مردانہ کمزوری :impotence in urdu

مردانہ خوراک میں کدو کے بیج شامل کریں سپرم کاؤنٹ بڑھانے کے لیے، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

Pumpkin Seeds To Increase Sperm Count: کدو کے بیج مردوں میں کم سپرم کاؤنٹ اور فرٹیلیٹی کے مسئلے کو کم کرنے میں بہت فائدہ مند ہیں، جانئے انہیں کیسے کھائیں۔

Pumpkin Seeds To Increase Sperm Count: کدو کے بیج کھانا صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے. یہ ہم سب بخوبی جانتے ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں. کہ کدو کے بیج مردوں کے بہت سے عام مسائل کو دور کرنے میں بہت فائدہ مند ثابت ہوتے ہیں۔ خاص طور پر مردوں میں کدو کے بیج زرخیزی کے مسئلے کو دور کرنے کے. ساتھ ساتھ سپرم کی کوالٹی کو بہتر اور بڑھانے میں بھی بہت فائدہ مند ثابت ہوتے ہیں۔ یہ کچھ عام مسائل ہیں. جو ان دنوں مردوں میں بڑھ رہے ہیں۔ جس کی وجہ سے مردوں میں باپ نہ بننے کا مسئلہ بھی دیکھا جا رہا ہے۔  اگر مرد اپنی خوراک میں کدو کے بیجوں کو شامل کریں. تو اس سے مردوں میں سپرم کاؤنٹ بڑھانے میں مدد مل سکتی ہے۔ بہت سے لوگ اس بات کو لے کر کافی الجھن کا شکار ہیں. کہ مردانہ سپرم کی تعداد بڑھانے کے لیے کدو کے بیجوں کو خوراک میں کیسے شامل کیا جائے. اس آرٹیکل میں ہم آپ کو اس کے بارے میں تفصیل سے بتا رہے ہیں۔

آئیے پہلے یہ سمجھتے ہیں کہ کدو کے بیج سپرم کاؤنٹ بڑھانے میں کس طرح فائدہ مند ہیں-(Benefits Of Pumpkin Seeds To Increase Sperm Count)

 کدو کے بیجوں میں بہت سے ضروری غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں جو سپرم کے معیار کو بہتر بنانے اور ان کی مقدار بڑھانے میں مدد دیتے ہیں۔ کدو کے بیج پروٹین، آئرن، پوٹاشیم، میگنیشیم، فاسفورس، زنک اور مینگنیج جیسے غذائی اجزاء سے بھرپور ہوتے ہیں۔ ان میں صحت مند چکنائیاں جیسے اومیگا تھری فیٹی ایسڈز بھی ہوتے ہیں جو ہارمونز کے توازن کو برقرار رکھنے میں مدد دیتے ہیں۔ اس کے علاوہ کدو کے بیج بھی اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتے ہیں، اس لیے انہیں سپرم کاؤنٹ بہتر کرنے کے لیے ایک بہترین سپر فوڈ سمجھا جاتا ہے۔

اس کے علاوہ کدو کے بیجوں میں سوزش کش خصوصیات موجود ہوتی ہیں جس کی وجہ سے یہ پروسٹیٹ گلینڈ میں سوزش کو کم کرنے اور سپرم کی حرکت کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔ یہ غدود ہارمونز کو متوازن رکھنے میں بھی اہم کردار ادا کرتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ یہ ایک قدرتی ٹیسٹوسٹیرون بوسٹر ہے، اس میں فائٹوسٹیرولز ہوتے ہیں، جو ٹیسٹوسٹیرون کی سطح کو بڑھانے میں مدد دیتے ہیں۔ یہ ایک ضروری ہارمون ہے، جو سپرمز کو فروغ دیتا ہے۔ یہ مردوں کے لیے ایک بہت اہم ہارمون ہے، جو زرخیزی کو بہتر بنانے کے لیے بہت ضروری ہے۔

یہ بھی پڑھیں: مردوں کے سپرم کاؤنٹ کو بڑھانے کے لیے روزانہ یہ 5 گریاں کھائیں، سپرم کاؤنٹ بڑھے گا۔

how-to-eat-pumpkin-seeds-to-increase-sperm-count-benefits-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

سپرم کاؤنٹ بڑھانے کے لیے کدو کے بیج کیسے کھائیں.(How To Eat Pumpkin Seeds For Sperm Count)

  • 1-2 چمچ کدو کے بیج رات کو بھگو دیں، پھر اسے صبح خالی پیٹ کھائیں۔
  • اپنے شیک یا اسموتھی میں 1 چائے کا چمچ کدو کے بیج ڈالیں۔
  • بھنے ہوئے کدو کے بیج شام کو ناشتے کے طور پر استعمال کریں۔
  • آپ کدو کے بیج اپنے سلاد میں ٹاپنگ کے طور پر شامل کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں مرد حضرات کو خصوصی احتیاط کرنی چاہیے، یہ بیماریاں بڑے مسائل کا باعث بن سکتی ہیں۔

ماہرین کیا تجویز کرتے ہیں۔(What do experts recommend)

کدو کے بیج کھانا سپرم کی مجموعی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس لیے مردوں کو ان کو اپنی خوراک میں ضرور شامل کرنا چاہیے۔ لیکن آپ کو سمجھنا چاہیے کہ یہ کسی بھی طبی علاج کا متبادل نہیں ہے۔ ڈاکٹر کے علاج کے ساتھ ساتھ، یہ صحت مند غذا کے طور پر سپرم کی تعداد بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔ اس لیے ڈاکٹر سے صحیح علاج کے ساتھ ساتھ آپ کدو کے بیجوں کو بھی اپنی خوراک میں صحت بخش غذا کے طور پر شامل کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button