جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

گردن کا میل دور کرنے کے لیے یہ 5 طریقے اپنائیں، کالا پن دور ہو جائے گا۔

How to Clean Black Neck at Home: گردن کی کالی پن دور کرنے کے لیے آپ کچھ طریقے آزما سکتے ہیں۔ گردن پر کیچڑ دور کرنے کا طریقہ جانیں؟

How to Clean Neck in Urdu: ہم سب اکثر اپنے چہرے، ہاتھوں اور پیروں کی خوبصورتی کا خاص خیال رکھتے ہیں۔ چہرے، ہاتھوں اور پیروں کی اچھی طرح صفائی اور ٹننگ۔ چہرے پر نکھار لانے کے لیے طرح طرح کی بیوٹی پراڈکٹس کا استعمال کیا جاتا ہے۔ لیکن گردن کی صفائی ضروری نہیں سمجھتا۔ ایسی حالت میں جب گردن کی کافی دیر تک صفائی نہ کی جائے تو گردن پر گندگی یا کالا پن جمع ہو جاتا ہے۔ گردن میں جمع ہونے والی گندگی آپ کی خوبصورتی کو خراب کر سکتی ہے۔ یہی نہیں، کئی بار گردن پر کیچڑ جمع ہونے کی وجہ سے لوگوں کو اونچی گردن والے کپڑے پہننے پڑتے ہیں۔ جب گردن میں جمع ہونے والی گندگی لوگوں کو پریشان کرنے لگتی ہے. تو پھر وہ مہنگی اشیاء کا استعمال شروع کردیتے ہیں۔ لیکن اگر آپ چاہیں. تو گردن کے داغ سے نجات کے لیے کچھ گھریلو ٹوٹکے بھی آزما سکتے ہیں۔ اب آپ سوچ رہے ہوں گے کہ گھر میں گردن سے میل کیسے ہٹایا جائے؟ یا گردن کا میل کیسے صاف کیا جائے؟ کالی گردن کو کیسے صاف کریں؟ Tips to Clean Neck

گھر پر کالی گردن کو کیسے صاف کریں۔(How to clear black neck at home)

1. ایپل سائڈر سرکہ سے گردن کے ملبے کو صاف کریں۔(Cleanse Neck Debris With Apple Cider Vinegar)

سیب کا سرکہ گردن کو صاف کرنے کے لیے بہترین گھریلو علاج میں سے ایک ثابت ہو سکتا ہے۔ گردن کی سیاہی دور کرنے کے لیے آپ 4 چمچ پانی لیں۔ اس میں 2 چائے کے چمچ ایپل سائڈر سرکہ ڈالیں۔ اب ان دونوں کو روئی کی گیند کی مدد سے گردن پر لگائیں اور 10 منٹ بعد پانی سے دھو لیں۔ گردن سے خشکی دور کرنے کے لیے آپ اسے ہفتے میں 4-5 بار لگا سکتے ہیں۔

ایپل سائڈر سرکہ جلد کے پی ایچ لیول کو متوازن کرتا ہے۔ اس سے جلد کو قدرتی چمک ملتی ہے۔ ایپل سائڈر سرکہ میں موجود اجزاء جلد کو ایکسفولیئٹ کرتے ہیں جس سے جلد کے مردہ خلیات ختم ہوتے ہیں اور جلد کی سیاہی دھیرے دھیرے باہر آنا شروع ہو جاتی ہے۔ لیکن ایپل سائڈر سرکہ کے بعد جلد کو موئسچرائز کریں۔ ورنہ جلد خشک ہو سکتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں-ضرورت سے زیادہ اسکربنگ کی وجہ سے جلد کو یہ 5 نقصانات ہو سکتے ہیں۔

2. آلو سے گردن کی سیاہی کو ہٹانا۔(Remove the scalp from the potato)

آلو گردن کی سیاہی دور کرنے کی بھی طاقت رکھتا ہے۔ گردن کی خشکی سے نجات کے لیے آپ آلو کو گھریلو علاج کے طور پر استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ ایک آلو لیں۔ اسے پیس کر رس نکال لیں۔ اب اس رس کو اپنی گردن پر لگائیں۔ 15 منٹ بعد گردن کو پانی سے دھو لیں۔ آپ اس علاج کو دن میں 2 بار دہرا سکتے ہیں۔

