بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

یہ 8 ٹوٹکے نوجوان لڑکوں میں بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے کارآمد ثابت ہوں گے، بال مضبوط ہوں گے۔

آج کل لڑکوں کو کم عمری میں بال گرنے کا مسئلہ درپیش ہے۔ ایسی صورت حال میں ایسے بہت سے اقدامات ہیں، جن کے ذریعے بالوں کے گرنے کو روکا جا سکتا ہے۔

Hair Loss in Teenage Male: آج کل صرف خواتین ہی نہیں بلکہ مرد بھی بالوں کے گرنے کے مسئلے سے دوچار ہیں۔ جسم میں غذائی اجزاء کی کمی، بالوں کی مناسب دیکھ بھال نہ کرنا، ہارمونل تبدیلیاں، تناؤ، آلودگی، جینیات اور ادویات کا زیادہ استعمال مردوں میں بالوں کے گرنے کی بڑی وجوہات ہیں۔ پہلے مردوں کی بڑھتی ہوئی عمر میں بال گرنے لگتے تھے. لیکن آج نوجوان لڑکے بھی بال گرنے سے پریشان ہیں۔ ایسے میں بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے اپنے بالوں کا زیادہ خیال رکھنا بہت ضروری ہے۔ اس کے علاوہ بالوں کو مضبوط بنانے کے لیے مناسب خوراک یا پرہیز، تیل لگانا بھی ضروری ہے۔ اگر آپ بھی کم عمری میں بالوں کے گرنے کے مسئلے سے پریشان ہیں. تو آپ یہاں بتائے جانے والے چند ٹوٹکوں پر عمل کر سکتے ہیں۔ اس سے آپ کے بال مضبوط ہوں گے اور بال گرنا بھی بند ہو جائیں گے۔

how to prevent hair loss in teenage male in urdu

بال گرنا کیا ہے؟ (Hair loss in men)

بالوں کا گرنا ایک ایسی حالت ہے جس میں بال تیزی سے گرنے لگتے ہیں۔ یہ ٹوٹے ہوئے بال واپس نہیں اگتے۔ یعنی بالوں کا گرنا بھی مردوں میں گنجے پن کا سبب بن سکتا ہے۔ اس لیے اس وقت رکنا بہت ضروری ہے۔

بال گرنا کیسے روکا جائے؟ (how to prevent hair loss in men)

بالوں کا گرنا دنیا بھر میں سب سے زیادہ عام مسائل میں سے ایک ہے۔ خواتین کے ساتھ ساتھ کم عمری کے اکثر مرد بھی بالوں کے گرنے سے پریشان ہیں۔ زیادہ دیر تک ٹوپی یا ہیلمٹ پہننا بھی بالوں کے گرنے کا سبب بن سکتا ہے۔ بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے ان تجاویز پر عمل کریں-

1. ہلکے شیمپو سے بالوں کو دھوئے۔ (hair wash with mild shampoo)

بالوں کو باقاعدگی سے دھونے سے بالوں کو گرنے سے روکا جا سکتا ہے۔ یہ بالوں اور کھوپڑی کو صاف کرتا ہے، اس طرح بالوں کو گرنے سے روکتا ہے۔ آپ بالوں کو دھونے کے لیے ہلکا شیمپو استعمال کر سکتے ہیں۔ بال دھونے سے انفیکشن اور خشکی کا خطرہ بھی کم ہوجاتا ہے۔ یہ بالوں کو ٹوٹنے سے بھی روکتا ہے اور انہیں مضبوط بناتا ہے۔

2. بالوں کے جھڑنے والے مرد کے لیے وٹامن. (vitamin for hair loss male)

بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے وٹامنز بھی بہت ضروری ہیں۔ وٹامنز صحت کے ساتھ ساتھ بالوں کے لیے بھی مفید ہیں۔ وٹامن اے، وٹامن ای اور وٹامن بی بالوں کے لیے ضروری ہیں۔ وٹامن اے کھوپڑی میں سیبم کی صحت مند پیداوار کو فروغ دیتا ہے۔ وٹامن ای کھوپڑی میں خون کی گردش کو بہتر بناتا ہے اور وٹامن بی بالوں کی صحت مند رنگت کو برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے۔

3. بالوں کے لیے پروٹین بھی ضروری ہے . (enrich diet with protein for hair growth)

جس طرح خود کو صحت مند رکھنے کے لیے پروٹین ضروری ہے اسی طرح بالوں کو مضبوط بنانے کے لیے بھی پروٹین کی ضرورت ہوتی ہے۔ اگر آپ کے بال گرتے ہیں تو آپ اس پروٹین کو اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے مچھلی، سویا مصنوعات، دودھ کو خوراک میں شامل کیا جاسکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  چائے کی پتی سفید بالوں کا مسئلہ دور کرسکتی ہے، بالوں کو سیاہ رکھنے کے لیے یہ 4 طریقے استعمال کریں۔

