فیشن اور خوبصورتی

ہونٹوں کے گرد سیاہ دھبوں سے چھٹکارا چاہتے ہیں؟ ان آسان گھریلو ٹوٹکوں پر عمل کریں

Black Spot on Lips: ہونٹوں کے گرد سیاہ دھبوں کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے آپ بہت سے مؤثر علاج کی مدد لے سکتے ہیں۔

Black Spot on Lips: چہرے پر کالے دھبے پڑنے پر ہم میں سے بہت سے لوگ پریشان ہو جاتے ہیں۔ اسے دور کرنے کے لیے طرح طرح کے اقدامات کیے جاتے ہیں لیکن ہونٹوں کے گرد سیاہ دھبوں پر توجہ نہیں دیتے۔ اکثر یہ مسئلہ سردیوں کے موسم میں زیادہ شدید ہو جاتا ہے۔ سردیوں میں جب ہونٹوں کی جلد خشک ہو جاتی ہے تو ہونٹوں کے گرد سیاہ دھبے نظر آنے لگتے ہیں۔ اس مسئلے کو کم کرنے کے لیے آپ قدرتی علاج کی مدد لے سکتے ہیں۔ ہمارے پاس کچھ قدرتی علاج ہیں جن کی مدد سے ہونٹوں کے گرد کالا پن دور کیا جا سکتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں ہونٹوں کے گرد کالا پن کیسے دور کیا جائے؟

ہونٹوں کے گرد سیاہ دھبوں کو دور کرنے کے علاج کیا ہیں؟(What are the remedies to remove dark spots around the lips)

ہونٹوں کے گرد سیاہ دھبوں کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے آپ مختلف گھریلو ٹوٹکوں کا سہارا لے سکتے ہیں۔ آئیے کچھ موثر اقدامات کے بارے میں جانتے ہیں-

ہلدی اور کریم.(turmeric and cream)

ہونٹوں کے گرد سیاہ دھبوں کو دور کرنے کے لیے آپ ہلدی اور کریم کا استعمال کر سکتے ہیں۔ ہلدی میں موجود اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی انفلامیٹری خصوصیات جلد کی سیاہی دور کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہیں۔ اس کے علاوہ کریم آپ کے ہونٹوں کو نمی بخش سکتی ہے۔ اس کے لیے ہلدی اور کریم کو ملا کر ہونٹوں کے گرد لگائیں۔ اس سے ہونٹوں کے سیاہ دھبوں کو دور کیا جا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں – چھوٹے اور پتلے ہونٹوں کو بڑا، گلابی اور دلکش بنانے کے لیے ان 6 ٹپس پر عمل کریں۔

how-to-get-rid-of-black-spots-around-lips-in-urdu
All Image Source: Freepik.com

لیموں کا رس.(Lemon juice)

ہونٹوں کے گرد سیاہ دھبوں کا مسئلہ دور کرنے کے لیے لیموں کا رس استعمال کریں۔ لیموں کا رس استعمال کرنے سے آپ کا مسئلہ چند دنوں میں ٹھیک ہو سکتا ہے۔ اسے استعمال کرنے کے لیے چند قطرے لیموں کا رس لیں۔ اب اسے اپنے ہونٹوں کے گرد لگائیں۔ اس سے ہونٹوں کی خوبصورتی میں اضافہ ہوگا۔

ناریل کا تیل.(coconut oil)

ہونٹوں کے گرد سیاہ دھبوں کے مسئلے کو کم کرنے کے لیے ناریل کا تیل استعمال کیا جا سکتا ہے۔ ناریل کے تیل میں موجود فیٹی ایسڈز آپ کے ہونٹوں کی جلد کو ہائیڈریٹ کرنے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔ اس کی مدد سے آپ ہونٹوں پر سیاہ دھبوں کو کم کر سکتے ہیں۔ اسے استعمال کرنے کے لیے رات کو سونے سے پہلے ناریل کے تیل کے چند قطرے ہونٹوں پر لگائیں۔ صبح نیم گرم پانی سے ہونٹوں کو دھو لیں۔ اس سے ہونٹوں کے کالے دھبے ختم ہو جائیں گے۔

زعفران کا استعمال کریں.(use saffron)

ہونٹوں کی سیاہی دور کرنے کے لیے زعفران کا استعمال کریں۔ زعفران کا استعمال آپ کے ہونٹوں کی خوبصورتی کو بڑھا دے گا۔ اس کے لیے کچے دودھ میں زعفران ڈال کر اچھی طرح میش کر لیں۔ اس کے بعد اسے اپنے ہونٹوں پر لگائیں۔ اس سے ہونٹوں کا کالا پن دور ہو جائے گا۔

زیتون کا تیل لگائیں.(apply olive oil)

ہونٹوں کی سیاہی دور کرنے کے لیے آپ زیتون کا تیل استعمال کر سکتے ہیں۔ اس سے ہونٹوں کے کالے پن سے نجات مل سکتی ہے۔ اس کے لیے زیتون کے تیل میں تھوڑی سی پیٹرولیم جیلی ملائیں۔ اس کے بعد اسے اپنے ہونٹوں پر لگائیں۔ اس سے آپ کے ہونٹ نرم ہو جائیں گے۔

یہ بھی پڑھیں – ہونٹوں کی ٹیننگ دور کرنے کے لیے یہ 5 انتہائی آسان گھریلو ٹوٹکے آزمائیں۔

how-to-get-rid-of-black-spots-around-lips-in-urdu
All Image Source: Freepik.com

ہونٹوں کے گرد کالا پن دور کرنے کے لیے آپ ان گھریلو ٹوٹکوں کی مدد لے سکتے ہیں۔ تاہم، یہ بات ذہن میں رکھیں کہ اگر آپ کو ان میں سے کسی چیز سے الرجی ہے تو ماہر سے مشورہ لیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button