جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

جلد کے لیے لونگ اور شہد کے فائدے، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

جلد کے لیے شہد اور لونگ کے فائدے: اگر آپ کو بھی بارش کے موسم میں جلد کی الرجی اور پھپھڑوں کا مسئلہ ہے تو شہد اور لونگ کو ایک ساتھ استعمال کریں۔

جلد کے لیے شہد اور لونگ کے فوائد: شہد اور لونگ کے استعمال سے کئی جسمانی مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ شہد اور لونگ میں بہت سی دواؤں کی خصوصیات پائی جاتی ہیں. جو آپ کی جلد کے مسائل کو بھی دور کرسکتی ہیں۔ شہد اور لونگ کا استعمال آپ کے مہاسوں اور مہاسوں کا مسئلہ حل کر سکتا ہے۔ اس کا پیسٹ آپ کو جلد کے انفیکشن اور ریشوں کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے۔ لونگ کے ساتھ شہد ملا کر لگانے سے جلد کے مردہ خلیوں سے متعلق مسئلہ دور ہو سکتا ہے۔ اس سے آپ صاف اور خوبصورت جلد حاصل کر سکتے ہیں۔ چمکدار اور بے داغ جلد حاصل کرنے کے لیے آپ شہد اور لونگ کو کئی طریقوں سے استعمال کر سکتے ہیں۔ آئیے اس کے فوائد اور استعمال کے بارے میں تفصیل سے جانتے ہیں۔

جلد کے لیے شہد اور لونگ کے فوائد.(Honey and Clove benefits for skin)

1. پھنسیاں دور کریں.(Remove pimples)

لونگ میں اینٹی بیکٹیریل اور جراثیم کش خصوصیات ہوتی ہیں۔ یہ جلد سے داغ دھبوں اور داغ دھبوں کو دور کر سکتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ شہد میں پیپٹائڈز، وٹامن بی اور اینٹی آکسیڈنٹس پائے جاتے ہیں جو جلد کو ہموار اور خوبصورت بنا سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ شہد اور لونگ کا پیسٹ ملا کر اپنے مہاسوں کی جگہ پر لگا سکتے ہیں۔ اگر آپ چاہیں تو رات بھر لگا رہنے دیں اور صبح اٹھتے ہی جلد کو ٹھنڈے پانی سے دھو لیں۔ یہ مہاسوں اور مہاسوں کو دور کرسکتا ہے۔

honey-and-clove-benefits-for-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. جلد کا خیال رکھیں.(Take care of the skin)

لونگ اور شہد میں antimicrobial اور anti-inflammatory خصوصیات ہیں جو کہ جلد کو بیکٹیریا اور آلودگی سے بچانے میں مددگار ثابت ہو سکتی ہیں۔ شہد آپ کی جلد کو ہائیڈریٹ اور نمی بخشتا ہے۔ صاف جلد حاصل کرنے کے لیے آپ لیموں کے چند قطرے شہد اور لونگ کے پیسٹ میں ملا کر جلد پر لگا سکتے ہیں۔ اسے 20 منٹ تک رہنے دیں۔ اس کے بعد چہرے کو ٹھنڈے پانی سے دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں: گرین ٹی، کافی اور ایلوویرا کے ساتھ گھر پر نائٹ جیل بنائیں، جلد چمکدار ہوگی۔

3. تیل والی جلد کے لیے.(For Oily Skin)

بہت سے لوگ تیل کی جلد کے مسئلے سے پریشان ہیں۔ بار بار چہرہ دھونا ان کے لیے مسئلہ بن جاتا ہے۔ اس کے علاوہ میک اپ بھی اس کے چہرے پر زیادہ دیر تک نہیں رہتا۔ بارش کے موسم میں تیل کی جلد خراب نظر آنے لگتی ہے۔ لیکن لونگ اور شہد کا استعمال آپ کی جلد کو مضبوط اور خوبصورت بنا سکتا ہے۔ لونگ اور شہد کا پیسٹ چہرے پر کچھ دیر لگانے کے بعد اسے پانی سے دھو لیں اور پھر عرق گلاب لگائیں۔

honey-and-clove-benefits-for-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

4. جلد کا انفیکشن.(Skin Infection)

برسات کے موسم میں غلط خوراک یا بیکٹیریا کی وجہ سے آپ کی جلد پر کئی طرح کے دانے اور سوجن کے مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔ دراصل برسات کے موسم میں جلد کی کئی طرح کی الرجی اور مسائل ہونے لگتے ہیں۔ لیکن لونگ اور شہد کی اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی سوزش خصوصیات ان مسائل کا علاج کر سکتی ہیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button