جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

چہرے سے مسوں کو دور کرنے کے لیے ان 5 دیسی علاج پر عمل کریں۔

مسے کو کیسے دور کریں: اگر آپ کے چہرے پر مسے ہیں تو آپ کچھ دیسی علاج آزما سکتے ہیں۔ مسے آہستہ آہستہ ختم ہونے لگیں گے۔

مسوں یا مسوں کو دور کرنے کا طریقہ: اکثر لوگوں کے چہرے پر دھبے اور دھبے آتے ہیں. جو چہرے کی خوبصورتی کو کم کر دیتے ہیں۔ دھبے اور دھبے تناؤ، دھول اور مٹی یا کسی اور وجہ سے ہوسکتے ہیں۔ لیکن کچھ لوگوں کے چہرے پر مسے بھی دیکھنے کو ملتے ہیں۔ یہ مسے چہرے کی پوری شکل کو خراب کر سکتے ہیں۔ ایسے میں لوگ اکثر چہرے کے مسوں کو دور کرنے کے لیے طرح طرح کی کریمیں اور تیل لگانا شروع کردیتے ہیں۔ لیکن اگر آپ چاہیں تو، کچھ دیسی علاج کی مدد سے، آپ مسوں سے بھی نجات حاصل کر سکتے ہیں.

1. مسوں کو دور کرنے کے لیے ایلو ویرا.(Aloe Vera to Remove Warts)

دیسی میں ایلو ویرا کا استعمال بہت سے مسائل پر قابو پانے کے لیے کیا جاتا ہے۔ اگر آپ کے چہرے پر مسے ہیں تو پھر بھی آپ ایلوویرا استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ 2 چمچ ایلو ویرا جیل لیں۔ اس میں تھوڑا سا بیکنگ پاؤڈر ڈال کر پیسٹ بنا لیں۔ اب اس پیسٹ کو اپنے مسے پر لگائیں۔ آدھے گھنٹے بعد جلد کو صاف کریں۔ آپ یہ نسخہ روزانہ آزما سکتے ہیں۔ اس سے مسہ آہستہ آہستہ ہلکا ہونا شروع ہو جائے گا۔

how-to-remove-warts-or-from-face-at-home-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. مسے کو دور کرنے کے لیے ٹی ٹری آئل.(Tea Tree Oil for Remove Wart)

چائے کے درخت کا تیل ایک ضروری تیل ہے۔ اس میں antimicrobial اور anti-inflammatory خصوصیات ہیں۔ ٹی ٹری آئل چہرے کے مسوں کو دور کرنے کے لیے ایک موثر علاج ثابت ہو سکتا ہے۔ اس کے لیے آپ ٹی ٹری آئل کے 2-3 قطرے لیں۔ اس میں بادام یا کیسٹر آئل ڈالیں۔ اب اس تیل کو روئی کی مدد سے مسے پر لگائیں۔ آپ دن میں 2-3 بار مسے پر تیل لگا سکتے ہیں۔ اس کی وجہ سے آپ کو ہلکی جلن محسوس ہو سکتی ہے۔ اس تیل کو جلد پر لگانے سے گریز کریں۔

یہ بھی پڑھیں: نیم کی چھال کو چہرے پر لگانے سے بے داغ جلد ملے گی، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

3. مسے کو ہٹانے کے لیے ڈینڈیلین.(Dandelion for Wart Removal)

آپ چہرے کے مسوں کو دور کرنے کے لیے ڈینڈیلین جڑی بوٹی بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ ڈینڈیلین میں اینٹی مائکروبیل خصوصیات ہیں، جو مسے کو دور کرنے میں مدد کرتی ہیں۔ اس کے لیے آپ ڈینڈیلین کو توڑ دیں۔ اب اس کا چپچپا سفید رس نکال کر مسے پر لگائیں۔ دن میں 2-3 بار مسے پر ڈینڈیلین کا رس لگانے سے یہ آہستہ آہستہ ختم ہونا شروع ہو جائے گا۔ 2 ہفتوں تک روزانہ اس علاج کو آزمانے سے آپ کے چہرے کے مسے مکمل طور پر ختم ہو سکتے ہیں۔

4. چہرے کے مسوں کے لیے کیسٹر آئل.(Castor Oil for Face Warts)

ایلو ویرا کی طرح کیسٹر آئل بھی چہرے کے مسوں کو دور کرنے میں کارگر ثابت ہو سکتا ہے۔ ارنڈی کے تیل میں اینٹی مائکروبیل اور اینٹی سوزش خصوصیات ہیں۔ یہ خصوصیات جلد سے مسے، داد اور خشکی کو دور کرنے میں مدد کر سکتی ہیں۔ اگر آپ کے چہرے پر مسے ہیں تو آپ ارنڈ کا تیل لگا سکتے ہیں۔ اس کے لیے روزانہ مسے پر ارنڈ کا تیل لگائیں۔ روزانہ ایسا کرنے سے مسے کو 2-3 ہفتوں میں مکمل طور پر ختم کیا جا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: میک اپ سے پہلے جلد کو کیسے تیار کریں؟ پری میک اپ ٹپس سیکھیں۔

5. ماس کو دور کرنے کے لیے لہسن-(Garlic to Remove Masse)

لہسن کا استعمال اکثر گھروں میں ہوتا ہے۔ لہسن صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اگر آپ کے چہرے پر مسے ہیں تو آپ انہیں دور کرنے کے لیے لہسن کا استعمال بھی کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے لہسن کے 3-4 لونگ کا پیسٹ بنا لیں۔ اب اس پیسٹ کو مسے پر لگائیں اور کپڑے سے باندھ لیں۔ اس کپڑے کو 1 سے 2 گھنٹے بعد اتار لیں۔ یہ نسخہ روزانہ چند ہفتوں تک کرنے سے مسہ نکل سکتا ہے۔

how-to-remove-warts-or-from-face-at-home-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

آپ لہسن، ایلوویرا، کیسٹر آئل، ڈینڈیلین اور ٹی ٹری آئل کی مدد سے بھی چہرے کے مسوں کو دور کر سکتے ہیں۔ لیکن اگر پھر بھی چہرے کے مسے دور نہ ہوں تو ایسی صورت میں آپ ڈاکٹر کی مدد لے سکتے ہیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button