بچوں کی صحت

اگر آپ سفر کے دوران بچوں کی الٹی یا متلی سے پریشان ہیں تو اس پر قابو پانے کے لیے ان 5 تجاویز پر عمل کریں۔

سفر کے دوران، لوگوں کو اکثر متلی اور الٹی جیسے مسائل ہونے لگتے ہیں۔ ایسے میں اگر بچوں کو یہ مسئلہ درپیش ہے تو آپ ان ٹوٹکوں کی مدد لے سکتے ہیں۔

آپ نے دیکھا ہوگا کہ کئی بار جب ہم سفر پر ہوتے ہیں تو تھوڑی دیر بعد ہمیں متلی آنے لگتی ہے۔ درحقیقت اسے حرکت کی بیماری کہتے ہیں۔ یہ کسی بھی عمر میں اور کسی کو بھی ہو سکتا ہے۔ دراصل، حرکت کی بیماری اندرونی کان کی ایک بہت عام بیماری ہے۔ گاڑی کی رفتار کی وجہ سے سفر کے دوران یہ ایک مسئلہ محسوس ہوتا ہے۔ اس کی وجہ سے پیٹ میں ہلچل ہوتی ہے اور متلی شروع ہوجاتی ہے۔ ایسی حالت میں جب بچوں کو حرکت کی بیماری ہوتی ہے تو وہ سفر کے دوران الٹیاں کرنے لگتے ہیں۔ اس دوران اکثر والدین بچوں کی اس پریشانی سے پریشان رہتے ہیں۔ لہذا، آج ہم آپ کو کچھ ایسے ہی ٹوٹکے بتاتے ہیں جو آپ کو سفر کے دوران قے سے بچا سکتے ہیں۔

1. پانی یا کاربونیٹیڈ مشروبات پیئے۔(Drink water or carbonated drinks)

سفر کے دوران متلی یا قے کے لیے پانی یا کاربونیٹیڈ مشروبات پینا بہت فائدہ مند ہے۔ یہ متلی اور الٹی کو روک سکتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ جسم میں ہائیڈریشن کو بحال کرنے میں بھی مدد دیتے ہیں۔ یہ جسم میں الیکٹرولائٹ کو متوازن کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ اس لیے جب آپ کے بچے کو قے اور متلی ہو تو اسے یہ مشروب پینے کو کہیں۔ ان سے یہ بھی کہو کہ یہ مائعات آہستہ آہستہ پییں۔ اس دوران یہ بات ذہن میں رکھیں کہ سب سے پہلے انہیں پانی پینے کو کہیں۔ پھر کاربونیٹیڈ ڈرنک مانگیں۔

how to stop vomiting in kids during travelling in urdu

2. ہینگ کی گولی کھلائیں۔(Feed asafetida tablet)

ہینگ کی گولی معدے کو آرام دیتی ہے اور متلی کو بھی دور کرتی ہے۔ ایسی حالت میں آپ کو سفر کے دوران کچھ ہینگ کی گولیاں اپنے ساتھ رکھنی چاہئیں۔ تاکہ جب آپ کے بچے متلی اور قے محسوس کریں تو انہیں یہ گولیاں کھانے کے لیے دیں۔ ہینگ نظام ہاضمہ کے لیے بہت فائدہ مند ہے اور یہ معدے میں بننے والی گیس کو پرسکون کرتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کیا پروٹین پاؤڈر بچوں کے لیے محفوظ ہے؟ ماہرین سے اس کے فوائد، نقصانات اور بچوں کے لیے احتیاطی تدابیر جانیں۔

3. ادرک کھلائیں۔(Feed Ginger)

متلی کی صورت میں بچوں کو ایک کپ گرم ادرک کی چائے پلائیں یا تازہ ادرک کو نمک ملا کر چبانے دیں۔ درحقیقت، ادرک الٹی کی روک تھام اور علاج کے لیے محفوظ اور موثر ہے۔ دراصل ادرک میں تیزابیت مخالف خصوصیات ہوتی ہیں جو تیزابیت کو کم کرتی ہیں۔ اس کے علاوہ یہ معدے کی پرت کو بھی سکون بخشتا ہے اور متلی کو کم کرتا ہے۔ اس طرح یہ ادرک سفر کے دوران موشن سکنیس کو کم کر سکتا ہے۔

4. سونف چبانے کے لیے دیں۔(Give fennel to chew)

سونف کے بیجوں کے بارے میں خیال کیا جاتا ہے کہ وہ نظام انہضام کو پرسکون کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ لیکن سونف قے کے لیے بہت مؤثر طریقے سے کام کرتی ہے۔ ایسے میں سفر کے دوران سونف اپنے ساتھ رکھیں۔ پھر جیسے ہی آپ کو متلی یا قے محسوس ہو اسے چبا کر کھائیں۔ یہ معدے کو پرسکون کرتا ہے اور موڈ فریشنر کا کام کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بچوں کے تمام دانت کب آتے ہیں؟ جانیے دانت نکالنے کے دوران درد سے نجات کے لیے احتیاطی تدابیر

5. لونگ یا الائچی کھلائیں۔(Feed Cloves or Cardamom)

لونگ اور الائچی موشن سکنیس کی وجہ سے ہونے والی متلی اور الٹی کے لیے ایک شاندار علاج ہیں۔ اس میں یوجینول بھی ہوتا ہے جو کہ اینٹی بیکٹیریل کا کام کرتا ہے۔ لونگ اور الائچی اپنے ساتھ رکھیں اور جب آپ راستے میں متلی محسوس کریں تو اپنے بچوں کو کھلائیں۔ یا سفر کے شروع میں الائچی چبانے کے لیے دیں۔

اس کے علاوہ اپنے بچے کو شروع سے کھڑکی سے آنے والی ہوا کے قریب بٹھا دیں۔ اس سے سفر کے دوران بیماری میں کمی آئے گی۔ اس کے علاوہ، گانا سنتے ہوئے راستے میں بات کرتے رہنے کی کوشش کریں یا چلے جائیں۔ اگر آپ کا بچہ زیادہ بیمار محسوس کرتا ہے، تو اسے سفر کے دوران اکثر دوروں پر لے جائیں۔ ہر چند کلومیٹر پر گاڑی روکنے کی کوشش کریں اور باہر نکل کر ٹھنڈی ہوا کھائیں۔ اس سے موڈ ٹھیک رہتا ہے اور جسم کو سکون بھی ملتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort