جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

کافی کو چہرے پر کیسے لگائیں جانئے 3 ایسے طریقے، جو جلد میں قدرتی چمک لائے گا۔

How To Apply Coffee On Face: لوگ کافی کو چہرے پر لگانے کے بارے میں بہت پریشان ہیں۔ اس آرٹیکل میں جانیں کہ اپلائی کرنے کا طریقہ اور اس کے فوائد۔

How To Apply Coffee On Face: ہم سب کافی پینا پسند کرتے ہیں۔ یہاں تک کہ ہم میں سے اکثر لوگ اپنے دن کا آغاز کافی کے بغیر کرنا پسند نہیں کرتے۔ کیونکہ یہ آپ کی تھکاوٹ کو دور کرتا ہے. اور جسم کو فوری توانائی فراہم کرتا ہے۔ اس کے ساتھ یہ سر درد سے نجات دلانے میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔ دل کی صحت سے لے کر صحت مند جلد تک، کافی کے صحت کے بہت سے فوائد ہیں اگر آپ اسے اعتدال میں کھاتے ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں. کہ اس کا استعمال ہی نہیں بلکہ کافی کو چہرے پر لگانے سے جلد کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں. ساتھ ہی کئی مسائل کو دور کرنے میں بھی مدد ملتی ہے۔

اس کی وجہ یہ ہے کہ کافی اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہونے کے ساتھ ساتھ سوزش اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات بھی رکھتی ہے جو کہ جلد کے لیے کئی طرح سے فائدہ مند ہے۔ لیکن لوگ اکثر اسے استعمال کرنے کا صحیح طریقہ نہیں جانتے۔ آپ نے اکثر لوگوں کو یہ سوال کرتے دیکھا ہوگا کہ کافی کو چہرے پر کیسے لگائیں؟ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو چہرے پر کافی لگانے کے طریقے کے بارے میں تفصیل سے بتا رہے ہیں۔

چہرے پر کافی کا استعمال کیسے کریں؟(How to use coffee on face)

1. فیس ماسک کے طور پر لگائیں۔(Apply as a face mask)

کافی فیس ماسک بنانے کے لیے، آپ کو بس 2 چائے کے چمچ کافی پاؤڈر لینے کی ضرورت ہے، اور اس میں ایلو ویرا جیل کی مساوی مقدار میں اچھی طرح مکس کریں۔ اس پیسٹ کو اپنے چہرے پر لگائیں، چند سیکنڈ کے لیے مساج کریں اور جلد پر کم از کم 30 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ اس کے بعد ٹھنڈے یا سادہ پانی سے دھو لیں۔

how-to-apply-coffee-on-face-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. اسکرب کے طور پر استعمال کریں۔(Use as a Scrub)

اس کے لیے آپ کو 2 چائے کے چمچ کافی پاؤڈر میں 1 چائے کا چمچ زیتون کا تیل ملانا ہوگا۔ اسے مکس کر کے گاڑھا پیسٹ بنا لیں۔ اس پیسٹ کو جلد اور گردن وغیرہ پر لگائیں اور سرکلر موشن میں ہلکے ہاتھ سے مساج کریں۔ کم از کم 5 منٹ تک ایسا کریں، پھر اپنے چہرے کو سادہ پانی سے دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں ان 6 طریقوں سے چقندر کو چہرے پر لگائیں، جلد کھل جائے گی۔

3. کافی کو ٹھنڈے پانی میں ملا کر لگائیں۔(Mix coffee with cold water and apply)

ایک کپ ٹھنڈا پانی لیں، پھر اس میں 1 چائے کا چمچ کافی پاؤڈر ڈالیں۔ اس وقت تک اچھی طرح مکس کریں جب تک کافی اچھی طرح گھل نہ جائے۔ آپ اس پانی کو اپنے چہرے کو صاف کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں، یہ جلد کی گہرائی سے صاف کرتا ہے اور سوزش سے لڑنے میں فائدہ مند ہے۔ بس ایک روئی کی گیند یا سوتی کپڑے کو مکسچر میں بھگو دیں، اسے ہلکے سے نچوڑ لیں، پھر اسے اپنی جلد کو صاف کرنے کے لیے استعمال کریں۔

یہ بھی پڑھیں: میتھی کے بیجوں کا پانی پینے سے جلد کی یہ 5 پریشانیاں دور ہو سکتی ہیں۔

how-to-apply-coffee-on-face-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

کافی کو چہرے پر لگانے کے فوائد.(Benefits of applying coffee on face)

اگر آپ مندرجہ بالا طریقوں سے چہرے پر کافی کا استعمال ہفتے میں 2-3 بار کریں تو یہ مردہ جلد کو صاف کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہے۔ یہ جلد کی سوزش کو پرسکون کرتا ہے اور مہاسوں کو کم کرتا ہے۔ یہ جلد کے داغوں کو صاف کرنے اور جلد کے رنگ کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔ یہ جلد کو سخت کرتا ہے، باریک لکیریں اور جھریاں کم نظر آتی ہیں اور آپ کو جوان نظر آتے ہیں۔ یہ آپ کو صاف چمکدار جلد حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button