بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

پیاز اور ادرک کا رس بالوں میں لگانے کا طریقہ؟ طریقہ اور اس کے فائدے جانئے۔

Ginger And Onion Juice Benefits For Hair: پیاز اور ادرک کا رس بالوں میں لگانے سے بہت سی پریشانیاں دور ہو جائیں گی، بالوں میں لگانے کا طریقہ اور صحیح طریقہ جانتے ہیں

Ginger And Onion Juice Benefits For Hair: ادرک اور پیاز ہمارے باورچی خانے کا اہم حصہ ہیں۔ ہم انہیں کھانے میں مصالحے کے ساتھ ساتھ سلاد میں بھی کھاتے ہیں۔ اس کے ساتھ اسے جوس، عرق یا ہربل چائے کی شکل میں بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ کسی بھی شکل میں یہ صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ وہ بہت سی سنگین بیماریوں کے خطرے کو کم کرنے میں بھی مدد کرتے ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ ان کا استعمال بالوں کے بہت سے مسائل کو دور کرنے کے لیے بھی کیا جا سکتا ہے؟ جی ہاں ادرک اور پیاز دونوں ہی بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتے ہیں۔ اکثر لوگ یہ سوال کرتے ہیں کہ ادرک اور پیاز کو بالوں کے لیے کیسے استعمال کیا جا سکتا ہے؟ اس کے لیے آپ دونوں کا رس یا عرق لے کر بالوں پر لگا سکتے ہیں۔ اس سے بالوں کے بہت سے مسائل سے نجات ملے گی۔ اب سوال یہ پیدا ہوتا ہے. کہ ادرک اور پیاز کا رس بالوں میں کیسے لگایا جائے؟ اس مضمون میں ہم آپ کو اس کے بارے میں تفصیل سے بتا رہے ہیں۔

پیاز اور ادرک کا رس بالوں میں لگانے کے کیا فوائد ہیں؟(What are the benefits of applying onion and ginger juice to hair?)

ادرک میں سیلیکون مرکبات ہوتے ہیں. جو بالوں کے لیے بہت فائدہ مند تصور کیے جاتے ہیں۔ اس کے ساتھ ادرک میں اینٹی آکسیڈنٹ، اینٹی انفلامیٹری اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات بھی ہوتی ہیں۔ دوسری جانب پیاز کے جوس کی بات کریں. تو یہ فلیوونائڈز، اینٹی آکسیڈنٹس، کیٹالیس نامی انزائمز کے ساتھ ساتھ وٹامن سی، بی وغیرہ سے بھرپور ہوتا ہے جو بالوں کی نشوونما میں مدد دیتے ہیں۔ ادرک اور پیاز کے رس کے آمیزے کا استعمال بالوں کو بہت سے فائدے فراہم کر سکتا ہے، یہاں چند عام فوائد ہیں۔

  • بالوں کا قبل از وقت سفید ہونا نہیں ہوتا، اسی طرح بال قدرتی طور پر سیاہ ہو جاتے ہیں۔
  • کھوپڑی کے انفیکشن، الرجی، خارش وغیرہ کا علاج کرتا ہے جو بال گرنے کا سبب بنتے ہیں۔
  • خشکی کے مسئلے کو دور کرنے میں بہت موثر ہے۔
  • بالوں کے گرنے کو کم کرتا ہے اور نئے بالوں کی نشوونما کو فروغ دیتا ہے۔کھوپڑی میں خون کی گردش بہتر ہوتی ہے اور بالوں کے follicles کو پرورش ملتی ہے۔ یہ
  • مضبوط گھنے بالوں کو حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کیا بالوں کی نشوونما رک گئی ہے؟ بالوں کو تیزی سے اگانے کے لیے آلو کا رس ان 3 طریقوں سے لگائیں۔

how-to-apply-ginger-and-onion-juice-on-hair-know-benefits-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ادرک اور پیاز کا رس بالوں پر لگانے کا طریقہ.(How To Apply Ginger And Onion Juice On Hair)

براہ راست درخواست دیں.(apply directly)

آپ ضرورت کے مطابق پیاز اور ادرک کا رس برابر مقدار میں لے سکتے ہیں، ملا کر کھوپڑی سے سروں تک لگا سکتے ہیں۔ بالوں کو دھونے سے پہلے اسے کم از کم 2-3 گھنٹے تک بالوں پر لگا رہنے دیں، پھر کسی ہلکے شیمپو سے دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں: بالوں کی دیکھ بھال: ادرک کا رس اس طرح بالوں میں لگائیں، یہ گھنے اور ملائم ہوجائیں گے۔ 

how-to-apply-ginger-and-onion-juice-on-hair-know-benefits-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

تیل میں ملائیں.(apply directly)

آپ سرسوں یا ناریل کے تیل میں پیاز اور ادرک کا رس بھی ملا کر بالوں میں لگا سکتے ہیں۔ آپ اسے رات بھر اپنے بالوں پر چھوڑ سکتے ہیں، یا آپ اسے اپنے بالوں کو دھونے سے پہلے کم از کم 4 گھنٹے کے لیے چھوڑ سکتے ہیں۔

 

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button