بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

بالوں کو گھنے اور لمبے بنانے کے لیے ان 4 ٹپس پر عمل کریں۔

بالوں کو گھنے بنانے کا طریقہ: ہر کوئی بالوں کو مضبوط اور گھنا کرنا چاہتا ہے۔ آپ کچھ ٹپس کی مدد سے اپنے بالوں کو گھنا بنا سکتے ہیں

How to Make Hair Thick and Strong from Roots Naturally: ہر کوئی مضبوط، لمبے اور گھنے بال چاہتا ہے۔ لیکن آج کل خراب طرز زندگی، خوراک اور آلودگی کی وجہ سے لوگوں کو بالوں سے متعلق مختلف مسائل کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ خشکی، بال گرنا، بالوں کا پتلا ہونا وغیرہ کے مسائل سے پریشان ہونا پڑتا ہے۔ لیکن بال گرنا ایک عام مسئلہ ہے۔ اگر آپ کے بھی بال گرتے ہیں تو آپ چند تدابیر کی مدد سے بالوں کے گرنے پر قابو پا سکتے ہیں۔ آئیے، سر کے بالوں کو گھنے کیسے کریں؟  (How to Make Hair Thick)

بالوں کو گھنے بنانے کا طریقہ.(How to Make Hair Thick)

1. انڈے.(Eggs)

انڈے پروٹین سے بھرپور ہوتے ہیں جو بالوں کے لیے بہت ضروری ہیں۔ اس کے لیے آپ 1 سے 2 انڈے لیں۔ اب ان دونوں کو اچھی طرح ماریں۔ اس پیسٹ کو اپنے بالوں اور کھوپڑی پر اچھی طرح لگائیں۔ 30 منٹ بعد بالوں کو صاف پانی سے دھو لیں۔ انڈوں کی بدبو دور کرنے کے لیے بالوں کو شیمپو سے دھونا بہت ضروری ہے۔ ہفتے میں دو بار اس کے استعمال سے بال مضبوط اور گھنے ہوجاتے ہیں۔

how-to-make-hair-thicker-and-longer-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. زیتون کا تیل.(Olive Oil)

زیتون کا تیل صحت کے ساتھ ساتھ بالوں کے لیے بھی بہت ضروری ہے۔ اس میں اومیگا تھری فیٹی ایسڈز ہوتے ہیں جو بالوں کی صحت کو بہتر بناتے ہیں۔ اگر آپ کے بال پتلے اور کمزور ہیں تو آپ بالوں کو مضبوط بنانے کے لیے زیتون کا تیل استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ کو زیتون کے تیل کو گرم کرنا ہوگا۔ اب اسے بالوں پر لگائیں اور 30 ​​منٹ بعد شیمپو سے بال دھو لیں۔ زیتون کا تیل بالوں کو گھنے اور لمبا بنانے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بالوں کے لیے السی اور تل کے تیل کے فائدے

3. ایلو ویرا جیل.(Aloe Vera Gel)

ایلو ویرا جیل بالوں کو گھنے بنانے میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔ اس کے لیے آپ ایلو ویرا جیل لیں۔ اب اس جیل کو بالوں اور کھوپڑی پر اچھی طرح لگائیں۔ آدھے گھنٹے بعد بالوں کو صاف پانی سے اچھی طرح دھو لیں۔

ایلوویرا سر کی خشکی کو دور کرتا ہے۔ بالوں کی جڑوں کو مضبوط بناتا ہے۔ اس سے بال مضبوط اور گھنے ہوجاتے ہیں۔ اس کے لیے آپ ایلو ویرا جیل کو ناریل کے تیل میں ملا کر بھی لگا سکتے ہیں۔

how-to-make-hair-thicker-and-longer-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

4. کیسٹر آئل.(Castor Oil)

کیسٹر آئل وٹامن ای اور فیٹی ایسڈ سے بھی بھرپور ہوتا ہے۔ اس سے بالوں کی صحت کو بہتر بنانے میں مدد مل سکتی ہے۔ آپ اپنے بالوں کو مضبوط اور گھنے بنانے کے لیے کیسٹر آئل کا استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ کیسٹر آئل لیں۔ اسے بالوں اور کھوپڑی پر اچھی طرح لگائیں۔ اب بالوں کو ہیئر کیپ سے ڈھانپ لیں اور 30 ​​منٹ بعد ہلکے شیمپو سے بالوں کو دھو لیں۔ اگر آپ چاہیں تو بالوں پر کنڈیشنر بھی لگا سکتے ہیں۔ اس سے کیسٹر آئل کی بدبو دور ہو جائے گی اور ساتھ ہی بال مضبوط ہوں گے۔

یہ بھی پڑھیں: زیتون کا تیل بالوں میں ان 4 طریقوں سے لگائیں، بہت سے مسائل دور ہو جائیں گے۔

بالو کو گھنا کسے کرے: ہر کوئی لمبے اور گھنے بال چاہتا ہے۔ اس صورت میں آپ اپنے بالوں کو گھنے بنانے کے لیے ایلو ویرا جیل، کیسٹر آئل، زیتون کا تیل اور انڈے استعمال کر سکتے ہیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button