بالوں کی حفاظت

بالوں کی جڑوں میں درد: اگر آپ کو بالوں کی جڑوں میں درد ہے تو یہ 4 کام کریں، آرام ملے گا

بالوں کی جڑوں میں درد ہو تو کیا کریں: بالوں کی جڑوں میں درد ہو تو اس کی وجوہات جاننا اور اس سے نجات کے طریقے جاننا ضروری ہے۔

بہت سے لوگ بالوں کی جڑوں میں درد سے پریشان ہیں۔ بعض اوقات یہ اتنا پریشان کن ہوتا ہے کہ اسے نظر انداز نہیں کیا جا سکتا۔ لیکن کیا آپ نے کبھی سوچا ہے کہ بالوں کی جڑوں کو تکلیف کیوں ہوتی ہے؟ درحقیقت بالوں کی جڑوں میں درد کے پیچھے بہت سی وجوہات ہوسکتی ہیں. جیسے تنگ بالوں کا انداز، کھوپڑی میں انفیکشن اور نمی کی کمی۔ ایسی حالت میں کئی بار کھوپڑی کی جلد میں خون کی نالیاں پھول جاتی ہیں. اور ارد گرد کے اعصاب پر دباؤ ڈالتی ہیں جس سے کھوپڑی کی حساسیت بڑھ جاتی ہے۔ ایسی صورت حال میں بالوں کی جڑوں میں تیز درد ہوتا ہے اور جب آپ بالوں کو حرکت دیتے ہیں تو آپ کو تیز درد، جلن یا جھنجھلاہٹ محسوس ہوتی ہے۔ ایسی صورتحال میں یہ ضروری ہے کہ آپ اپنے بالوں کی جڑوں میں ہونے والے درد کو کم کرنے کے لیے کچھ اقدامات کریں۔ ایسے میں کچھ قدرتی چیزیں اس کام میں آپ کی مدد کر سکتی ہیں۔

how to get rid of hair root pain in urdu

بالوں کی جڑوں میں درد ہو تو کیا کریں-(Pain in hair roots home remedy)

1. بالوں کو ڈھیلے باندھیں۔(Tie the hair loose)

بالوں کو مضبوطی سے باندھنے سے آپ کے بالوں کی جڑیں پھیل جاتی ہیں اور پٹکوں میں سوجن کا سبب بنتا ہے۔ اککا بالوں کی جڑوں میں شدید درد کا باعث بنتا ہے اور بالوں کو بھی نقصان پہنچاتا ہے۔ اس سے بال تیزی سے گرنے اور پتلے ہونے کا باعث بنتے ہیں۔ اس صورت میں، آپ کو بالوں کو ڈھیلے طریقے سے باندھنا چاہئے. مثال کے طور پر کبھی ایسا ہیئر اسٹائل بنائیں جس سے بالوں کی جڑوں پر تناؤ نہ بڑھے اور بالوں کی جڑوں کو سکون ملے۔ اس کے علاوہ آپ اپنے بالوں کو بھی ڈھیلا چھوڑ سکتے ہیں۔ لہذا، اگر آپ کے بالوں کی جڑوں میں ہمیشہ درد رہتا ہے، تو آپ کو ان ہیئر اسٹائل سے پرہیز کرنا چاہیے جن میں بالوں کی جڑیں پھیلی ہوئی ہوں۔

یہ بھی پڑھیں: گرمیوں میں بالوں کی دیکھ بھال سے متعلق یہ 5 غلطیاں آپ کے بالوں کو خراب کرسکتی ہیں، بالوں کا گرنا بڑھتا ہے۔

2. بالوں کی مصنوعات سے وقفہ لیں۔(Take a Break from Hair Products)

بالوں کی مصنوعات بعض اوقات آپ کے بالوں کو نقصان پہنچاتی ہیں۔ مثال کے طور پر خشک شیمپو بالوں کے درد کا ایک بڑا عنصر بنتا جا رہا ہے۔ اس سے بالوں کی جڑیں خشک ہوجاتی ہیں اور شدید درد ہوتا ہے۔ درحقیقت، بیکٹیریا گیلی کھوپڑی میں گندگی کے ساتھ پروان چڑھ سکتے ہیں، خاص طور پر اگر وہ پسینے کے ساتھ مل جائیں، ممکنہ طور پر سوزش، خارش اور درد کا باعث بنتے ہیں۔ اس سے بالوں کی جڑوں میں شدید درد ہوتا ہے۔ ایسی صورت حال میں آپ اسے استعمال کرنے سے گریز کریں اور اس کے بجائے قدرتی چیزوں کا استعمال کریں۔

3. کھوپڑی کو صاف رکھیں.(Keep the Scalp Clean)

سر کی جلد کو صاف رکھ کر آپ اپنے بالوں کے درد سے بچ سکتے ہیں۔ درحقیقت بالوں کو صحیح طریقے سے صاف نہ کرنے کی وجہ سے آپ کی کھوپڑی پر گندگی انفیکشن کا باعث بن سکتی ہے اور اس سے بالوں کی جڑوں میں سوجن اور درد ہو سکتا ہے۔ جیسے سیبوریہک ڈرمیٹیٹائٹس جو بالوں میں گندگی کی وجہ سے ہوتی ہے۔ یہ سب سے پہلے بالوں کی جڑوں میں سوزش کا باعث بنتا ہے۔ ایسی حالت میں آپ کو اپنے بالوں کو روزانہ دھونا چاہیے۔ آپ اپنے بالوں کے لیے بے بی شیمپو بھی استعمال کر سکتے ہیں جو نرم ہوں اور جنہیں آپ اپنے بالوں کے لیے بار بار استعمال کر سکتے ہیں۔ آپ اپنی کھوپڑی کو کچھ قدرتی اجزاء جیسے گلیسرین اور ہلکے پی ایچ شیمپو سے بھی صاف کر سکتے ہیں۔ یہ کھوپڑی کے پی ایچ کو متوازن رکھتا ہے اور اسے صاف رکھتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  اپنے خشک اور بے جان بالوں کو ڈیپ کنڈیشننگ کے ذریعے سلکی اور ملائم بنائیں، 4 طریقے جانیں۔

how to get rid of hair root pain in urdu

4. ایلوویرا لگائیں۔(Apply Aloe Vera)

بعض اوقات بالوں میں خشکی اور لمبے عرصے تک نمی کی کمی جڑوں میں سوجن اور درد کا باعث بنتی ہے۔ ایسی صورت حال میں آپ ایلو ویرا کو جڑوں میں نمی بڑھانے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ ایلو ویرا ایک قدرتی اینٹی بیکٹیریل ہے اور اس میں موئسچرائزنگ خصوصیات ہیں جو بالوں کی جڑوں کی پرورش کرتی ہیں اور انہیں اندر سے صحت مند بناتی ہیں۔ اس کے علاوہ، یہ بھی ذہن میں رکھیں کہ یہ انفیکشن پیدا کرنے والے ایجنٹوں جیسے کہ بیکٹیریا یا فنگس، جیسے ہیئر برش، تولیے اور دیگر ذاتی اشیاء کے اشتراک سے مزید پھیل سکتا ہے۔ اس لیے ان چیزوں کو شیئر نہ کریں۔

ان تمام چیزوں کے علاوہ آپ کو اس سے بچنے کے لیے ایک کام ضرور کرنا چاہیے۔ مثلاً بالوں میں روزانہ تیل لگائیں۔ روزانہ بالوں کی مالش کریں اور کھوپڑی کی صفائی کا خاص خیال رکھیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button