جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

ضرورت سے زیادہ اسکربنگ کی وجہ سے جلد کو یہ 5 نقصانات ہو سکتے ہیں۔

بہت زیادہ اسکرب کے سائیڈ ایفیکٹس: بہت زیادہ اسکرب کرنے سے جلد کو فائدہ ہونے کی بجائے نقصان پہنچتا ہے

جلد پر اسکرب کرنے کے فوائد کے بارے میں تو آپ نے کئی بار سنا ہوگا لیکن کیا آپ جانتے ہیں. کہ جلد پر زیادہ اسکرب کرنے سے جلد کو کئی نقصانات بھی پہنچ سکتے ہیں؟ اسکرب جلد کے لیے ضروری ہے. لیکن بعض اوقات یہ جلد کو نقصان بھی پہنچا سکتا ہے۔ اسکرب کرتے وقت بہت سی چیزیں ہیں. جن کا خیال رکھنا ضروری ہے۔ بعض اوقات صحیح طریقے سے اسکرب نہ کرنے کی وجہ سے بھی جلد کو نقصان پہنچ سکتا ہے۔ آئیے جلد پر ضرورت سے زیادہ اسکربنگ کے نقصانات کے بارے میں جانتے ہیں۔

پمپلز کا مسئلہ.(Pimples problem)

ضرورت سے زیادہ اسکربنگ جلد سے متعلق بہت سے مسائل کا باعث بن سکتی ہے – جیسے کہ پمپلز، ریش اور انفیکشن وغیرہ۔ کئی بار لوگ جلد پر اسکرب کا استعمال شروع کر دیتے ہیں. یہاں تک کہ جب جلد پر دانے پڑ جاتے ہیں. جس کی وجہ سے جلد کو بہت نقصان پہنچتا ہے۔ اسکرب کے دانے بھی جلد کو چھیل سکتے ہیں۔ لہٰذا اگر آپ کو چہرے پر مہاسوں یا مہاسوں کا مسئلہ ہے تو اسکرب کرتے وقت محتاط رہیں۔

how-can-over-scrubbing-harm-your-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

چہرہ سیاہ ہے.(face is dark)

جلد پر بہت زیادہ اسکرب کرنے سے چہرے کا رنگ گہرا ہو جاتا ہے۔ اسکربنگ تب ہی فائدہ مند ہے. جب آپ اسے صحیح طریقے سے استعمال کریں۔ ضرورت سے زیادہ اسکربنگ بھی جلد پر سیاہ دھبوں کا باعث بن سکتی ہے۔ چہرے پر زیادہ اسکرب کرنے سے بھی جلد کی چمک کم ہوجاتی ہے۔

نمی کی کمی.(lack of moisture)

ضرورت سے زیادہ اسکربنگ جلد پر نمی کی کمی کا باعث بنتی ہے۔ ضرورت سے زیادہ اسکرب کرنے سے جلد کی قدرتی نمی ختم ہوجاتی ہے. جس سے جلد خشک ہوجاتی ہے۔ جلد کو چمکدار بنانے کے ساتھ ساتھ یہ موئسچرائزر جلد کی رنگت کو بھی نکھارتا ہے۔ مسلسل اسکرب کرنے سے جلد خشک نظر آتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: پھٹکری سے گھٹنوں کا کالا پن دور کریں، استعمال کرنے کا طریقہ سیکھیں۔

جلد کی لالی اور سوجن.(Skin redness and swelling)

ضرورت سے زیادہ اسکربنگ جلد کی سرخ اور سوجن کا سبب بھی بن سکتی ہے۔ اگر آپ نے اپنی جلد کے مطابق اسکرب کا انتخاب نہیں کیا. تو یہ جلد کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ اپنی جلد کی قسم کے مطابق اسکرب کا استعمال کریں۔ اس کے علاوہ اسکرب کو ہفتے میں دو بار سے زیادہ نہ لگائیں۔

یہ بھی پڑھیں: بادام کے دودھ کو چہرے پر لگائیں، جلد کو یہ 5 فائدے ملیں گے۔

how-can-over-scrubbing-harm-your-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

جلد کے انفیکشن کا مسئلہ.(skin infection problem) 

چہرے پر زیادہ اسکربنگ بھی جلد کے انفیکشن کا سبب بن سکتی ہے۔ کئی بار ہم ایسے سخت ہاتھوں سے رگڑتے ہیں جس کی وجہ سے جلد میں انفیکشن کا مسئلہ ہوتا ہے۔ اس پریشانی سے بچنے کے لیے چہرے کو ہلکے ہاتھوں سے رگڑیں۔ اس کے علاوہ، اگر آپ گھریلو اسکرب استعمال کررہے ہیں، تو اسکرب کو زیادہ سخت نہیں ہونا چاہیے۔ اسکرب کو ہلکا موٹا رکھیں۔

اسکرب جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہے لیکن صرف اس صورت میں جب آپ اسے وقفے وقفے سے کریں۔ اگر آپ نے جلد پر کوئی علاج لیا ہے، تو اپنے ڈاکٹر سے اسکرب استعمال کرنے کو کہیں۔

 

 

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"