فیشن اور خوبصورتی

اگر بالوں کے رنگ یا مہندی کے داغ ناخنوں پر پڑ جائیں تو اسے دور کرنے کے لیے یہ 5 گھریلو ٹوٹکے آزمائیں۔

اکثر آپ نے دیکھا ہوگا کہ لوگ اپنے ناخنوں پر مہندی یا بالوں کے رنگ کے نشانات سے بہت پریشان رہتے ہیں۔ ان نشانات کو دور کرنے کے گھریلو ٹوٹکے

اکثر آپ نے دیکھا ہوگا کہ لوگ جب بھی مہندی لگاتے ہیں. یا بالوں کا رنگ لگاتے ہیں تو اس کے کچھ نشانات ناخنوں پر رہ جاتے ہیں۔ ایسی صورتحال میں ناخنوں کے داغ دھبوں کو دور کرنے میں کچھ گھریلو ٹوٹکے آپ کے لیے بہت کارآمد ثابت ہوسکتے ہیں۔ ان دھبوں کو دور کرنے کے لیے آپ کو بازار میں دستیاب مہنگی مہنگی مصنوعات یا کریم استعمال کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ آپ اپنے اردگرد موجود چیزوں سے کیل مہاسوں کو دور کر سکتے ہیں۔ آج کا مضمون اسی موضوع پر ہے۔ آج اس آرٹیکل کے ذریعے ہم آپ کو بتائیں گے کہ آپ کے ناخنوں پر مہندی کے داغ یا رنگ کے داغ دور کرنے کے لیے کون سے گھریلو علاج آپ کے لیے کارآمد ثابت ہو سکتے ہیں۔

1۔لیموں کا استعمال.

لیموں کے استعمال سے ناخنوں کے ضدی داغ دور کیے جا سکتے ہیں۔ آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ لیموں کے اندر بلیچنگ کی خصوصیات موجود ہیں۔ ایسی صورت میں لیموں کے رس میں نمک ملا کر اس میں چند قطرے عرق گلاب ڈالیں۔ ہلکے ہاتھوں سے ناخنوں کی مالش کریں۔ 2 منٹ تک مالش کرنے کے بعد اپنے ناخنوں کو عام پانی سے دھو لیں اور اس پر ناریل کا تیل لگائیں۔ اس مرکب کو دن میں دو بار استعمال کریں۔ ایسا کرنے سے نشانات جلد دور کیے جا سکتے ہیں۔

how to remove mehndi marks on nails in urdu

2۔نمک کا استعمال.

نمک کے استعمال سے ناخنوں پر لگے ضدی داغ دور کیے جا سکتے ہیں۔ جی ہاں، نمک میں ایکسفولیٹنگ خصوصیات ہوتی ہیں جو ناخنوں پر پڑنے والے نشانات کو دور کرنے میں بہت مفید ثابت ہوتی ہیں۔ ایسی صورت میں ایک چمچ میں نمک لیں اور اس میں چند قطرے پانی ملا دیں۔ پانی کے قطروں کے علاوہ آپ لیموں کے رس میں بھی ملا سکتے ہیں۔ اب تیار شدہ مکسچر کو متاثرہ جگہ پر لگائیں۔ ہلکے ہاتھوں سے مساج کریں۔ کچھ دیر بعد مکسچر کو عام پانی سے دھو لیں۔ ایسا کرنے سے آپ ضدی داغوں سے نجات پا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  ہونٹوں کو پتلا کیسے بنایا جائے؟ تیز اور خوبصورت ہونٹوں کے لیے خصوصی ٹوٹکے جانیں۔

3- ناریل کے تیل کا استعمال.

اگر آپ اپنے ناخنوں پر ضدی داغوں سے پریشان ہیں تو ناریل کا تیل آپ کے لیے بہت مددگار ثابت ہوسکتا ہے۔ ایسی حالت میں ناریل کے تیل کو گرم کریں اور ہلکے ہاتھوں سے ناخنوں کی مالش کریں۔ اس کے علاوہ اگر آپ چاہیں تو بالوں میں مہندی یا ہیئر کلر لگانے سے پہلے بھی ناخنوں پر ناریل کا تیل لگا سکتے ہیں۔ ایسا کرنے سے ناخنوں میں رنگ نہیں آئے گا۔ ناریل کا تیل ناخنوں کو مضبوط بنانے میں بھی بہت مفید ہے۔

how to remove mehndi marks on nails in urdu

4 – بیکنگ سوڈا کا استعمال.

بیکنگ سوڈا میں exfoliating خصوصیات ہیں. ایسی حالت میں مہندی اور بالوں کے رنگ کے ضدی داغ اس کے استعمال سے دور کیے جا سکتے ہیں۔ بیکنگ سوڈا اور پانی کو ایک چمچ میں مکس کریں اور اس مکسچر کو ناخنوں پر لگائیں۔ 15 منٹ بعد عام پانی سے مکسچر کو دھو لیں۔ اس کے بعد ناخنوں پر موئسچرائزر کا استعمال کریں۔ ایسا کرنے سے آپ نشانات سے جلد نجات حاصل کر سکتے ہیں۔

5۔چینی کا استعمال.

چینی کے استعمال سے ناخنوں پر لگے ضدی داغ بھی دور ہو سکتے ہیں۔ ایسی صورت حال میں ایک پیالے میں چینی اور لیموں کا رس ملا کر اسکرب کی طرح ناخنوں پر لگائیں۔ ہلکے ہاتھوں سے اسکرب کرنے کے بعد کیل کو عام پانی سے دھو لیں۔ ایسا کرنے سے ناخنوں کے ضدی داغوں سے نجات مل سکتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  کیا آپ سردیوں میں پھٹے ہونٹوں سے تنگ ہیں؟ راتوں رات ہونٹوں کو نرم اور گلاب بنانے کا طریقہ جانیں۔

نوٹ – اوپر بتائے گئے نکات سے پتہ چلتا ہے کہ بالوں کی رنگت اور مہندی کے داغ ناخنوں سے دور کرنے میں کچھ گھریلو ٹوٹکے بہت کارآمد ثابت ہو سکتے ہیں۔ لیکن اگر اس دوران آپ کے ناخن ٹوٹتے نظر آتے ہیں یا ناخنوں سے متعلق کوئی مسئلہ ہے تو مذکورہ چیزوں کو استعمال کرنے سے پہلے ایک بار ماہر سے ضرور مشورہ کرلیں۔

 

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button