جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

پھٹکری سے گھٹنوں کا کالا پن دور کریں، استعمال کرنے کا طریقہ سیکھیں۔

Alum Benefits For Dark Knees: پھٹکری کی مدد سے آپ گھٹنوں کی سیاہی کو آسانی سے دور کر سکتے ہیں، پھٹکری سے جلد کی کالا پن دور کرنے کا طریقہ جانیں۔

Alum Benefits For Dark Knees: گھٹنوں کی جلد کا مسئلہ بہت عام ہے۔ یہ مسئلہ ہم میں سے اکثر کے ساتھ ہے۔ تنگ یا ڈھیلے کپڑے پہننا، شارٹس پہن کر چلنا، دھوپ میں نکلنا اور جلد کو کپڑوں سے رگڑنا جلد کی رنگت یا سیاہی کا سبب بن سکتا ہے۔ جس کی وجہ سے آپ کے گھٹنوں کا حصہ پوری ٹانگ کی جلد سے بالکل مختلف محسوس ہوتا ہے۔ اس کی وجہ سے لوگ مختصر لباس یا شارٹس وغیرہ. پہننے میں بہت شرم محسوس کرتے ہیں کیونکہ گھٹنوں کا غیر مساوی رنگ دیکھنے میں بہت برا لگتا ہے۔ گھٹنوں کی سیاہی دور کرنے کے لیے لوگ طرح طرح کے اقدامات کرتے ہیں لیکن کالا جلد سے نجات نہیں ملتی۔

اب سوال یہ پیدا ہوتا ہے. کہ گھٹنوں کا کالا پن دور کرنے کے لیے آپ کیا کر سکتے ہیں؟ ہم میں سے اکثر یہ نہیں جانتے. کہ پھٹکری کا استعمال جلد کی سیاہی دور کرنے میں بہت فائدہ مند ہے۔ پھٹکڑی کی مدد سے آپ آسانی سے کالے گھٹنوں سے نجات حاصل کر سکتے ہیں۔ لیکن گھٹنوں کا کالا پن دور کرنے کے لیے پھٹکری کا استعمال کیسے کریں؟ اس آرٹیکل میں، ہم آپ کو پھٹکری سے گھٹنوں کے کالے پن کو کیسے دور کرتے ہیں. اس کے بارے میں تفصیل سے بتا رہے ہیں۔

پھٹکری جلد کی سیاہی دور کرنے میں کتنی فائدہ مند ہے-(Alum For Dark Skin Benefits)

پھٹکری اپنی دواؤں کی خصوصیات کے لیے مشہور ہے۔ پھٹکری میں ایسے بہت سے خواص موجود ہوتے ہیں. جو جلد کے بہت سے مسائل پر قابو پانے میں مدد دیتے ہیں۔ پھٹکری ایک بہترین اینٹی بائیوٹک ہے، اس کے ساتھ ساتھ یہ اینٹی بیکٹیریل، اینٹی فنگل، اینٹی آکسیڈنٹ کے ساتھ ساتھ سوزش کش خصوصیات سے بھی بھرپور ہے۔ جس کی وجہ سے یہ نہ صرف جلد کے زخموں، پھٹی ہوئی جلد وغیرہ کو ٹھیک کرنے میں مدد کرتا ہے۔ بلکہ یہ ایکنی، تیل والی جلد، ٹیننگ، پگمنٹیشن، جلد کے نشانات اور داغ دھبوں کو دور کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ یہ جلد کی گہری صفائی اور مردہ جلد سے نجات دلانے میں بھی بہت فائدہ مند ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ناریل کے تیل میں لیموں کا رس ملا کر جلد پر لگائے بہت سی پریشانیوں پر قابو پایا جا سکتا ہے۔

how-to-get-rid-of-dark-knees-using-alum-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

گہرے گھٹنوں کے لیے پھٹکری کا استعمال کیسے کریں.( How To Use Alum For Dark Knees)

گھٹنوں کی سیاہی دور کرنے کے لیے آپ پھٹکری کو کئی طریقوں سے استعمال کر سکتے ہیں۔ آپ پھٹکڑی کے پاؤڈر میں لیموں کا رس ملا کر گھٹنوں پر لگا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ بیکنگ سوڈا اور پھٹکری پاؤڈر کو عرق گلاب میں ملا کر اس مکسچر کو گھٹنوں کی سیاہ جلد پر لگا سکتے ہیں۔ تاہم، آپ پھٹکڑی کو پانی میں بھگو کر براہ راست گھٹنوں پر رگڑ سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: چہرے کی چپچپا ہٹ کو دور کرنے کے لیے ان ٹوٹکوں پر عمل کریں۔

آپ کو صرف اتنا ذہن میں رکھنا ہے. کہ گھٹنوں پر پھٹکری لگانے کے بعد اسے کم از کم 15-20 منٹ کے لیے چھوڑ دینا چاہیے۔ یا اسے گھٹنوں کے بل اس وقت تک چھوڑ دیں جب تک یہ اچھی طرح سوکھ نہ جائے۔ اس کے بعد سادہ پانی سے دھو لیں۔ یہ عمل رات کو سونے سے پہلے باقاعدگی سے کریں۔ اس طرح آپ گھٹنوں کی سیاہی سے جلد نجات پا سکتے ہیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button