بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

ایلوویرا سے خشکی کیسے دور کی جائے؟ یہ 4 طریقے استعمال کریں۔

خشکی کے لیے ایلو ویرا: اگر آپ کی کھوپڑی پر خشکی ہے تو آپ ایلو ویرا کا استعمال کر سکتے ہیں۔ ایلو ویرا کھوپڑی کو صاف کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔

خشکی والے بالوں کے لیے ایلو ویرا: ایلو ویرا دواؤں کی خصوصیات سے بھرپور پودا ہے۔ اس پودے کا جیل جلد. بالوں اور صحت سے متعلق مسائل پر قابو پانے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو بتا رہے ہیں کہ ایلو ویرا بھی خشکی کو دور کر سکتا ہے۔ جی ہاں، ایلو ویرا میں اینٹی فنگل اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں، جو خشکی سے چھٹکارا پانے میں مددگار ثابت ہوتی ہیں۔

ایلوویرا سے خشکی کیسے دور کی جائے؟(How to Use Aloe Vera for Dandruff )

اگر آپ کی کھوپڑی پر خشکی ہے تو آپ ایلو ویرا کو کئی طریقوں سے استعمال کر سکتے ہیں۔ روزانہ بالوں اور کھوپڑی پر ایلوویرا لگانے سے خشکی، خارش اور بالوں کے گرنے سے نجات مل سکتی ہے۔

how-to-get-rid-of-dandruff-with-aloe-vera-in Urdu

1. خشکی کے لیے ایلو ویرا اور لیموں.(Aloe Vera and Lemon for Dandruff)

خشکی کو دور کرنے کے لیے ایلو ویرا اور لیموں کا پیسٹ لگایا جا سکتا ہے۔ اس کے لیے آپ 5-6 چمچ ایلو ویرا جیل لیں اور اس میں 1 چمچ لیموں کا رس ملا دیں۔ اب اس پیسٹ کو انگلیوں کی مدد سے اپنی کھوپڑی پر لگائیں۔ 1 گھنٹے بعد بالوں کو ہلکے شیمپو سے دھو لیں۔ آپ یہ ہفتے میں 2-3 دن کر سکتے ہیں۔

2. خشکی کے لیے ایلو ویرا اور بیکنگ سوڈا.(Aloe Vera and Lemon for Dandruff)

اگر آپ کے بالوں میں خشکی ہے تو آپ ایلو ویرا اور بیکنگ سوڈا پیسٹ بھی آزما سکتے ہیں۔ بیکنگ سوڈا بھی ایلو ویرا کی طرح اینٹی فنگل کا کام کرتا ہے۔ اس کے لیے آپ 4-5 چمچ ایلو ویرا جیل لیں اور اس میں 1 چمچ بیکنگ سوڈا ڈالیں۔ اب اس پیسٹ کو اپنی کھوپڑی پر لگائیں۔ تھوڑی دیر بعد بالوں کو دھو لیں لیکن بیکنگ سوڈا کو زیادہ دیر تک بالوں میں استعمال نہ کریں۔ اس سے بال گر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کیمیائی شیمپو بالوں کو کمزور کرتے ہیں ، سبز چائے سے گھر میں ہربل شیمپو بنائیں اور بالوں کا گرنا بند کریں۔

3. خشکی کے لیے ایلو ویرا اور ایپل سائڈر سرکہ.(Aloe Vera and Apple Cider Vinegar for Dandruff)

ایلو ویرا اور ایپل سائڈر سرکہ دونوں میں اینٹی فنگل اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں جو خشکی کو دور کرنے میں مدد کرتی ہیں۔ اس کے لیے آپ 1 چائے کا چمچ ایلو ویرا جیل لیں اور اس میں 2 چمچ ایپل سائڈر سرکہ ڈالیں۔ اب اس پیسٹ کو اپنے بالوں اور کھوپڑی پر لگائیں۔ ایک گھنٹے بعد ہلکے شیمپو سے بالوں کو دھو لیں۔ خشکی سے نجات کے لیے آپ ہفتے میں ایک بار اس پیسٹ کو لگا سکتے ہیں۔

4. خشکی کے لیے ایلو ویرا جیل.(Aloe Vera Gel for Dandruff)

اگر آپ چاہیں تو خشکی سے نجات کے لیے ایلو ویرا جیل بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ ایک تازہ ایلوویرا کی پتی لیں۔ اسے صاف کریں اور گودا یا جیل نکال لیں۔ اب اس جیل کو اپنے بالوں اور کھوپڑی پر اچھی طرح لگائیں۔ تقریباً 1 گھنٹے بعد بالوں کو پانی سے دھو لیں۔ خشکی سے نجات کے لیے آپ ہفتے میں 2-3 دن ایلو ویرا جیل لگا سکتے ہیں۔ ایلو ویرا آپ کی کھوپڑی اور بالوں کو نقصان نہیں پہنچاتا۔

یہ بھی پڑھیں: آئرن کی کمی کی وجہ سے بال کیوں گرتے ہیں؟ اس کا علاج جانیں۔

how-to-get-rid-of-dandruff-with-aloe-vera-in Urdu

ایلو ویرا خشکی کو کیسے دور کرتا ہے۔(Aloe Vera benefits for Dandruff)

  • ایلو ویرا میں وٹامن اے، وٹامن سی اور وٹامن ای ہوتا ہے۔ یہ تمام اینٹی آکسیڈنٹس ہیں، جو بالوں اور کھوپڑی کی حفاظت کرتے ہیں۔
  • ایلو ویرا میں انزائمز ہوتے ہیں، جو چربی کو توڑتے ہیں اور بالوں سے اضافی تیل (سیبم) کو نکالنے میں مدد کرتے ہیں۔
  • ایلو ویرا میں اینٹی انفلامیٹری، اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی فنگل خصوصیات ہیں، جو سر کی خشکی کو دور کرنے میں مدد کرتی ہیں۔ یہ اجزاء سر کی سرخی اور کھردری دھبوں کو بھی دور کرتے ہیں۔
  • ایلوویرا میں موجود اینٹی بیکٹیریل خصوصیات بھی سر کی خشکی کی وجہ سے ہونے والی خارش کو دور کرتی ہیں۔
  • ایلو ویرا میں پروٹولیٹک انزائم نامی عنصر پایا جاتا ہے، جو کھوپڑی سے جلد کے مردہ خلیوں کی مرمت کرتا ہے۔

خشکی کے لیے ایلو ویرا: اگر آپ کی کھوپڑی یا بالوں میں خشکی ہے تو آپ ایلو ویرا استعمال کر سکتے ہیں۔ ایلو ویرا کو لیموں، ایپل سائڈر سرکہ یا بیکنگ سوڈا کے ساتھ ملا کر لگایا جا سکتا ہے۔ ایلو ویرا میں اینٹی فنگل اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں جو خشکی سے نجات دلاتی ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button