بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

بدلتے موسموں میں بال گرتے ہیں؟ ناریل کے تیل میں یہ 3 چیزیں ملانے سے آپ کا مسئلہ دور ہو جائے گا۔

How To Stop Seasonal Hair Fall: موسم بدلنے پر ناریل کا تیل بالوں کو گرنے سے روکنے میں بہت فائدہ مند ہے، ان 3 چیزوں کو ملا کر استعمال کرنے سے دوہرا فائدہ ہوگا۔

How To Stop Seasonal Hair Fall: وائرل انفیکشن اور الرجی جیسے مسائل کے بعد موسم کی تبدیلی کے بعد اگر لوگوں کو سب سے زیادہ کسی مسئلے کا سامنا کرنا پڑتا ہے تو وہ بالوں کا گرنا ہے۔ لیکن کیا آپ نے کبھی سوچا ہے کہ ایسا کیوں ہوتا ہے؟ اس کے علاوہ آپ اس سے چھٹکارا پانے کے لیے کیا کر سکتے ہیں؟ جب موسم کی تبدیلی کے ساتھ درجہ حرارت میں تبدیلی آتی ہے. تو اس سے آپ کی کھوپڑی اور بالوں کے فولیکلز متاثر ہوتے ہیں۔ اس سے کھوپڑی اور follicles پر دباؤ پڑتا ہے۔

ہمارے بال گرمیوں میں ٹیلوجن مرحلے میں آرام کرتے ہیں، اور موسم بہار اور سردیوں میں خارجی مرحلے (شیڈنگ مرحلے) میں داخل ہوتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ موسم بدلنے پر ہم میں سے اکثر کو بال گرنے کا مسئلہ درپیش ہوتا ہے۔ اب سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ اس پریشانی سے نجات کے لیے آپ کیا کر سکتے ہیں؟ ماہر غذائیت من پریت کے مطابق اگر موسم بدلنے پر آپ ناریل کے تیل کو میتھی کے بیج، کڑھی پتی اور کافور میں ملا کر بالوں میں لگائیں تو یہ امتزاج بالوں کے گرنے سے کافی حد تک نجات دلا سکتا ہے۔ سوچ رہا ہوں کہ کیسے؟ اس مضمون میں ہم آپ کو اس کے بارے میں تفصیل سے بتا رہے ہیں۔

بدلتے موسم کی وجہ سے بالوں کو گرنے سے روکنے میں یہ مرکب کس طرح فائدہ مند ہے۔(How this combination is beneficial in preventing hair fall due to changing weather)

1. کری پتے.(Curry leaves)

ماہر غذائیت کے مطابق، یہ بیٹا کیروٹین اور پروٹین سے بھرپور ہوتا ہے، جو بالوں کے follicles کو جوان بنانے میں مدد کرتا ہے، جو بالوں کی نشوونما کو فروغ دینے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 5 ٹوٹکے خشک، بے جان اور تباہ شدہ بالوں کو نئی زندگی دیں گے۔

how-to-stop-seasonal-hair-fall-with-coconut-oil-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. میتھی کے بیج.(Fenugreek Seeds)

یہ کھوپڑی کی پرورش کرتا ہے، سر کی خارش اور خشکی کا مسئلہ دور کرتا ہے۔ یہ خشکی کو دور کرکے گھنے، چمکدار بالوں کو حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔

3. ناریل کا تیل.(Coconut Oil)

یہ بالوں کے بہت سے مسائل کو دور کرنے میں فائدہ مند ہے۔ کھوپڑی کی پرورش کرتا ہے اور بالوں کے پٹکوں میں اضافی سیبم کی پیداوار کو کنٹرول کرتا ہے۔

how-to-stop-seasonal-hair-fall-with-coconut-oil-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

4. کافور کا تیل.(Camphor Oil)

خشکی کو کم کرتا ہے، بالوں کی نشوونما کو متحرک کرتا ہے اور کھوپڑی اور بالوں کے لیے جراثیم کش کے طور پر کام کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: گرتے بالوں سے تنگ ہیں؟ بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے چقندر کو ان 3 طریقوں سے استعمال کریں۔

بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے ان کا استعمال کیسے کریں۔(How to use them to stop hair fall)

اس کے لیے سب سے پہلے ایک چمچ میتھی کے بیجوں کو رات بھر کے لیے بھگو دیں، انہیں پیس کر گاڑھا پیسٹ بنا لیں۔ اب ناریل کے تیل میں ایک چمچ کافور کا تیل یا 2 کافور کی گولیاں اور ناریل ڈال کر ہلکا سا گرم کریں۔ اس تیل میں کری پتے ڈال کر کم از کم 30 منٹ کے لیے چھوڑ دیں۔ تیل کو چھان لیں، پھر اس میں میتھی کے بیجوں کا پیسٹ ڈالیں۔ اس مکسچر کو بالوں پر لگانے سے پہلے گرم کریں اور بالوں پر لگانے کے بعد کم از کم 2 گھنٹے کے لیے چھوڑ دیں۔ ہلکے شیمپو سے بالوں کو دھوئیں اور اسے قدرتی طور پر ہوا میں خشک ہونے دیں۔ اس سے بالوں کو گرنے سے روکنے میں بہت مدد ملے گی۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button