مردانہ کمزوری

مرد شہد اور کشمش کا روزانہ استعمال کریں، صحت بہتر ہو گی۔

شہد کے ساتھ کشمش کا استعمال اس کے فوائد کو دوگنا کردیتا ہے۔ یہ مردوں کی جنسی صلاحیت کو بڑھانے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔

کشمش زیادہ تر ہندوستانی گھرانوں میں میٹھے پکوانوں میں استعمال ہوتی ہے۔ کھیر ہو یا حلوہ، کشمش کی سجاوٹ کے بغیر اس کا ذائقہ میٹھا نہیں ہوتا۔ کشمش نہ صرف کھانے میں لذیذ ہوتی ہے. بلکہ یہ ہماری صحت کے لیے بھی بہت فائدہ مند مانی جاتی ہے۔ کشمش پروٹین، آئرن، وٹامنز اور فائبر سے بھرپور ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ پوٹاشیم، کاپر، وٹامن بی 6، کیلشیم بھی کشمش میں پایا جاتا ہے۔ کشمش کو شہد کے ساتھ کھایا جائے تو اس کے فوائد دگنا ہو جاتے ہیں۔ شہد اور کشمش کا استعمال ٹیسٹوسٹیرون ہارمون کو بڑھاتا ہے جو مردوں کی جسمانی کمزوری کو دور کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ اسی لیے آج ہم آپ کو بتانے جارہے ہیں کہ اگر مرد باقاعدگی سے کشمش اور شہد کا استعمال کریں تو انہیں کتنے فائدے مل سکتے ہیں۔

شہد اور کشمش کا مکسچر بنانے کا طریقہ.(How to make Honey and Raisin Mixture)

  • ایک پیالے میں کچھ کشمش رکھ لیں۔
  • اب ایک پیالے میں شہد ڈال کر اس میں کشمش ڈالیں۔ خیال رہے کہ پیالے میں اتنا شہد ہونا چاہیے کہ کشمش اس میں پوری طرح ڈوبی ہوئی ہو۔
  • کشمش کو شہد میں آدھا گھنٹہ اسی طرح بھگو دیں۔
  • کشمش اور شہد کے اس مکسچر کو شیشے کے برتن میں محفوظ کر لیں۔
  • آپ کی کشمش اور شہد کا مکسچر تیار ہے۔
  • مرد اس پیسٹ کو ہر صبح خالی پیٹ کھا سکتے ہیں۔
  • کشمش اور شہد کا استعمال کرتے وقت، یاد رکھیں کہ آپ کو اس کے استعمال کے بعد تقریباً 1 گھنٹے تک کسی کھانے کی چیز کا استعمال نہیں کرنا چاہیے۔
  • اگر مرد کشمش اور شہد کا 15 دن تک مسلسل استعمال کریں تو انہیں فرق محسوس ہونے لگے گا۔

یہ بھی پڑھیں: مردوں کو مونگ پھلی کھانے سے یہ 5 فائدے حاصل ہوتے ہیں۔

honey-and-raisins-health-benefits-for-men-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

شہد اور کشمش کھانے کے فائدے.(Benefits of eating honey and raisins)

توانائی بوسٹر.(energy booster)

شہد اور کشمش ایک ساتھ کھانے سے جسم کو توانائی ملتی ہے۔ جب کشمش کے غذائی اجزاء اور شہد میں پائے جانے والے کاربوہائیڈریٹس، فرکٹوز، گلوکوز، آئرن اور پوٹاشیم اکٹھے ہوجاتے ہیں تو جسم کو فوری توانائی ملتی ہے۔ شہد اور کشمش ایک ساتھ کھانے سے مردوں کی بھوک بڑھ جاتی ہے۔

قوت مدافعت بڑھانے والا.(immunity booster)

ہم سب جانتے ہیں کہ کورونا اور مونکی پوکس وائرس کے دور میں قوت مدافعت کی کیا اہمیت ہے۔ شہد اور کشمش ایک ساتھ کھانے سے جسم کی قوت مدافعت میں اضافہ ہوتا ہے۔ کشمش اور شہد میں پائے جانے والے اینٹی آکسیڈنٹس اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات جسم کے مدافعتی نظام کو مضبوط بناتے ہیں۔ جس کی وجہ سے جسم کو کئی بیماریوں اور انفیکشن سے لڑنے کی صلاحیت حاصل ہو جاتی ہے۔

honey-and-raisins-health-benefits-for-men-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

سپرم کی تعداد بڑھانے میں مددگار.(Helpful in increasing sperm count)

شہد اور کشمش بھی مردوں کی جنسی کمزوری بڑھانے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔ کشمش میں کاپر، آئرن پایا جاتا ہے جبکہ شہد میں امینو ایسڈز پائے جاتے ہیں۔ یہ تمام چیزیں جنسی کمزوری کو دور کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہیں۔ متعدد تحقیقوں میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ کشمش اور شہد کا استعمال سپرم کی کوالٹی کو بہتر بنانے اور سپرم کی تعداد بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button