صحت مند غذا

سردیوں میں سرسوں کا ساگ کھانا جسم کے لیے کیوں فائدہ مند ہے، جانیے ماہرین سے

سردیوں میں سرسوں کا ساگ نہ صرف آپ کے کھانے کا ذائقہ بڑھاتا ہے بلکہ یہ صحت کے لیے بہت سے فوائد بھی فراہم کرتا ہے۔

سردیوں کے موسم میں موسمی چیزیں کھانے کا مزہ ہی الگ ہے۔ سرسوں کے ساگ اور مکئی کی روٹی اس سیزن میں سب سے زیادہ پسند کی جاتی ہیں۔ اس کے ساتھ گڑ بھی ہو تو مزید مزہ آتا ہے۔ آپ نے سوچا ہو گا کہ سرسوں کے ساگ میں ایسی کیا خوبیاں ہیں. جو اسے اتنا لذیذ بنا دیتی ہیں۔ یہ ساگ نہ صرف مزیدار ہے بلکہ صحت کے لیے بہت سے فوائد بھی فراہم کر سکتا ہے۔ کہ اس کی وجہ یہ ہے کہ اس سبزے میں اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں جو آپ کو کئی بیماریوں سے بچا سکتے ہیں۔ اس سبز میں کیلوریز بھی بہت کم ہوتی ہیں۔ لہذا، اگر آپ کبھی کبھار ذائقہ کی کلیوں سے تھوڑا سا زیادہ کھاتے ہیں، تو آپ کو وزن بڑھنے کے بارے میں زیادہ پریشان نہیں ہونا چاہئے. لوگوں کے ذہنوں میں ایک تصور ہے کہ سرسوں کا ساگ پکانے سے اس میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس ختم ہونے لگتے ہیں۔ جو کہ مکمل طور پر درست نہیں۔ جبکہ پانی کی کمی کی وجہ سے کثافت بڑھ جاتی ہے۔

سبز میں غذائی اجزاء.(Nutrients in Greens)

ایک کپ سرسوں کے ساگ میں وٹامن اے کی روزانہ کی ضرورت کا تقریباً 95 فیصد، آدھا گرام چربی، 4-6 گرام کاربوہائیڈریٹ اور تقریباً 2.5 گرام فائبر ہوتا ہے۔ یہی نہیں، تقریباً 3-4 گرام پروٹین اور روزانہ کی ضروریات کا تقریباً 680% وٹامن K (اگر سبزی بغیر تیل کے بنائی جائے) ہے۔ وٹامن K ایک ایسا اینٹی آکسیڈنٹ ہے جو عام طور پر تقریباً ہر سبزی میں پایا جاتا ہے۔ اس لیے آپ کو خوراک میں ہری سبزیاں ضرور شامل کرنی چاہیے۔ یہی نہیں، ساگ پوٹاشیم اور کیلشیم سے بھی بھرپور ہوتے ہیں۔ جس کی وجہ سے ہماری ہڈیوں کی صحت اچھی رہتی ہے۔ اس لیے اس کا استعمال گٹھیا کے مریضوں یا جوڑوں کے درد میں بھی فائدہ مند ہے۔ آئیے جانتے ہیں اس کے دیگر فوائد کے بارے میں۔

1. وزن میں کمی کے لیے سرسوں کا ساگ.(Mustard greens for weight loss)

سرسوں کے ساگ میں فائبر کی مقدار زیادہ اور کیلوریز کم ہونے کی وجہ سے یہ وزن کم کرنے میں بہت فائدہ مند ہے۔ اس کا استعمال میٹابولزم کو تیز کرتا ہے۔ اس لیے وزن کنٹرول میں رہتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: لیمن ٹی بلڈ شوگر لیول کو متوازن رکھتی ہے، بنانے کا طریقہ جانیں بہت زیادہ پینے کے فائدے اور نقصانات.

2. دل کی صحت کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for Heart Health)

سرسوں کا ساگ دل کے لیے بھی فائدہ مند ہے کیونکہ اس کا استعمال جسم میں فولیٹ کی تشکیل کا باعث بنتا ہے اور امراض قلب اور کولیسٹرول کی سطح کو کم کرتا ہے۔

how sarson ka saag is good for health in winters in urdu

3. سرسوں کا ساگ توانائی دیتا ہے۔(Mustard greens give energy)

توانائی حاصل کرنے کی سب سے بڑی وجہ اس میں استعمال ہونے والی پالک ہے۔ کیونکہ پالک بھی غذائیت سے بھرپور ہے۔ جیسے سوڈیم، پروٹین، اینٹی آکسیڈنٹس، وٹامن اے، سی، کے وغیرہ۔ اس کے علاوہ یہ آئرن سے بھی بھرپور ہوتا ہے۔ اس لیے سرسوں کے ساتھ اس کا مرکب اسے توانائی سے بھرپور رکھتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 6 چیزیں اچھی صحت کا راز ہیں، ان کا ہر کسی کی خوراک میں ہونا ضروری ہے۔

4. آنکھوں کی صحت کو برقرار رکھتا ہے۔(Maintains eye health)

اگر آپ اپنی آنکھوں کو صحت مند رکھنا چاہتے ہیں تو سرسوں کا ساگ ضرور استعمال کریں۔ کیونکہ یہ وٹامن اے سے بھرپور ہوتا ہے۔ وٹامن اے آنکھوں کی صحت کے لیے انتہائی ضروری ہے۔

درحقیقت سرسوں کا ساگ بھی آئرن سے بھرپور ہوتا ہے اور خون کی کمی کو آئرن کے استعمال سے پورا کیا جا سکتا ہے۔ اسی لیے سرسوں کے ساگ کے استعمال سے خون کی کمی کے مرض میں آرام ملتا ہے۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort