جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

ادرک موٹی ناک کو پتلا کرنے میں مددگار ہے، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

موٹی ناک کو پتلی کرنے کے لیے ادرک کا استعمال کیا جا سکتا ہے۔ یہ ناک کی شکل کو مؤثر طریقے سے تبدیل کرنے میں موثر ہے۔

موٹی ناک کو پتلی کیسے بنایا جائے، کیا آپ کے ذہن میں یہ سوال گھومتا رہتا ہے؟ دراصل ناک کی ساخت چہرے کی خوبصورتی بڑھانے میں اہم کردار ادا کرتی ہے۔ یہ چہرے کا سب سے پرکشش اور توجہ دینے والا حصہ ہے۔ اس لیے ہر کوئی پتلی اور پن پوائنٹ ناک چاہتا ہے۔ ساتھ ہی ناک موٹی اور چوڑی ہو تو بہت سے لوگ اس کا مذاق اڑاتے ہیں۔ اگر آپ بھی اپنی موٹی ناک سے ناخوش ہیں تو اس کی فکر نہ کریں۔ موٹی ناک کو پتلی اور دلکش بنانے کے لیے آپ ادرک کا استعمال کر سکتے ہیں۔ جی ہاں، ادرک نہ صرف پیٹ کی چربی کو کم کر سکتی ہے۔ بلکہ اس کے استعمال سے آپ اپنی موٹی ناک کو بھی پتلی کر سکتے ہیں۔ آج اس آرٹیکل میں ہم ادرک سے ناک کو پتلی کرنے کا طریقہ جانیں گے۔ آئیے جانتے ہیں کہ ادرک سے ناک کو پتلی کیسے کریں.

ادرک سے ناک کی چربی کو کیسے کم کیا جائے.(how to reduce nose fat with ginger)

لوگ اپنی ناک کو پرفیکٹ بنانے کے لیے طرح طرح کے ٹوٹکے اور حربے اپناتے ہیں۔ اس کے لیے کچھ لوگ میک اپ کا سہارا لیتے ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ کچھ لوگ سرجری کے ذریعے ناک کی شکل کو بہتر بنانے کی بھی کوشش کرتے ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ کچھ ورزشیں ناک کو تیز اور پتلی بنانے کی بھی کوشش کرتی ہیں۔ لیکن ادرک میں موجود قدرتی خصوصیات موٹی ناک کو پتلی کرنے کا آسان اور محفوظ حل ہے۔ آئیے اس علاج کے بارے میں جانتے ہیں-

یہ بھی پڑھیں: جسم میں خارش سے نجات کے لیے اس دیسی تیل کو سونے سے پہلے لگائیں، بنانے کا طریقہ جانیں۔

ضروری اجزاء.(necessary ingredients)

  • ادرک پاؤڈر – 1 چمچ
  • ایپل سائڈر سرکہ – 1 چمچ
  • ٹوتھ پیسٹ – 1 چمچ

طریقہ.(Method)

موٹی ناک کو پتلا کرنے کے لیے پہلے ادرک کے پاؤڈر میں تھوڑا سا پانی ملا کر اچھی طرح مکس کریں۔ اب اس پیسٹ میں ٹوتھ پیسٹ شامل کریں (ٹوتھ پیسٹ سے ناک کی چربی کیسے کم کی جائے) اور اچھی طرح مکس کریں۔ اب اس مکسچر کو اپنی ناک پر لگائیں۔ پیسٹ کو تقریباً 15 منٹ تک خشک ہونے دیں۔ اس کے بعد کاٹن پیڈ کی مدد کو ایپل سائڈر سرکہ میں ڈبو کر اس کی مدد سے ناک صاف کریں۔ اس کے بعد ناک کو ٹھنڈے پانی سے دھو لیں۔ صرف میری صحت

اس عمل کو روزانہ دہرائیں (ناک کے لیے ادرک اور ٹوتھ پیسٹ) چند دنوں تک۔ اس عمل کو چند دنوں تک باقاعدگی سے دہرانے سے ناک کے سائز میں فرق نظر آئے گا۔ اس کے ساتھ ناک کی چمک بھی بڑھے گی۔

how to reduce nose fat with ginger in urdu

ادرک موٹی ناک کو کیسے پتلا کر سکتی ہے.(How can ginger thin a thick nose)

ادرک کا استعمال موٹی ناک کو پتلی اور تیز بنانے کے لیے کیا جا سکتا ہے۔ درحقیقت ادرک میں موجود اینٹی آکسیڈنٹ اور اینٹی سوزش خصوصیات سوزش کو کم کر سکتی ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ ادرک میں چربی جلانے کی خاصیت ہوتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: حساس جلد والے افراد کے ذہن میں یہ 6 سوالات اکثر ابھرتے ہیں، جانیے ماہرین سے درست جواب

ادرک قدرتی طور پر چربی جلانے کی خاصیت رکھتی ہے۔ ایسے میں اگر آپ اس طریقے سے ناک کے مسلز پر ادرک کا استعمال کریں تو اس سے چربی جل سکتی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ ایپل سائڈر سرکہ میں چربی جلانے کی خصوصیات بھی ہوتی ہیں، جو ناک کی شکل بدلنے میں کارگر ثابت ہوسکتی ہیں۔

ناک کا سائز یا موٹی ناک ادرک کے استعمال سے کم کی جا سکتی ہے۔ تاہم خیال رہے کہ یہ گھریلو نسخہ ہے۔ ایسی حالت میں ضروری نہیں کہ یہ تمام انسانوں پر اثر انداز ہو۔ اس کے ساتھ ساتھ اس نسخے کے ساتھ آپ کو کچھ ورزش کی بھی ضرورت ہے، جس سے ناک پتلی ہوجائے گی۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button