جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

چہرے کی چپچپا ہٹ کو دور کرنے کے لیے ان ٹوٹکوں پر عمل کریں۔

چہرے کی چپچپا ہٹ یا روغنی جلد کے مسئلے سے چھٹکارا پانے کے لیے ان ٹوٹکوں پر عمل کریں، آپ کو فائدہ ہوگا۔

گرمی اور نمی میں چہرے پر چپچپا ہٹ ہونا عام بات ہے. لیکن کچھ لوگوں کو چہرے پر ہر وقت چپکنے کا مسئلہ رہتا ہے۔ چپکنے کی وجہ سے چہرے پر دانے، ایکنی اور ایکنی جیسے مسائل ہونے لگتے ہیں۔ چہرے پر ہر وقت چپکنے کی وجہ سے آپ کی خوبصورتی بھی متاثر ہوتی ہے۔ ناقص خوراک اور تناؤ بھرے طرز زندگی کی وجہ سے چہرے کی چپچپاہٹ یا تیل کی جلد بھی ہو سکتی ہے۔ اس پریشانی سے چھٹکارا پانے کے لیے آپ کو مارکیٹ میں کئی طرح کی بیوٹی پراڈکٹس ملیں گی۔ لیکن ان مصنوعات کا استعمال ہر کسی کے لیے محفوظ نہیں سمجھا جاتا۔ اگر آپ بھی چہرے کے چپچپا ہٹ سے پریشان ہیں اور اس مسئلے سے نجات کے لیے کوئی حل تلاش کر رہے ہیں تو یہ مضمون آپ کے لیے ہے۔ آئیے تفصیل سے جانتے ہیں. چہرے کی چپچپا ہٹ دور کرنے کے ٹوٹکے۔

چپچپا جلد سے کیسے چھٹکارا حاصل کریں۔(How to Get Rid of Sticky Skin)

چہرے کی چپچپاہٹ دور کرنے کے لیے سب سے پہلے آپ کو اپنے طرز زندگی اور خوراک پر توجہ دینی چاہیے۔ متوازن خوراک اور جسمانی سرگرمی بھی اس پر بڑا اثر ڈالتی ہے۔ چپچپاہٹ کی وجہ سے آپ کو اپنے چہرے پر بہت سے مسائل ہو سکتے ہیں جیسے مہاسے، مہاسے اور داغ۔ اس مسئلے سے بچنے کے لیے ان اقدامات پر عمل کریں-

how-to-get-rid-of-sticky-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

1. پھلوں کا فیس پیک.(Fruit Face Pack)

پھلوں سے بنا فیس پیک چہرے پر لگانے سے آپ کو چپچپاہٹ دور کرنے میں کافی فائدہ ہوتا ہے۔ اس پریشانی سے نجات کے لیے کیلے، سیب اور انگور اور آڑو کے کچھ ٹکڑے لیں۔ ان ٹکڑوں کو اچھی طرح صاف کریں اور اس کا پیسٹ بنا لیں۔ اس پیسٹ میں تھوڑی مقدار میں شہد ملا کر چہرے پر لگائیں۔ 20 منٹ کے بعد چہرے کو اچھی طرح دھو لیں، کچھ دنوں تک ایسا کرنے سے آپ کو بہت فائدہ ہوتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ٹماٹر سے سیاہ حلقے کیسے ختم کیے جائیں؟ استعمال کرنا کا طریقہ۔

2. ملتانی مٹی کا استعمال.(se of Multani Mitti)

چہرے کی چپچپاہٹ دور کرنے کے لیے ملتانی مٹی کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ ملتانی مٹی اور عرق گلاب کا پیسٹ چہرے پر لگانے سے آپ کو فائدہ ہوتا ہے۔ ملتانی مٹی کو پیس کر اس میں عرق گلاب ملا کر باریک پیسٹ تیار کر لیں۔ اس پیسٹ کو چہرے پر لگائیں اور 15 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ اس کے بعد چہرے کو صاف پانی سے دھو لیں۔ ایسا کرنے سے آپ کو بہت فائدہ ہوتا ہے۔

3. لیموں اور شہد کا استعمال.(Using Lemon and Honey)

چہرے کی چپچپاہٹ دور کرنے کے لیے لیموں اور شہد کا استعمال بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ اس کے لیے ایک چائے کا چمچ لیموں کے رس میں آدھا چائے کا چمچ شہد ملا کر چہرے پر اچھی طرح لگائیں۔ اس کے بعد چہرے کو اچھی طرح صاف کریں۔ ہفتے میں دو سے تین بار ایسا کرنا آپ کے لیے فائدہ مند ہوگا۔

4. ایلوویرا اور شہد کا استعمال.(Using Aloe Vera and Honey)

ایلوویرا اور شہد کا استعمال چہرے کی چمک بڑھانے اور چپچپا پن دور کرنے کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ اس کے لیے ایلو ویرا جیل اور شہد کو ملا کر پینا بہت فائدہ مند ہے۔ آپ اسے ہفتے میں دو سے تین بار استعمال کریں۔

 

5. سن اسکرین لگائیں۔(Apply Sunscreen)

دھوپ میں جانے کے بعد آپ کو پسینے اور آلودگی کی وجہ سے چہرے پر چپکنے کے مسئلے کا بھی سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ چہرے کے چپچپا پن کے مسئلے سے نجات کے لیے باہر جاتے وقت سن اسکرین ضرور لگائیں۔

یہ بھی پڑھیں: چمکدار جلد کے لیے بادام کی کریم گھر پر ہی بنائیں، جھریوں سے بھی نجات ملے گی۔

how-to-get-rid-of-sticky-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

چہرے کے چپچپاہٹ کے مسئلے سے نجات کے لیے اوپر بتائی گئی تدابیر کو اپنانا فائدہ مند ہے۔ اس کے علاوہ وافر مقدار میں پانی پئیں اور ایسے پھل اور سبزیاں کھائیں جن میں پانی کی مقدار زیادہ ہو۔ چہرے پر بہت زیادہ گندگی جمع نہ ہونے دیں اور چہرے کو اچھی طرح صاف کرنا یقینی بنائیں۔ ایسا کرنے سے آپ کو چپکنے کے مسئلے سے نجات مل جائے گی۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button