جلد کی حفاظت.

ان 5 طریقوں سے چہرے پر چقندر کا رس استعمال کریں، آپ کو گلابی رنگت ملے گی۔

لوگ نہیں جانتے۔ کہ وہ جلد کی چمک برقرار رکھنے کے لیے کیا کرتے ہیں۔ لیکن اس کے باوجود جب انہیں قدرتی چمک نہیں ملتی تو وہ جلد افسردہ بھی ہوجاتے ہیں۔ آئیے آپ کو بتاتے ہیں ۔کہ چقندر قدرتی چمک کو برقرار رکھنے میں مفید ثابت ہو سکتا ہے۔ چقندر کے اندر پروٹین، کیلشیم، پانی، توانائی، میگنیشیم، فاسفورس، وٹامن سی، وٹامن ای، وٹامن کے وغیرہ وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ لیکن ہم بات کر رہے ہیں۔ جلد پر چقندر کے استعمال کے بارے میں۔ اگر چقندر کے رس کو جلد پر ٹونر کے طور پر استعمال کیا جائے تو جلد کے بہت سے مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ آج کا مضمون اسی موضوع پر ہے۔ آج ہم آپ کو اس آرٹیکل کے ذریعے بتائیں گے کہ آپ جلد پر چقندر کا رس کیسے استعمال کر سکتے ہیں۔ 

how to apply beetroot juice on skin care in urdu

1 – چقندر کا رس اور شہد.Beetroot juice and honey

اس مکسچر کو بنانے کے لیے آپ کو چقندر کے رس کے ساتھ شہد بھی ملانا چاہیے۔ اب ایک پیالے میں شہد کے چند قطرے چقندر کے رس میں ملا کر اس مرکب کو جلد، ہاتھوں، گردن وغیرہ پر لگائیں۔ ایسا کرنے سے چہرے کی کھوئی ہوئی چمک واپس آسکتی ہے۔ آپ اس مرکب کو رات کو سونے سے پہلے بھی استعمال کر سکتے ہیں۔

2 – چقندر کا رس اور لیموں. Beetroot juice and lemons

اس مکسچر کو بنانے کے لیے آپ کو چقندر کے رس کے ساتھ ساتھ لیموں کا رس بھی ہونا چاہیے۔ اب ایک پیالے میں چقندر کے رس میں چند قطرے لیموں کا رس ملا کر اس مرکب کو چہرے، گردن، ہاتھوں پر کریم کی طرح لگائیں۔ 15 سے 20 منٹ بعد چہرے کو عام پانی سے دھو لیں۔ اس کے علاوہ اگر آپ چاہیں تو اس مکسچر کو رات بھر لگا رہنے دیں۔ ایسا کرنے سے جلد کو صاف دیکھا جا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  یہ 8 تیل سردیوں میں پھٹی ایڑیوں کا مسئلہ دور کر دیں گے، باقاعدگی سے لگانے سے پاؤں نرم اور خوبصورت ہو جاتے ہیں.

3- چقندر کا رس اور عرق گلاب. Beetroot juice and rose water

اس مکسچر کو بنانے کے لیے آپ کو چقندر کے جوس کے ساتھ عرق گلاب بھی شامل کرنا چاہیے۔ اب ایک پیالے میں چقندر کا رس مکس کریں اور اس میں عرق گلاب ڈالیں۔ اب اس مکسچر کو اچھی طرح مکس کریں اور کریم کی طرح چہرے پر لگائیں۔ آپ اس مکسچر کو رات کو سونے سے پہلے استعمال کر سکتے ہیں اور اگلی صبح صبح اٹھنے کے بعد صاف پانی سے چہرہ دھو سکتے ہیں۔ ایسا کرنے سے جلد کے داغ دھبے جلد دور کیے جا سکتے ہیں۔

how to apply beetroot juice on skin care in urdu

4- چقندر کا رس اور گلیسرین. Beetroot juice and glycerin

اس مکسچر کو بنانے کے لیے آپ کے پاس چقندر کا رس اور گلیسرین ہونا ضروری ہے۔ اب دونوں کو ایک پیالے میں اچھی طرح مکس کریں اور اس مکسچر کو روئی کے ذریعے جلد پر لگائیں۔ 20 سے 25 منٹ بعد چہرے کو عام پانی سے دھو لیں۔ اس کے علاوہ اگر آپ چاہیں تو اس مکسچر کو رات بھر لگا رہنے دیں۔ ایسا کرنے سے جلد بے داغ نظر آسکتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  ادرک کا پیسٹ لگا کر ان 6 مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے، پیسٹ بنانے کا طریقہ.

5 – چقندر کا رس اور ہلدی. Beetroot juice and turmeric

اس مکسچر کو بنانے کے لیے آپ کو چقندر کے رس کے ساتھ ایک چٹکی ہلدی بھی ڈالنی ہوگی۔ اب ایک پیالے میں چقندر کے رس میں ہلدی مکس کریں اور اس مکسچر کو چہرے پر کریم کی طرح لگائیں۔ 10 سے 15 منٹ بعد چہرے کو عام پانی سے دھو لیں۔ اس کے علاوہ اگر آپ چاہیں تو اس مکسچر کو رات کو اپنی جلد پر چھوڑ کر اگلے دن اپنی جلد کو دھو سکتے ہیں۔ ایسا کرنے سے جلد کو صاف دیکھا جا سکتا ہے۔

نوٹ – اوپر دیے گئے قطرے ظاہر کرتے ہیں کہ چقندر کا رس جلد کے بہت سے مسائل کو دور کرنے میں مفید ثابت ہو سکتا ہے۔ لیکن اگر آپ کو کسی بھی طریقے کے استعمال سے الرجی ہے تو اسے اپنی جلد پر استعمال نہ کریں۔ اس کے علاوہ اگر آپ کو جلد سے متعلق کوئی مسئلہ ہے تو ڈاکٹر کے مشورے پر ہی اس جوس کا استعمال کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort