جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

ان 5 طریقوں سے چہرے پر کریم لگائیں، چہرہ چمک اٹھے گا۔

Benefits of Malai for Skin: ملائی جلد کے لیے بہت صحت بخش ثابت ہوسکتی ہے۔ آپ اسے چہرے پر کئی طرح سے لگا سکتے ہیں۔

Benefits of Malai for Skin: ہم میں سے بہت سے لوگ جلد پر نکھار لانے کے لیے مارکیٹ میں دستیاب کریموں اور کیمیکل پر مبنی مصنوعات کا استعمال کرتے ہیں۔ لیکن یہ مصنوعات جلد کو بہت زیادہ نقصان پہنچانے کی صلاحیت رکھتی ہیں۔ اس لیے ان مصنوعات کے استعمال سے گریز کریں۔ اگر آپ اپنی جلد پر چمک چاہتے ہیں. تو کریم کا استعمال کریں۔ کریم جلد کو چمکدار بناتی ہے۔ اس کے علاوہ رنگت بھی بہتر ہو سکتی ہے۔ آج اس آرٹیکل میں ہم آپ کو جلد پر کریم لگانے کا طریقہ بتائیں گے۔ آئیے جانتے ہیں کہ جلد پر چمک لانے کے لیے کریم کیسے لگائی جاتی ہے؟

جلد پر کریم کیسے لگائیں؟(How to apply cream on the skin)

آپ جلد پر کئی طریقوں سے کریم لگا سکتے ہیں۔ آئیے طریقہ جانتے ہیں-

یہ بھی پڑھیں: یہ 5زبردست گھریلو ٹوٹکے چہرے پر سفید دھبوں کو ختم کر نے کے لیے ۔

how-to-apply-malai-on-face-in-urdu
All Image Source: Freepik.com

1. ڈائریکٹ کریم لگائیں۔(Apply Direct Cream)

آپ جلد پر چمک لانے کے لیے براہ راست کریم لگا سکتے ہیں۔ یہ جلد کے خلیوں کی مرمت کر سکتا ہے۔ اسے استعمال کرنے کے لیے 2 سے 3 چمچ کریم لیں۔ اب اسے اچھی طرح میش کر لیں۔ اس کے بعد اس کریم کو چہرے پر لگائیں اور تقریباً 15 منٹ تک مساج کریں۔ اس سے جلد میں چمک آجائے گی۔ آپ اسے چہرے پر باقاعدگی سے لگا سکتے ہیں۔

2. چہرے پر ہلدی اور کریم لگائیں۔(Apply turmeric and cream on the face)

سردیوں میں اگر آپ کی جلد بہت خشک ہو جاتی ہے تو ہلدی اور کریم آپ کے لیے بہترین آپشن ثابت ہو سکتے ہیں۔ اس سے آپ کی جلد لمبے عرصے تک نمی برقرار رہے گی۔ اسے استعمال کرنے کے لیے 2 چمچ کریم لیں۔ اس میں 1 چٹکی ہلدی ڈال کر اچھی طرح میش کر لیں۔ اب اسے اپنے چہرے پر لگائیں اور کچھ دیر کے لیے چھوڑ دیں۔ اس کے بعد اپنے چہرے کو عام پانی سے دھو لیں۔ اس سے جلد پر موجود مساموں سے نجات مل جائے گی۔ اس کے علاوہ ایکنی کا مسئلہ بھی دور ہو جائے گا۔ اس کے ساتھ یہ جلد کی رنگت کو بھی بہتر بنا سکتا ہے۔

3. لیموں اور کریم جلد کی خوبصورتی کو بڑھاتے ہیں۔(Lemon and cream enhance the beauty of the skin)

جلد کی خوبصورتی بڑھانے کے لیے لیموں اور کریم کا آمیزہ چہرے پر لگائیں۔ اس کے لیے 1 چائے کا چمچ کریم اور 1 چائے کا چمچ لیموں کا رس لیں۔ اب اسے اپنے چہرے پر لگائیں اور تقریباً 15 منٹ تک مساج کریں۔ اس سے جلد کی رنگت بہتر ہوگی۔ یہ وٹامن سی سے بھی بھرپور ہوتا ہے جو کہ مہاسوں اور مہاسوں کے مسئلے کو دور کرتا ہے۔ یہ ٹیننگ کا مسئلہ بھی حل کر سکتا ہے۔

4. جلد پر جئی اور کریم لگائیں۔(Apply oats and cream on the skin)

جلد کو نکھارنے کے لیے جئی اور کریم کا استعمال کریں۔ اس سے آپ کی جلد پر موجود گندگی کو صاف کیا جا سکتا ہے۔ اس کے لیے جئی کا پاؤڈر لیں۔ اس میں کچھ کریم ملائیں۔ اب اسے اپنے چہرے پر لگائیں اور تقریباً 3 سے 4 منٹ تک مساج کریں۔ اس کے بعد عام پانی سے چہرہ دھو لیں۔ یہ جلد کو ایکسفولیئٹ کر دے گا۔

یہ بھی پڑھیں: آنکھوں کے نیچے سیاہ حلقے کم کرنے کے لیے یہ 5 غذائیں کھائیں۔

how-to-apply-malai-on-face-in-urdu
All Image Source: Freepik.com

5. چہرے پر چمک لانے کے لیے کریم اور دار چینی.(Cream and Cinnamon to bring glow on the face)

جلد کی رنگت کو بہتر بنانے کے لیے دار چینی اور کریم کا مکسچر لگائیں۔ اس کے لیے 1 چائے کا چمچ کریم اور آدھا چائے کا چمچ دار چینی کا پاؤڈر مکس کریں۔ اس کے بعد اس مکسچر کو اپنے چہرے پر لگائیں اور تقریباً 15 منٹ تک مساج کریں۔ اس سے جلد کی رنگت بہتر ہوگی۔

جلد کی خوبصورتی بڑھانے کے لیے کریم کو چہرے پر کئی طریقوں سے لگایا جا سکتا ہے۔ تاہم اگر آپ کو کریم سے الرجی ہے تو اسے چہرے پر نہ لگائیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button