صحت مند غذا

پٹھوں کے تناؤ کو دور کرنے کے گھریلو علاج

پٹھوں کے تناؤ کا دیسی علاج: دیسی جڑی بوٹیوں کا استعمال پٹھوں کے تناؤ کو دور کرنے کے لیے فائدہ مند ہے، جانیے پٹھوں کے تناؤ کا علاج۔

پٹھوں میں تناؤ دیسی علاج: جب پٹھوں میں درد اور تناؤ ہوتا ہے. تو آپ کو بہت سے مسائل کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ یہ مسئلہ بڑوں سے لے کر بچوں تک سب کو ہو سکتا ہے۔ کھیل کے دوران پٹھوں پر دباؤ یا دباؤ کی وجہ سے کئی بار آپ کو تناؤ کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ آپ کا مسئلہ اس وقت بڑھتا ہے جب پٹھے تنگ ہوتے ہیں۔ اس کی وجہ سے اٹھنے یا چلنے پھرنے میں آپ کو کافی پریشانی ہوتی ہے۔ پٹھوں کے تناؤ کو دور کرنے کے لیے گھریلو ٹوٹکوں کو اپنانا بہت فائدہ مند ہے۔ درحقیقت، پٹھوں میں درد کا مسئلہ کسی ایک وجہ سے نہیں ہوتا، جب پٹھوں میں تناؤ اور تناؤ ہو تو آپ ان دیسی علاج کو اپنا سکتے ہیں۔

پٹھوں کے تناؤ کا علاج-(Muscle Stress Ayurvedic Remedies)

پٹھوں میں تناؤ زیادہ ورزش، بھاری وزن اٹھانے اور کھیلتے وقت چوٹ کی وجہ سے ہو سکتا ہے۔ اس کے علاوہ دیگر کئی وجوہات کی وجہ سے بھی پٹھوں میں تناؤ ہو سکتا ہے۔ پٹھوں کے تناؤ کو دور کرنے کے لیے آپ ان تجاویز کو اپنا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: نیند نہیں آتی تو سونے سے پہلے پستے کھائیں، رات کو پستے کھانے کے فائدے جانیے.

how-to-relieve-muscle-stress-remedies-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

1. ادرک.(Ginger)

ادرک کا استعمال پٹھوں میں تناؤ کو دور کرنے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ ادرک میں ینالجیسک خصوصیات ہیں، جو سوزش اور درد کو کم کرنے میں بہت فائدہ مند ہیں۔ پٹھوں کے تناؤ کو دور کرنے کے لیے ادرک کا ایک ٹکڑا لے کر اسے پانی میں ڈال  ر اچھی طرح ابال لیں۔ ابالنے کے بعد اس مکسچر میں ایک چمچ شہد ملا کر دن میں دو سے تین بار کھائیں۔ ایسا کرنے سے آپ کو پٹھوں کے تناؤ کے مسئلے میں فائدہ ہوگا۔

2. تلسی کا استعمال.(Uses of Basil)

پٹھوں کے تناؤ سے نجات کے لیے بھی تلسی کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ تلسی میں سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں۔ تلسی کے پتوں کا رس نکال کر اس میں سرسوں کا تیل ملا کر درد والی جگہ پر لگائیں۔ ایسا کرنے سے آپ کو فوری فائدہ ہوگا۔ پٹھوں میں تناؤ کی صورت میں اسے دن میں دو بار استعمال کریں۔

3. چٹان کا نمک.(Rock Salt)

پتھری نمک کا استعمال درد اور سوجن کو دور کرنے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ پتھری نمک میں موجود میگنیشیم پٹھوں کو آرام دیتا ہے اور درد یا سوزش میں بہت مفید ہے۔ پٹھوں میں تناؤ کو دور کرنے کے لیے گرم پانی میں پتھری نمک ڈال کر نہانا فائدہ مند ہے۔

4. ہلدی کا استعمال.(Turmeric Uses)

ہلدی کا استعمال پٹھوں کے تناؤ کے مسئلے کو دور کرنے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ ہلدی میں موجود کرکیومین درد اور سوزش کے مسئلے میں بہت فائدہ مند ہے۔ یہ ادویات بنانے میں بھی استعمال ہوتا ہے۔ اگر پٹھوں میں تناؤ ہو تو ہلدی کو سرسوں کے تیل میں بھگو کر پینے سے فائدہ ہو گا۔

how-to-relieve-muscle-stress-remedies-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

5. سرسوں کے تیل کا استعمال.(Use of Mustard Oil)

سرسوں کا تیل پٹھوں کے تناؤ کو دور کرنے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس کے استعمال سے سختی، درد اور سوجن میں فائدہ ہوتا ہے۔ سرسوں کے تیل میں لہسن کے دو لونگ ڈال کر اس تیل کو ہلکا گرم کریں اور متاثرہ جگہ پر مساج کریں۔ کچھ دیر تک ایسا کرنے سے آپ کو فائدہ ہوگا۔

یہ بھی پڑھیں: بھنی ہوئی گندم کھانے سے ان 6 مسائل سے نجات مل سکتی ہے۔

پٹھوں میں تناؤ یا درد کسی بھی وجہ سے ہوسکتا ہے۔ اس مسئلے پر قابو پانے کے لیے مذکورہ دیسی علاج کا استعمال فائدہ مند ہے۔ اگر آپ کا مسئلہ زیادہ سنگین ہے تو ان علاج کو اپنانے سے پہلے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button