جلد کی حفاظت.

موسم سرما میں مہاسے: سردیوں میں مہاسوں کی وجہ سے جلد بے جان لگنے لگی؟ ان چیزوں کا استعمال کرکے چمکدار جلد حاصل کریں۔

سردیوں میں جلد خشک اور بے جان دکھائی دیتی ہے۔ ایسی صورت حال میں ایکنی آپ کی پریشانی میں اضافہ کر سکتی ہے۔

ہر کوئی بے عیب اور چمکدار جلد چاہتا ہے۔ بے عیب جلد آپ کی خوبصورتی میں اضافہ کرتی ہے۔ اس کے ساتھ چہرے کی رونق بھی بڑھ جاتی ہے .لیکن سردیوں میں جلد پر ایکنی اور ریشز کا مسئلہ بہت زیادہ دیکھا جاتا ہے۔ ایسے میں آپ کا حسن اور بے عیب حسن کہیں کھو جاتا ہے۔ اس کے لیے آپ کئی طرح کی پراڈکٹس بھی استعمال کرتے ہیں لیکن مسئلہ کم ہونے کے بجائے بڑھتا ہی جاتا ہے۔ دراصل کئی وجوہات کی بنا پر سردیوں میں چہرے کی چمک کم ہوجاتی ہے۔ ایسی صورت حال میں، آپ کی جلد مہاسوں اور ریشوں کی وجہ سے خراب نظر آتی ہے۔ اس کے لیے آپ کچھ خاص قدرتی چیزیں استعمال کر سکتے ہیں۔ آئیے تفصیل سے جانتے ہیں کہ سردیوں میں ایکنی سے پاک جلد کیسے حاصل کی جائے تاکہ جلد خوبصورت اور چمکدار نظر آئے۔

سردیوں میں ان چیزوں کا استعمال کریں۔

how to get rid of winter acne in urdu

1. ایلو ویرا. (Aloe Vera)

ایلوویرا میں وٹامن اے، ای، سی، فولک ایسڈ اور کولین پائے جاتے ہیں، جو جلد کو صحیح طریقے سے صاف کرتے ہیں اور ایکنی کے مسئلے سے نجات دلاتا ہے۔ اس کے ساتھ اس میں زنک اور کاپر جیسے عناصر بھی پائے جاتے ہیں جو جلد کی چمک میں اضافہ کرتے ہیں۔ ایلوویرا کے استعمال سے چہرے کی جھریوں اور جھریوں کو بھی کم کیا جا سکتا ہے۔

2. چائے کے درخت کا تیل. (Tea Tree Oil)

ٹی ٹری آئل میں اینٹی مائکروبیل، اینٹی سیپٹک اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات پائی جاتی ہیں جس کی وجہ سے ایکنی کا مسئلہ کم ہوجاتا ہے۔ یہ مہاسوں کی سوزش اور جلن کو بھی کم کر سکتا ہے۔ یہ چہرے کو بے داغ بناتا ہے۔

3. شہد. (Honey)

شہد چہرے کے بہت سے مسائل کے لیے بہت مفید ہے۔ شہد میں اینٹی آکسیڈنٹ اور سوزش کو دور کرنے کی خصوصیات ہوتی ہیں، جو سردیوں میں مہاسوں اور مہاسوں کو دور کرکے جلد کو غذائیت فراہم کرتی ہے۔ اینٹی آکسیڈنٹس کی مدد سے جلد چمکدار نظر آتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  سرسوں کے تیل سے چہرے کے سیاہ دھبے ختم کریں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

4. سبز چائے .( Green Tea)

سبز چائے کو کئی طریقوں سے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ اس میں اینٹی آکسیڈنٹس، پولیفینول اور امینو ایسڈ ہوتے ہیں۔ یہ غذائی اجزاء جسم میں ہارمونل توازن کو درست کرتے ہیں اور تناؤ کو بھی دور کرتے ہیں، جس کی وجہ سے جلد میں دانے اور دانے کا مسئلہ نہیں ہوتا۔ آپ ہر صبح سبز چائے پی سکتے ہیں۔

how to get rid of winter acne in urdu

5. ہلدی . (Turmeric)

آپ ہلدی کا استعمال جلد پر مہاسوں کو دور کرنے کے لیے بھی کر سکتے ہیں۔ ہلدی میں کئی قسم کے خواص پائے جاتے ہیں جو کہ ایکنی کو جلد ٹھیک کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آدھا چائے کا چمچ ہلدی میں تھوڑا سا شہد ملا لیں۔ اسے نہانے سے پہلے جلد پر لگائیں۔ اس سے پھنسیوں اور دیگر مسائل سے بھی نجات ملے گی۔

سردیوں میں ان چیزوں کا خاص خیال رکھیں.

1. سردیوں میں اپنے چہرے کو صاف رکھیں اور چہرے کو صاف کرنے والا استعمال کریں جو آپ کی جلد کو ہائیڈریٹ رکھتا ہے۔ سردیوں میں جلد کو اچھی طرح صاف کریں اور موئسچرائزر لگائیں۔ تیل پر مبنی موئسچرائزر استعمال نہ کریں۔

2. صحت مند غذا رکھیں تاکہ آپ کی جلد قدرتی طور پر چمکے۔ اس کے لیے اپنی خوراک میں زیادہ مقدار میں اینٹی آکسیڈنٹس اور پروٹین شامل کریں۔ اس سے جلد صحت مند رہے گی۔

3. ہفتے میں ایک بار جلد کا مساج کریں۔ اس کے لیے آپ ناریل کا تیل یا کوئی اور تیل بھی استعمال کر سکتے ہیں اور چہرے کی اچھی طرح مساج کر سکتے ہیں۔

4. سردیوں میں زیادہ پانی پینے کی ضرورت نہیں ہے لیکن جلد اور جسم کو صحت مند رکھنے کے لیے روزانہ متوازن مقدار میں پانی پینا چاہیے۔

5. جلد پر بہت زیادہ میک اپ استعمال نہ کریں۔ یہ جلد کے چھیدوں کو روک سکتا ہے اور مہاسوں اور مہاسوں کا باعث بھی بن سکتا ہے۔

6. ورزش کرنے کے بعد چہرے کو اچھی طرح صاف کریں۔ اس کی وجہ سے جلد میں مہاسے اور ایکنی ہونے لگتے ہیں۔

 

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort