور دہی دونوں ڈال کر اچھی طرح مکس کرلیں۔ اس مکسچر کو اپنے چہرے پر لگائیں۔ اسے چند منٹ چہرے پر لگا رہنے دیں۔ اس کے بعد چہرے کو ٹھنڈے پانی سے دھو لیں۔ اس کے بعد چہرے پر موئسچرائزر لگائیں۔

یہ بھی پڑھیں: ان 5 طریقوں سے چہرے پر کریم لگائیں، چہرہ چمک اٹھے گا۔

homemade-face-wash-for-dry-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

زیتون کا تیل اور گلیسرین۔(Olive Oil and Glycerin)

زیتون کا تیل اور گلیسرین خشک جلد کے لیے بہت فائدہ مند قرار دیا جا سکتا ہے۔ آپ اسے چہرے پر فیس واش کے طور پر استعمال کر سکتے ہیں۔ زیتون کا تیل اور گلیسرین چہرے پر لگانے کے لیے دونوں اجزاء کو اچھی طرح مکس کریں۔ اس کے بعد اسے اپنے چہرے پر لگائیں اور کچھ دیر مساج کریں۔ اب اپنا چہرہ دھو لیں۔ اس سے جلد کی خشکی دور ہو جائے گی۔

 کیسٹر اور لیوینڈر آئل.(Castor and Lavender Oil)

جوجوبا، کیسٹر اور لیوینڈر کا تیل جلد کے مسائل کو دور کرنے کے لیے کافی صحت مند ثابت ہو سکتا ہے۔ یہ آپ کی جلد کو گہرائی سے صاف کرتا ہے۔ اسے چہرے پر استعمال کرنے کے لیے جوجوبا، کیسٹر اور لیوینڈر کو آپس میں ملا لیں۔ اس کے بعد اسے اپنے چہرے پر لگائیں اور کچھ دیر مساج کریں۔ اس کے بعد عام پانی سے چہرہ دھو لیں۔ اس سے جلد کی چمک بڑھے گی۔ اس کے علاوہ، آپ کو خشک جلد سے چھٹکارا ملے گا.

چہرے پر دودھ استعمال کریں.(milk face wash)

دودھ میں موئسچرائزنگ خصوصیات ہوتی ہیں. جو آپ کی جلد کو زیادہ دیر تک ہائیڈریٹ اور نرم رکھنے میں کارآمد ثابت ہوتی ہیں۔ اس میں 1 چٹکی ہلدی آپ کی خوبصورتی میں اضافہ کر سکتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: انڈے کا ماسک لگا ئیے اور چہرے کے غیر ضروری بالوں سے چھٹکارا پائیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

homemade-face-wash-for-dry-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

چہرے پر دودھ استعمال کرنے کے لیے ایک پیالے میں دودھ اور چٹکی بھر ہلدی ڈال کر اچھی طرح مکس کریں۔ اب ان دونوں کو اچھی طرح مکس کریں۔ اس کے بعد اسے اپنے چہرے پر لگائیں اور سرکلر موشن میں مساج کریں۔ پھر اپنے چہرے کو عام پانی سے دھو لیں۔ اس سے آپ کی جلد چمکدار ہو جائے گی۔

چمکدار جلد حاصل کرنے کے لیے آپ ان گھریلو فیس واشز کا استعمال کر سکتے ہیں۔ اس سے بہت فائدہ ہوگا۔ تاہم یہ بات ذہن میں رکھیں کہ اگر آپ کو ان چیزوں سے الرجی ہے تو اسے استعمال نہ کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button