جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

آنکھوں کے نیچے چمکتی جلد کے لیے ہائیڈریٹڈ اور صحت مند ماسک

گھریلو انڈر آئی ماسک: آنکھوں کے نیچے کی جلد کو ہائیڈریٹ کرنے کے لیے گھر پر ہی صحت بخش انڈر آئی ماسک بنائیں۔

آنکھیں جسم کا ایک اہم حصہ ہیں۔ آنکھوں میں ہلکا سا مسئلہ انسان کو بہت پریشان کر سکتا ہے۔ لیپ ٹاپ کے سامنے دیر تک کام کرنا، رات گئے موبائل کا استعمال. اور غیر صحت مند طرز زندگی کی وجہ سے آنکھوں کے نیچے سیاہ حلقے پڑ جاتے ہیں. اور آنکھوں کے نیچے جلد کا خشک ہونا ایک عام مسئلہ ہے۔ یہ مسائل چہرے کی خوبصورتی کو کم کر دیتے ہیں۔ آئیے جانتے ہیں آنکھوں کے لیے کچھ صحت بخش انڈر آئی ماسک، جو آپ کی آنکھوں کے نیچے کی جلد کو ہائیڈریٹ کریں گے اور سیاہ حلقوں کو دور کرنے میں مدد کریں گے۔

کیوی اور دہی کا ماسک.(Kiwi and Yogurt Mask)

کیوی اور دہی آنکھوں کے نیچے کی جلد کو ہائیڈریٹ کرنے کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتے ہیں۔ اسے استعمال کرنے کے لیے کیوی کا پیسٹ بنا لیں۔ اب اس پیسٹ میں دہی ڈال کر گاڑھا مکسچر تیار کریں۔ اس مکسچر کو آنکھوں کے نیچے والے حصے پر لگائیں۔ اس ماسک کو 10 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ پھر اس ماسک کو صاف سوتی کپڑے سے صاف کریں اور اپنے منہ کو سادہ پانی سے دھو لیں۔

پپیتا اور لیموں کا ماسک.(Papaya and Lemon Mask)

پپیتا اور لیموں کا ماسک بنانے کے لیے پپیتے کا پیسٹ بنا کر ایک پیالے میں رکھیں۔ اب اس میں لیموں کا رس، گلاب کی پتیاں اور ہلدی ڈال کر گاڑھا پیسٹ تیار کریں۔ اب اس پیسٹ کو آنکھوں کے اردگرد کی جلد پر لگائیں۔ یہ پیسٹ سیاہ حلقوں کو کم کرکے جلد کو چمکدار بنانے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: دہی تیل والی جلد کا مسئلہ دور کرے گا، یہ 5 طریقے استعمال کریں۔

homemade-under-eye-masks-that-promote-healthy-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

انناس کا ماسک.(Pineapple Mask)

پائن ایپل یا پائن ایپل ماسک بنانے کے لیے انناس کو بلینڈر میں پیس لیں۔ اب اس میں ہلدی ملا کر آنکھوں کے گرد لگائیں۔ اس ماسک کو 20 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ اس کے بعد عام پانی سے دھو لیں۔ یہ ماسک جلد کو ہائیڈریٹ کرنے کے ساتھ سیاہ حلقوں کو کم کرنے میں مددگار ہے۔

اسٹرابیری ماسک.(Strawberry Mask)

اسٹرابیری کا ماسک آنکھوں کے آس پاس کی جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس میں موجود وٹامن سی جلد کو ہائیڈریٹ کرتا ہے اور ملائی کی رنگت کو بھی نکھارتا ہے۔ اسٹرابیری جلد کو بھی اچھی طرح ہائیڈریٹ کرتی ہے جس سے جلد چمکدار ہوتی ہے۔ اسے استعمال کرنے کے لیے 2 اسٹرابیری لیں۔ اس سے گاڑھا پیسٹ بنا لیں۔ اب اس پیسٹ میں وٹامن ای کا تیل اور عرق گلاب ملا کر ماسک تیار کریں۔ اب اس ماسک کو آنکھوں کے اردگرد کی جلد پر لگائیں۔ اس ماسک کو 10 منٹ تک لگا رہنے کے بعد عام پانی سے دھو لیں۔

ایوکاڈو اور ایلو ویرا ماسک.(Avocado and Aloe Vera Mask)

ایوکاڈو اور ایلو ویرا جلد کو ہائیڈریٹ کرتے ہیں۔ اس ماسک کا باقاعدگی سے استعمال جلد کو چمکدار بناتا ہے۔ اس ماسک کو استعمال کرنے کے لیے ایوکاڈو کا پیسٹ بنائیں، اب اس پیسٹ میں ایلو ویرا جیل شامل کریں۔ دونوں کا مکسچر بنا کر آنکھوں کے آس پاس کے حصے پر لگائیں۔ 10 منٹ بعد عام پانی سے چہرہ دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں: چقندر اور ایلوویرا سے اسپیشل کریم بنائیں، جلد چمکدار نظر آئے گی۔

homemade-under-eye-masks-that-promote-healthy-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

یہ تمام ماسک آنکھوں کے ارد گرد کی جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ یہ آنکھوں کے نیچے کی جلد کو ہائیڈریٹ کرتا ہے، سیاہ حلقوں سے نجات دلاتا ہے اور رنگت کو بہتر بناتا ہے۔ لیکن خیال رہے کہ اسے چہرے پر لگانے سے پہلے پیچ ٹیسٹ کر لیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button