ورزش اور فٹنس

نیم گرم پانی اور شہد سے وزن کم کرنے کا طریقہ؟ ماہرین سے اس کے استعمال کے فوائد اور طریقہ جانئے۔

Honey With Warm Water For Weight Loss: نیم گرم پانی میں شہد ملا کر پینا وزن میں تیزی سے کمی لانے میں مددگار ثابت ہوتا ہے، جانیے اس کا استعمال کیسے کریں۔

Honey With Warm Water For Weight Loss: جب چینی کے صحت مند متبادل کی بات کی جائے. تو شہد کو سب سے زیادہ ترجیح دی جاتی ہے۔ یہ نہ صرف آپ کی کھانوں کو میٹھا ذائقہ فراہم کرتا ہے. بلکہ اس کا استعمال صحت کے لیے بھی بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ یہ ان لوگوں کے لیے شوگر کا ایک صحت مند متبادل بھی ہے جو وزن کم کرنا چاہتے ہیں. یا اپنے جسم کو فٹ رکھنا چاہتے ہیں۔ وزن کم کرنے کی کوشش کرنے والے افراد کے لیے بھی شہد کا استعمال بہت فائدہ مند ثابت ہوتا ہے. اور تیزی سے وزن کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ خاص طور پر اگر آپ شہد کو نیم گرم پانی میں ملا کر پیتے ہیں. تو یہ آپ کو کیلوریز کو تیزی سے جلانے میں مدد دے گا اور ساتھ ہی ساتھ بہت سے صحت کے فوائد بھی فراہم کرے گا۔

اکثر لوگ یہ سوال کرتے ہیں. کہ نیم گرم پانی اور شہد پینے سے وزن کیسے کم ہوتا ہے؟ یا وزن کم کرنے کے لیے ان کا استعمال یا استعمال کیسے کریں؟اس آرٹیکل میں ہم آپ کو نیم گرم پانی اور شہد کی مدد سے وزن کم کرنے کا طریقہ بتا رہے ہیں۔

how-to-lose-weight-with-honey-and-warm-water-benefits-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

نیم گرم پانی کے ساتھ شہد وزن کم کرنے میں کس طرح مدد کرتا ہے؟(How Honey With Warm Water Helps In Weight Loss)

 جب آپ نیم گرم پانی اور شہد کھاتے ہیں تو یہ مرکب جگر کو گلوکوز میں تبدیل کرنے کے لیے ایندھن کا کام کرتا ہے۔ یہ گلوکوز دماغ میں خون میں گلوکوز کی سطح کو بلند رکھنے میں مدد کرتا ہے، جبکہ دماغ کو چربی جلانے والے ہارمونز کے اخراج پر بھی مجبور کرتا ہے۔ جب آپ چینی کھاتے ہیں تو یہ زیادہ کیلوریز کو فروغ دیتا ہے لیکن جب ہم شہد کھاتے ہیں. تو یہ کیلوریز کو جلانے اور جسم میں جمع ہونے والی ضدی چربی کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

اس کے علاوہ یہ مرکب آپ کے ہاضمے کو بہتر بنانے اور میٹابولزم کو بڑھانے میں بھی مدد کرتا ہے۔ جس کی وجہ سے آپ جو بھی کھاتے ہیں وہ بہتر طور پر ہضم ہوتا ہے. اور آپ کے جسم کو اس کے بھرپور فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ جب آپ کا میٹابولزم صحیح طریقے سے کام کر رہا ہوتا ہے، تو یہ اضافی کیلوریز کو تیزی سے جلاتا ہے. چاہے آپ دن بھر جو بھی جسمانی سرگرمی کریں. اس دوران آپ کیلوریز جلیں گے۔

یہ بھی پڑھیں: کراس ٹرینر ورزش کے فوائد ، طریقے اور اہم احتیاطی تدابیر۔

یہ مرکب آپ کی بھوک کو بھی کنٹرول کرتا ہے۔ میٹھے کھانے کی خواہش کو بھی پرسکون کرتا ہے۔ تاکہ آپ کم کھائیں، ساتھ ہی غیر صحت بخش غذائیں بھی کم کھائیں۔ اس طرح آپ کم کیلوریز کھاتے ہیں اور زیادہ کیلوریز جلاتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: وزن بڑھانے کے لیے روزانہ یہ 3 ورزشیں کریں، ماہرین سے جانیں کہ کیا آپ کو بھی وزن بڑھانے کے لیے جم جانا چاہیے؟

how-to-lose-weight-with-honey-and-warm-water-benefits-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ہلکے گرم پانی اور شہد سے وزن کم کرنے کا طریقہ – (How To Lose Weight With Honey With Warm Water)

 وزن کم کرنے کے لیے آپ کو اپنے دن کا آغاز نیم گرم پانی اور شہد سے کرنا چاہیے۔ خیال رہے کہ آپ کو گرم پانی میں شہد ملانے کی ضرورت نہیں ہے اور نہ ہی شہد کو پانی میں گرم کرنا ہے کیونکہ شہد نہ پکایا جائے تو یہ آپ کی صحت کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ آپ نے 200 ملی لیٹر پانی کو گرم کرنا ہے. پھر اسے ٹھنڈا ہونے دیں، پھر جب گرم ہو جائے تو اس میں شہد ملا کر پی لیں۔ اگر آپ چاہیں تو اس میں لیموں کا رس ملا کر بھی پی سکتے ہیں، یہ بہت فائدہ مند ہوگا۔ اس کے علاوہ آپ کچھ دار چینی، ادرک، کالی مرچ، زیرہ وغیرہ کو بھی پانی میں ابال سکتے ہیں۔ پھر اس میں شہد ملا کر پی لیں۔ اس کے علاوہ آپ اپنی جڑی بوٹیوں والی چائے میں شہد ملا کر بھی پی سکتے ہیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button