4. تیل لگانا ضروری ہے . (massage your scalp with essential oils once a week)

بالوں کو مضبوط بنانے، بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے مساج بھی بہت ضروری ہے۔ سر میں تیل سے مالش کرنی چاہیے۔ تیل لگانے سے بالوں کے follicles کو فعال رکھنے میں مدد ملتی ہے۔ بالوں کی جڑوں کو مضبوط کرنے کے لیے آپ بادام، تل، لیوینڈر کا تیل استعمال کر سکتے ہیں۔

5. گیلے بالوں کو برش کرنے سے گریز کریں۔  Avoid Brushing Wet Hair

کم عمری میں بال گرنے لگتے ہیں اس لیے گیلے بالوں میں برش کرنے سے گریز کریں۔ گیلے بالوں میں برش کرنے سے بال کمزور ہو جاتے ہیں۔ گیلے بالوں میں برش کرنے سے بھی بال گرنے کے امکانات بڑھ جاتے ہیں۔ بالوں کو محفوظ رکھنے کے لیے بالوں میں کنگھی کرنا ضروری ہے۔ اس کے لیے آپ چوڑے دانتوں والی کنگھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس طرح بال ہمیشہ صحت مند رہیں گے۔

6. پیاز کا رس فائدہ مند ہے۔ Onion juice is beneficial

پیاز کا رس بالوں کو مضبوط بنانے کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ اس کے لیے آپ لہسن، پیاز اور ادرک کا رس نکالیں۔ اب اسے اپنے سر پر رگڑیں۔ بالوں کو رات بھر اسی طرح لگا رہنے دیں اور صبح بالوں کو دھو لیں۔ کچھ دن لگاتار ایسا کرنے سے بال مضبوط ہوتے ہیں اور ٹوٹنے سے بچتے ہیں۔

7. اپنے آپ کو ہائیڈریٹڈ رکھیں: Keep Yourself Hydrated

بالوں کو مضبوط بنانے کے لیے خود کو ہائیڈریٹ رکھنا بھی بہت ضروری ہے۔ بالوں کو نرم بنانے کے لیے پانی کی ضرورت ہوتی ہے۔ ہائیڈریٹ رہنے اور بالوں کو صحت مند رکھنے کے لیے دن میں کم از کم 8-10 گلاس پانی پینا ضروری ہے۔ آپ ہائیڈریٹ رہنے کے لیے کچھ دیگر سیال بھی کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  خشک اور بے جان بالوں کو نرم اور چمکدار بنانے کے لیے گھریلو اجزاء سے بنائے گئے یہ 5 ہیئر پیک آزمائیں۔

8. سبز چائے بالوں کو مضبوط بنائے گی: Green tea will make hair strong

بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے سبز چائے بھی فائدہ مند ثابت ہو سکتی ہے۔ سبز چائے بالوں کے گرنے کے مسئلے کو کم کرنے میں مدد دیتی ہے۔ اس کے لیے ایک کپ پانی میں دو گرین ٹی بیگز ڈالیں۔ اب اسے ٹھنڈا ہونے کے لیے چھوڑ دیں۔ اس کے بعد اس پانی کو بالوں میں استعمال کریں۔ ہفتے میں ایک بار اس کا استعمال بالوں کو مضبوط کرتا ہے اور بالوں کو گرنے سے روکتا ہے۔

بالوں کے گرنے سے بچاؤ کی تجاویز  : (hair loss prevention tips)

  • بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے ہیئر ڈرائر استعمال کرنے کے بجائے اپنے بالوں کو قدرتی طور پر خشک ہونے دیں۔
  • بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے شراب نوشی اور سگریٹ نوشی سے بھی پرہیز کریں۔ شراب پینے سے بال گرنے کا مسئلہ بڑھ سکتا ہے۔
  • اپنے بالوں کو مضبوط بنانے کے لیے خود کو متحرک رکھیں۔ یہ تناؤ، تناؤ کو کم کرے گا اور بالوں کو گرنے سے روکے گا۔
  • بالوں پر کیمیائی مصنوعات، ہیٹ اور ڈرائر کے استعمال سے بھی گریز کریں۔ اس سے بالوں کو نقصان پہنچ سکتا ہے۔
  • بالوں کے گرنے کی وجہ خشکی بھی ہو سکتی ہے۔ اس لیے بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے خشکی سے بچنا بھی ضروری ہے۔

اگر آپ بھی کم عمری میں بال جھڑ رہے ہیں تو یہ تشویشناک بات ہوسکتی ہے۔ اس کے لیے آپ کو بالوں کے گرنے کی وجوہات پر توجہ دینی چاہیے۔ بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے بھی یہی اقدامات کرنے چاہئیں۔ لیکن اگر بال پھر بھی مسلسل گر رہے ہیں تو ڈاکٹر سے ضرور رجوع کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button