صحت مند غذا

موسم سرما میں بادام ان 4 طریقوں سے کھائیں، تندرست رہیں

How to Eat Almonds in Winter: بادام وٹامنز اور منرلز کا بہت اچھا ذریعہ ہے۔ جانئے موسم سرما میں بادام کیسے کھائیں

How to Eat Almonds in Winter: بادام کھانا صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ ویسے تو بادام ہر موسم میں ضرور کھانا چاہیے۔ لیکن سردیوں کے موسم میں بادام کھانا زیادہ فائدہ مند ہے۔ دراصل بادام کا ذائقہ گرم ہوتا ہے۔ اس لیے اگر آپ سردیوں میں بادام کھائیں گے تو آپ کو گرمی محسوس ہوگی۔ جسم کو توانائی ملے گی، آپ تروتازہ محسوس کریں گے۔ بادام وٹامنز، معدنیات، فیٹی ایسڈز اور فائبر سے بھرپور ہوتے ہیں۔ اسی لیے اکثر لوگ اپنی خوراک میں بادام کو ضرور شامل کرتے ہیں۔ ویسے تو اکثر لوگ بھگوئے ہوئے بادام کھاتے ہیں۔ لیکن اگر آپ چاہیں تو سردیوں میں بادام کو کچھ اور طریقوں سے بھی کھا سکتے ہیں۔ اب آپ سوچ رہے ہوں گے کہ سردیوں میں بادام کیسے کھائیں؟ 

موسم سرما میں بادام کیسے کھائیں؟(How to Eat Almonds in Winter)

1. بھنے ہوئے بادام کھائیں۔(Eat roasted almonds)

سردیوں میں بھنی ہوئی چیزیں کھانا بہت لذیذ ہوتا ہے۔ اکثر لوگ بھنی ہوئی مونگ پھلی، چنے وغیرہ کھاتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ بھنے ہوئے بادام بھی کھا سکتے ہیں۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ کچے بادام کے مقابلے بھنے ہوئے بادام میں غذائیت کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔ اس کے لیے آپ بادام لیں، انہیں پین پر ہلکا فرائی کریں۔ اب آپ بھنے ہوئے بادام کو ناشتے کے طور پر کھا سکتے ہیں۔ روزانہ بھنے ہوئے بادام کھانے سے آپ کی صحت بہتر ہوگی۔ آپ کا نظام ہاضمہ بھی بہتر کام کرے گا۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں ان 5 مسائل کا خطرہ بڑھ جاتا ہے، جانئے احتیاطی تدابیر

how-to-eat-almonds-in-winter-in Urdu
All Image Source: Freepik.com

2۔حلوہ بنائیں اور بادام کھائیں۔(Make halwa and eat almonds)

آپ سردیوں میں بادام کی کھیر بھی کھا سکتے ہیں۔ اس کے لیے بادام بھگو کر رکھ دیں۔ اب ان کو چھیل لیں، اس کے بعد بادام کو پیس لیں۔ اب بادام کو بھون لیں اور اس میں دودھ ملا دیں۔ بادام کو تھوڑی دیر پکائیں۔ اس کے بعد آپ بادام کی تیار کھیر گرم گرم کھا سکتے ہیں۔ آپ بادام کا حلوہ ناشتے یا ناشتے کے طور پر کھا سکتے ہیں۔

3. گرم دودھ میں بادام ملا کر کھائیں۔(Eat almonds mixed with hot milk)

سردیوں میں آپ بادام کو دودھ میں ملا کر بھی کھا سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ بادام کا پاؤڈر بنا لیں۔ اب ایک گلاس گرم دودھ میں بادام کا پاؤڈر ملائیں۔ اب آپ اس بادام کا دودھ سوتے وقت پی سکتے ہیں۔ روزانہ گرم دودھ میں بادام کا پاؤڈر ملا کر پینے سے آپ کو کافی توانائی ملے گی۔ آپ کی توانائی کی سطح بھی بڑھے گی۔ سردیوں میں جسم کو گرم رکھنے کے لیے، جسم کو مضبوط رکھنے کے لیے آپ بادام کو دودھ میں ملا کر ضرور لیں۔

how-to-eat-almonds-in-winter-in Urdu
All Image Source: Freepik.com

4. لڈو بنائیں اور بادام کھائیں۔(Make laddus and eat almonds)

زیادہ تر لوگ سردیوں میں خشک میوہ جات کے لڈو کھانا پسند کرتے ہیں۔ لیکن اگر آپ تمام خشک میوہ جات کو ملا کر لڈو کھانا پسند نہیں کرتے تو آپ بادام کے لڈو بنا کر بھی کھا سکتے ہیں۔ سردیوں میں روزانہ ایک لڈو کھا کر آپ تمام غذائیت حاصل کر سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو وٹامنز، منرلز اور فائبر وافر مقدار میں ملے گا۔ روزانہ بادام کا ایک لڈو کھانے سے آپ کو کافی توانائی مل سکتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں ادرک کا استعمال ان 5 طریقوں سے کریں، قوت مدافعت بڑھے گی۔

سردیوں میں بادام کیسے کھائیں: سردیوں میں آپ بادام کو اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔ آپ بادام کو لڈو، حلوہ، پاؤڈر اور سردیوں میں بھون کر کھا سکتے ہیں۔ لیکن اگر آپ کی فطرت ہے تو پہلے بادام بھگو دیں۔ اس کے بعد ہی بادام کی کھیر یا لڈو بنا کر کھائیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button