صحت مند غذا

گری دار میوے کو کھانے سے پہلے کتنی دیر تک بھگونا چاہیے؟

گری دار میوے کھانے کا طریقہ: گری دار میوے یعنی کاجو، بادام، کشمش کا استعمال صحت کے لیے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔

فائبر، پروٹین سے بھرپور گری دار میوے کھانا ہر کوئی پسند کرتا ہے۔ آرام دہ، لذیذ اور غذائیت سے بھرپور یہ جسم اور دماغی نشوونما میں بہت اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ گری دار میوے میں وٹامن ای، کیلشیم، پوٹاشیم. وٹامن بی، نیاسین، تھامین بھی موجود ہوتا ہے جو جسم کو کئی بیماریوں سے بچاتا ہے۔ اگر ہم گری دار میوے کی بات کریں تو اس میں بادام، کشمش، کاجو، پستہ، مونگ پھلی، اخروٹ جیسی بہت سی چیزیں شامل ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ گری دار میوے کھانے کا صحیح طریقہ کیا ہے؟

 روزانہ گری دار میوے کھانے سے پہلے کچھ چیزوں اور اصولوں کو ذہن میں رکھنا ضروری ہے۔ گری دار میوے کے استعمال میں ان اصولوں کو نظر انداز کرنا کئی طرح کے صحت کے مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔ تو آئیے ماہرین سے جانتے ہیں کہ آیوروید میں گری دار میوے کے استعمال کے کیا اصول ہیں۔

 گری دار میوے کھانے کے اصول.(Rules of eating nuts)

 گری دار میوے کھانے میں مزیدار ہوتے ہیں لیکن جسم کو انہیں ہضم ہونے میں کچھ وقت لگ سکتا ہے۔ گری دار میوے صحت مند چکنائی، پروٹین اور فائبر کی اچھی مقدار کی وجہ سے بہت گرم ہوتے ہیں، جنہیں ہضم کرنے کے لیے جسم کو زیادہ محنت کرنا پڑتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: فیٹی لیور میں چاول کھانا چاہیے یا نہیں؟

how-to-eat-nuts-as-per-in Urdu

گری دار میوے کھانے کا صحیح طریقہ کیا ہے؟(What is the right way to eat nuts)

 کسی بھی گری دار میوے کو کھانے سے. پہلے 6 سے 8 گھنٹے تک پانی میں بھگو کر رکھ دینا چاہیے۔ اس سے گری دار میوے کی گرمی کم ہوجاتی ہے۔ گری دار میوے کو پانی میں بھگونے سے فائٹک ایسڈ خارج ہوتا ہے، جو جسم کو اسے زیادہ تیزی سے ہضم کرنے میں مدد دیتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ اگر آپ گری دار میوے بھگونا بھول جائیں تو پین میں تھوڑا سا گھی ڈال کر بھون لیں اور پھر کھا لیں۔

گری دار میوے کی کتنی مقدار کھانی چاہئے؟(What amount of nuts should be eaten)

ماہرین کا کہنا ہے کہ گری دار میوے کا استعمال ہمیشہ صبح خالی پیٹ کرنا چاہیے۔ اگر آپ چاہیں تو شام کے ناشتے میں بھی گری دار میوے کھا سکتے ہیں۔ اسے کچھ دنوں تک کھانے کے بعد لوگ اس کے لیے ترسنے لگتے ہیں، اس لیے ضروری ہے کہ وقفہ لیتے رہیں۔ اب سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ گری دار میوے کو کتنی مقدار میں استعمال کرنا چاہیے؟ گری دار میوے کا استعمال آپ کے ہاضمے کی صلاحیت پر منحصر ہے۔ اگر آپ باقاعدگی سے ورزش کرتے ہیں، وافر مقدار میں پانی پیتے ہیں، تو آپ دن میں مٹھی بھر گری دار میوے کھا سکتے ہیں۔ اگر آپ کا نظام ہاضمہ کمزور ہے تو آپ دن میں ایک بار 4 سے 5 بادام، کشمش یا جو بھی گری دار میوے چاہیں کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ناشپاتی کو روزانہ صبح خالی پیٹ کھائیں، آپ کو یہ 6 زبردست فائدے ملیں گے۔

how-to-eat-nuts-as-per-in Urdu

اگر آپ بہت زیادہ گری دار میوے کھاتے ہیں. تو کیا ہوتا ہے؟(What happens if you eat too many nuts)

اگر آپ ایک مقررہ مقدار سے زیادہ گری دار میوے کھاتے ہیں. تو یہ صحت کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے۔ گری دار میوے کو ہضم کرنا بہت مشکل ہوتا ہے، اس کا زیادہ استعمال اسہال، قبض، پیٹ میں درد، قے جیسے مسائل کا باعث بنتا ہے۔ کچھ معاملات میں، گری دار میوے کھانے کے بعد بھوک میں کمی جیسے مسئلہ ہو سکتا ہے.

 جن لوگوں کو قبض، پیٹ میں درد، جسم کے کسی حصے میں سوجن جیسے مسائل ہوں تو انہیں گری دار میوے کے استعمال سے گریز کرنا چاہیے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button