آلو میں بلیچنگ کے خواص ہوتے ہیں جو کہ جلد کی سیاہی کو کافی حد تک کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ اس لیے آپ آلو کا استعمال گردن کے سیاہ دھبوں، میل یا کالی پن کو دور کرنے کے لیے کر سکتے ہیں۔ آلو جلد کو ہموار بنانے میں مدد دے سکتا ہے۔

how-to-clean-neck-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

3. گردن کی سیاہی دور کرنے کے لیے ایلو ویرا جیل۔(Aloe Vera Gel to Remove Darkness of Neck)

ایلو ویرا جیل گردن کے ترازو کو دور کرنے میں کارآمد ثابت ہو سکتا ہے۔ اس کے لیے آپ ایلو ویرا جیل کے 2-3 چمچ لیں۔ اس میں ایک چٹکی ہلدی ڈالیں۔ اب اس پیسٹ کو اپنی پوری گردن پر لگائیں۔ اور آدھے گھنٹے بعد تازہ پانی سے دھو لیں۔ گردن کا میل دور کرنے کے لیے آپ دن میں دو بار اس نسخے پر عمل کر سکتے ہیں۔

ایلوویرا میں فلیوونائڈ ایلوسن ہوتا ہے۔ جو جلد کے رنگت کا باعث بننے والے انزائم کو روک کر جلد کی رنگت کو ہلکا کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے ساتھ ایلو ویرا جلد کو نمی بخشتا ہے۔ ایلوویرا میں موجود وٹامن ای اور پروٹین جلد کی پرورش کرتا ہے اور اسے خوبصورت بنانے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں- بادام کے دودھ کو چہرے پر لگائیں، جلد کو یہ 5 فائدے ملیں گے۔

4. بیکنگ سوڈا گردن کی گندگی کو دور کرے گا۔(Baking soda will remove neck scum)

بیکنگ سوڈا گردن کی کیچڑ کو دور کرنے کے لیے بھی ایک موثر گھریلو علاج ثابت ہوسکتا ہے۔ اس کے لیے آپ 2 چائے کے چمچ بیکنگ سوڈا لیں۔ اس میں پانی ڈال کر پیسٹ بنا لیں۔ اب اس پیسٹ کو انگلیوں کی مدد سے گردن پر ہلکے سے رگڑیں۔ پھر جلد کو صاف کریں۔ اس کے بعد گردن کو موئسچرائز کریں۔ گردن کی سیاہی دور کرنے کے لیے آپ ہفتے میں 3 سے 4 بار اس نسخے کو دہرا سکتے ہیں۔

بیکنگ سوڈا گردن سے خشکی کو دور کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ بیکنگ سوڈا کا استعمال جلد کو نکھارتا ہے، جس سے جلد کے مردہ خلیات اور گندگی آسانی سے دور ہوجاتی ہے۔ اس کی وجہ سے گردن کی جلد کا رنگ ہلکا ہونے لگتا ہے۔

5. لیموں سے گردن کی گندگی صاف کریں۔(Cleanse neck scum with lemon)

لیموں کو گردن کی کیچڑ دور کرنے کے لیے بھی ایک موثر گھریلو علاج سمجھا جاتا ہے۔ اس کے لیے آپ دو چمچ چنے کا آٹا لیں۔ اس میں ایک چٹکی ہلدی اور آدھا چائے کا چمچ لیموں کا رس ملا دیں۔ اب اس پیسٹ کو اپنی گردن پر لگائیں۔ 10-15 منٹ بعد گردن کو صاف پانی سے دھو لیں۔ گردن کا میل دور کرنے کے لیے آپ روزانہ اس نسخے کو استعمال کر سکتے ہیں۔

دراصل لیموں میں وٹامن سی کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔ وٹامن سی جلد پر سیاہ دھبوں کو ہلکا کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ لیموں میں موجود خصوصیات گردن کی خشکی اور کالے پن کو آسانی سے دور کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہیں۔

how-to-clean-neck-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

کالی گردن صاف کرنے کا طریقہ: کالی گردن کو صاف کرنے کے لیے آپ ایپل سائڈر سرکہ، ایلو ویرا جیل، بیکنگ سوڈا، آلو اور لیموں کا استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ سب گردن سے کیچڑ کو دور کرنے کے لیے بہترین گھریلو علاج کے طور پر کام کرتے ہیں۔ ان میں موجود اجزاء گردن کے اندھیرے کو ہلکا کرنے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"