جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

یہ 5 پھلوں کے آئی ماسک آنکھوں کے نیچے سیاہ حلقوں کو کم کر سکتے ہیں، انہیں بنانے کا طریقہ سیکھیں۔

Fruit Eye Mask: آنکھوں کی خوبصورتی کو بڑھانے کے لیے فروٹ آئی ماسک آپ کے لیے بہت صحت بخش ثابت ہو سکتا ہے۔ اسے گھر میں تیار کرنا بہت آسان ہے۔

Fruit Eye Mask : چہرے اور جلد کی خوبصورتی کو بڑھانے کے لیے پھلوں کا ہماری زندگی میں اہم کردار ہے۔ پھلوں میں ہائیڈریٹنگ اور چمکدار خصوصیات ہیں. جو چہرے کی خوبصورتی کو بڑھانے کے ساتھ ساتھ آنکھوں کے نیچے سیاہ حلقوں کو بھی کم کرسکتے ہیں۔ اس کے ساتھ یہ جھریوں، سیاہ حلقوں اور آنکھوں کی سوجن کو بھی کم کر سکتا ہے۔ یہی نہیں یہ آپ کی حساس جلد کے لیے بھی صحت مند ثابت ہوسکتا ہے۔ اگر آپ کی آنکھوں کے نیچے سیاہ حلقے ہیں تو فروٹ آئی ماسک کا استعمال کریں۔ یہ آپ کی جلد سے متعلق بہت سے مسائل کو دور کر سکتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں ان آئی ماسک کے بارے میں جو آنکھوں کی خوبصورتی کو بڑھاتے ہیں۔

یہ 5 پھلوں کے آئی ماسک آنکھوں کی خوبصورتی میں اضافہ کریں گے۔(These 5 fruit eye masks will enhance the beauty of the eyes)

فروٹ آئی ماسک آپ پپیتا، کیوی، اسٹرابیری جیسے پھلوں سے ماسک تیار کر سکتے ہیں۔ آئیے آئی ماسک بنانے کا آسان طریقہ جانتے ہیں۔

1. پپیتا لیمن آئی ماسک.(Papaya Lemon Eye Mask)

آنکھوں کی خوبصورتی بڑھانے کے لیے پپیتے اور لیموں سے تیار کردہ آئی ماسک استعمال کریں۔ اس آئی ماسک کو تیار کرنے کے لیے، 1 چھوٹا پیالہ لیں۔ اس میں تھوڑا سا لیموں کا رس، عرق گلاب اور ہلدی ملا لیں۔ اب اسے اچھی طرح مکس کر کے گاڑھا پیسٹ بنا لیں۔ اس کے بعد اسے آنکھوں پر لگائیں۔ تقریباً 10 سے 15 منٹ کے بعد اسے دھو لیں۔ اس سے سیاہ حلقوں کا مسئلہ کم ہو سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: پیروں کی سیاہی دور کرنے کے لیے یہ 5 گھریلو ٹوٹکے آزمائیں

homemade-fruit-based-eye-masks-for-brighter-under-eye-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. کیوی اور یوگرٹ آئی ماسک.(Kiwi and Yogurt Eye Mask)

کیوی اور دہی جلد کے لیے بہت صحت بخش مانے جاتے ہیں۔ یہ سیاہ حلقوں کے مسائل کو دور کرنے میں کارگر ثابت ہو سکتا ہے۔ یہ آنکھوں کے نیچے والے حصے کو ہائیڈریٹ رکھنے کے ساتھ ساتھ جھریوں اور باریک لکیروں کے مسئلے کو بھی دور کر سکتا ہے۔ اس آئی ماسک کو تیار کرنے کے لیے کیوی کو ملا دیں۔ اس کے بعد اس میں تھوڑا سا دہی ملا کر پیسٹ بنا لیں۔ اب اسے ڈارک سرکل پر لگائیں۔ تقریباً 10 منٹ بعد دھو لیں۔ اس سے آپ کی آنکھوں کی چمک بڑھے گی۔ اس کے ساتھ آپ کو سیاہ حلقوں سے بھی نجات ملے گی۔ صرف میری صحت

3. انناس آئی ماسک.(Pineapple Eye Mask)

انناس آئی ماسک آنکھوں کے نیچے سوجن اور سیاہ حلقوں کو کم کرنے کے لیے صحت مند ثابت ہو سکتا ہے۔ اسے استعمال کرنے کے لیے انناس کو پیس کر اس کا پیسٹ بنا لیں۔ اب اس میں تھوڑی ہلدی ملا کر آنکھوں پر لگائیں اور تقریباً 20 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ اس کے بعد آنکھوں کے حصے کو صاف کریں۔ اس سے سیاہ حلقوں کا مسئلہ کم ہو جائے گا۔

4. اسٹرابیری آئی ماسک.(Strawberry Eye Mask)

اسٹرابیری اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتی ہے جو آپ کو سیاہ حلقوں کو کم کرنے میں مدد دیتی ہے۔ وٹامن سی سے بھرپور اسٹرابیری جلد کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتی ہے۔ آنکھوں پر اسٹرابیری آئی ماسک لگانے کے لیے اسٹرابیری لیں۔ اسے پیس کر پیسٹ بنا لیں۔ اس کے بعد اس پیسٹ میں وٹامن ای کے تیل اور عرق گلاب کے چند قطرے ملا دیں۔ اب اس مکسچر کو متاثرہ جگہ پر لگائیں اور کچھ دیر کے لیے چھوڑ دیں۔ اس سے آنکھوں کی خوبصورتی میں اضافہ ہوگا۔

یہ بھی پڑھیں: ناریل کے تیل سے ایکنی کے ضدی نشانات ہٹائیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

homemade-fruit-based-eye-masks-for-brighter-under-eye-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

5. ایوکاڈو اور ایلو ویرا آئی ماسک.(Avocado and Aloe Vera Eye Mask)

ایوکاڈو اور ایلو ویرا آئی ماسک آپ کی آنکھوں کے آس پاس کی جلد کو ہائیڈریٹ کرتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ غذائیت بھی فراہم کرتا ہے۔ اس ماسک کو تیار کرنے کے لیے 1 چائے کا چمچ ایلو ویرا جیل 1 چائے کا چمچ ایوکاڈو پیسٹ میں مکس کریں۔ اب اس پیسٹ کو اپنی آنکھوں کے گرد لگائیں۔ تقریباً 20 منٹ بعد اسے دھو لیں۔ اس سے سیاہ حلقوں کا مسئلہ کم ہو جائے گا۔

آنکھوں کے نیچے سیاہ حلقوں کے مسئلے کو کم کرنے کے لیے آپ مختلف گھریلو ٹوٹکے آزما سکتے ہیں۔ تاہم، اگر آپ کو ان میں سے کسی ماسک سے الرجی ہے، تو ضرور کسی ماہر سے رجوع کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button