جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

ایکنی اور مسلز جلد کے لیے گھر پر یہ 3 قسم کی سن اسکرین بنائیں، جلن اور سرخی نہیں ہوگی

ایکنی کا شکار جلد کے لیے سن اسکرین: جلد کو محفوظ رکھنے کے لیے سن اسکرین کا استعمال بہت ضروری ہے۔ جلد سورج کی مضر شعاعوں سے محفوظ رہتی ہے۔

ایکنی پروون جلد کے لیے سن اسکرین: وہ خواتین یا مرد جن کی جلد ایکنی کا شکار ہوتی ہے اکثر کیمیکل پر مبنی مصنوعات استعمال کرنے سے ڈرتے ہیں۔ کیمیکل جلد کو زیادہ نقصان پہنچا سکتا ہے۔ کیا آپ بھی اسی ڈر سے مارکیٹ میں دستیاب پراڈکٹس کا استعمال نہیں کرتے؟ اگر ہاں، تو ہو سکتا ہے کہ آپ سن اسکرین بھی نہیں لگا رہے ہوں۔ لیکن آپ کو اپنی اس عادت کو بدلنا چاہیے، کیونکہ سن اسکرین جلد کے لیے بہت ضروری ہے (How to Choose Sunscreen for Acne Prone Skin)۔ اس صورت حال میں، آپ صرف گھریلو سن اسکرین استعمال کرسکتے ہیں. سن اسکرین جلد کو دھوپ سے بچانے کے ساتھ ساتھ ٹیننگ کو بھی دور کرتی ہے۔ آئیے جانتے ہیں کہ ایکنی والی جلد کے لیے گھر پر سن اسکرین کریم کیسے بنائیں؟

homemade sunscreen for acne-prone skin in Urdu

گھر میں سن اسکرین کیسے بنائیں؟(Homemade Sunscreen for Acne Prone Skin)

آپ گھر پر کئی طریقوں سے سن اسکرین بنا سکتے ہیں۔ ایلو ویرا، شی مکھن، ناریل کے تیل وغیرہ کی مدد سے سن اسکرین گھر پر بنائی جا سکتی ہے۔

1. ایلو ویرا سن اسکرین.(Aloe Vera Sunscreen)

ایلو ویرا سن اسکرین جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ آپ اسے گھر پر بھی آسانی سے بنا سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ ایک پیالے میں ایلو ویرا جیل لیں۔ اس میں 1 چائے کا چمچ ناریل کا تیل ڈالیں۔ اس کے بعد اس میں پیپرمنٹ آئل کے 10-12 قطرے ڈالیں۔ ان تمام اجزاء کو اچھی طرح مکس کریں۔ اسے ایئر ٹائٹ کنٹینر میں محفوظ کریں۔ اب آپ گھر سے باہر نکلنے سے پہلے اس گھریلو سن اسکرین کو استعمال کر سکتے ہیں۔ چہرے کے لیے ایلو ویرا سن اسکرین جلد کو سورج کی شعاعوں سے بچاتا ہے، ساتھ ہی ایکنی اور پھوڑوں کے مسئلے سے بھی نجات دلاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  ہلدی کے یہ 3 فیس پیک مل کر جلد پر لگائیں، جلد چمکدار ہو جائے گی

2. بادام اور زیتون کا تیل سن اسکرین.(Almond and Olive Oil Sunscreen)

آپ بادام اور زیتون کے تیل کی مدد سے گھر پر سن اسکرین بھی بنا سکتے ہیں۔ اس کے لیے بادام کا تیل، تل کا تیل اور زیتون کا تیل برابر مقدار میں لیں۔ سب کو اچھی طرح مکس کریں۔ یہ گھریلو ساختہ ہربل سن اسکرین کے طور پر کام کرے گا۔ آپ گھر سے نکلنے سے پہلے اس سن اسکرین کو اپنی جلد پر لگا سکتے ہیں۔ اس سے جلد سورج کی شعاعوں سے محفوظ رہے گی، جلد کی رنگت نکھرے گی۔ بادام اور زیتون کے تیل کا سن اسکرین بھی مہاسوں کا شکار جلد پر لگایا جا سکتا ہے۔ لیکن اگر آپ کی جلد بہت تیل والی ہے تو آپ ماہرین کے مشورے سے اس سن اسکرین کو استعمال کر سکتے ہیں۔

3. شیا بٹر سن اسکرین.(Shea butter sunscreen)

شیا مکھن جلد کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ اگر آپ چاہیں تو شیا بٹر سے گھر میں سن اسکرین بھی بنا سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ شیا بٹر، بادام کا تیل، کوکو بٹر، وٹامن ای کے کیپسول لیں۔ اب ان تمام اجزاء کو ایک ایک کرکے گلنے کے لیے رکھیں۔ جب رنگ ٹینٹڈ فاؤنڈیشن سے مشابہ ہونے لگے تو اسے ٹھنڈا کر کے ایئر ٹائٹ کنٹینر میں محفوظ کر لیں۔ اب آپ گھر سے باہر نکلتے وقت اس سن اسکرین کو اپنی جلد پر لگا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: عرقِ گلاب اور لیموں کا رس ملا کر جلد پر لگانے سے یہ 5 فائدے حاصل ہوتے ہیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

homemade sunscreen for acne-prone skin in Urdu

سن اسکرین کیسے لگائیں؟(How to Apply Sunscreen: Sunscreen Kaise Lagaye)

اگر آپ گھر میں بنی سن اسکرین استعمال کر رہے ہیں تو اسے صحیح طریقے سے لگانا بہت ضروری ہے۔ اس کے لیے اپنے ہاتھ میں سن اسکرین لیں۔ اسے اپنے چہرے، گردن اور کھلی جگہوں پر لگائیں۔ اس کے ساتھ اس جگہ پر سن اسکرین ضرور لگائیں جہاں کپڑے شفاف ہوں۔ آپ کو ہمیشہ گھر سے 15 منٹ پہلے سن اسکرین لگانا چاہیے۔ یہ سن اسکرین کو جلد پر اچھی طرح جذب ہونے دے گا۔ جلد سورج کی شعاعوں سے محفوظ رہے گی، سن ٹین سے بچ جائے گی اور ایکنی کا شکار جلد سے بھی نجات ملے گی۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button