جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

پھٹکڑی سے بازوؤں کی سیاہی دور کریں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

Benefits of alum for dark underarms: پھٹکری کے ذریعے آپ انڈر آرمز کی کالی پن کو آسانی سے دور کر سکتے ہیں، جانیں کہ آپ کو اسے کیسے استعمال کرنا ہے۔

Benefits of alum for dark underarms: بہت سے لوگوں کو انڈر آرمز کالے ہونے کی وجہ سے بہت زیادہ تکلیف ہوتی ہے۔ وہ نہ تو اپنی پسند کا لباس پہن پاتے ہیں. اور نہ ہی ہاتھ اٹھاتے ہوئے شرماتے ہیں. خصوصاً خواتین۔ سیاہ انڈر آرمز کا مسئلہ کئی وجوہات کی وجہ سے ہو سکتا ہے۔ صفائی کا خیال نہ رکھنا، انڈر آرمز میں پرفیوم یا اسپرے کا استعمال. بالوں کو صاف کرنے کے لیے ریزر کا استعمال، پسینہ اور گندگی انڈر آرمز کے سیاہ ہونے. کی کچھ عام وجوہات ہیں۔ کالا پن دور کرنے کے لیے لوگ مختلف گھریلو ٹوٹکے اور کریمیں استعمال کرتے ہیں. لیکن ان کا زیادہ فائدہ نہیں ہوتا۔

اب سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ انڈر آرمز کی سیاہی دور کرنے کے لیے آپ کیا کر سکتے ہیں؟ کیا آپ جانتے ہیں کہ پھٹکری کا استعمال زیروں کی سیاہی دور کرنے کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے؟ جی ہاں، آپ نے اسے صحیح پڑھا! پھٹکڑی کی مدد سے آپ باآسانی انڈر آرمز سے چھٹکارا پا سکتے ہیں، بس آپ کو اس کے استعمال کا صحیح طریقہ معلوم ہونا چاہیے۔ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو پھٹکری کے فوائد اور انڈر بازوؤں کی کالی پن دور کرنے کے لیے اس کا استعمال بتا رہے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: چہرے کے پرانے نشانات اور داغوں کو دور کرنے کےلیے گھریلو ٹوٹکے ۔

how-to-get-rid-of-dark-armpits-with-alum-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

کالا پن دور کرنے میں یہ کیسے فائدہ مند ہے – (Alum For Dark Underarms Benefits In Urdu)

  • پھٹکری جلد کے لیے بہت فائدہ مند اور محفوظ سمجھی جاتی ہے۔ پھٹکری میں اینٹی بائیوٹک، اینٹی بیکٹیریل، اینٹی فنگل، اینٹی آکسیڈینٹ اور سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں۔ اس کی دواؤں کی خصوصیات جلد کے بہت سے مسائل کا علاج ہیں – خاص طور پر سیاہ جلد، نشانات اور نشانات وغیرہ کو صاف کرنے میں۔
  • پھٹکری جلد کی رنگت کو نکھارنے اور رنگت کو نکھارنے میں مدد دیتی ہے۔ یہ آپ کی جلد کو ہلکا کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ یہ روغن، کالی پن کو کم کرنے میں بہت فائدہ مند ہے۔ اس کے علاوہ پھٹکری کے طبی خواص جلد کے زخموں وغیرہ کو ٹھیک کرنے اور ان کے نشانات کو صاف کرنے میں بھی بہت فائدہ مند ہیں۔
  • اگر آپ پھٹکری سے انڈر آرمز صاف کرتے ہیں تو اس سے آپ کے انڈر آرمز سیاہ نہیں ہوں گے۔ اس کے علاوہ اگر آپ انڈر آرمز کو شیو کرنے کے بعد بھی پھٹکری کا استعمال کرتے ہیں تو یہ جلد کو سیاہ ہونے سے بچانے میں بھی مددگار ثابت ہوگا۔
  • یہ جلد پر جمع ہونے والی گندگی، بیکٹیریا اور مردہ جلد کو صاف کرنے میں بھی مدد کرتا ہے، جو رنگت یا سیاہی کا باعث بنتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کیا کپڑے دھوتے ہوئے آپ کے ہاتھ پھٹتے ہیں؟ گھریلو علاج اس طرح کریں۔

how-to-get-rid-of-dark-armpits-with-alum-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

گہرے انڈر آرمز کے لیے پھٹکری کا استعمال کیسے کریں –(How To Use Alum For Dark Underarms)

کالا پن دور کرنے کے لیے آپ کو بس ایک پیالہ لینا ہے اور اس میں 2 کھانے کے چمچ پھٹکری کا پاؤڈر ڈالنا ہے۔ حسب ضرورت پانی یا عرق گلاب شامل کریں۔ اگر آپ چاہیں تو اس میں لیموں کا رس یا بیکنگ سوڈا بھی ڈال سکتے ہیں۔ اسے اچھی طرح مکس کریں۔ اس پیسٹ کو انڈر آرمز کے ڈارک سائڈ پر لگائیں اور 15-20 منٹ کے لیے چھوڑ دیں۔ اس کے بعد نیم گرم پانی سے دھو لیں۔ ہفتے میں 3-4 بار لگائیں، بہت فائدہ ہوگا۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button