بچوں کی صحت

بچے کی آنکھوں کی اچھی دیکھ بھال کے لیے ان 3 ٹپس پر عمل کریں، آنکھیں صحت مند رہیں گی۔

بچوں کو آنکھوں میں انفیکشن کا خطرہ زیادہ ہوتا ہے، اس لیے ان کی آنکھوں کی مناسب دیکھ بھال کرنا ضروری ہے۔ کچھ نکات جانیں۔

جب بچہ پیدا ہوتا ہے تو اس کے ساتھ والدین کی ذمہ داریاں بھی بڑھ جاتی ہیں۔ چھوٹے بچوں کی دیکھ بھال کرنا کوئی آسان کام نہیں ہے۔ ان کی کھانے کی عادات سے لے کر ان کی جسمانی دیکھ بھال تک. والدین کو ان کا بہت خیال رکھنے کی ضرورت ہے۔ جس طرح بچے کے جسم کے دیگر حصوں کو بہت زیادہ دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے اسی طرح ان کی آنکھوں کا خیال رکھنا بھی ضروری ہے۔ بچہ جب پہلی بار آنکھیں کھولتا ہے اور دنیا کو دیکھتا ہے تو ہوسکتا ہے کہ آپ کو اس کی آنکھیں صحت مند نظر آئیں لیکن نومولود کی آنکھوں میں کئی طرح کے مسائل اکثر دیکھے جاتے ہیں جیسے کہ آنکھوں میں چپچپا پن، بچے کی آنکھیں پیلی یا سرخ ہونا۔ کچھ عام مسائل. ہم خود بھی ایسی بہت سی غلطیاں کرتے ہیں جس سے ان کی آنکھوں کو نقصان پہنچتا ہے۔اب سوال یہ ہے کہ آپ بچے کی آنکھوں کی دیکھ بھال کیسے کر سکتے ہیں 

بچے کی آنکھوں کی دیکھ بھال کیسے کریں؟(How To Take Care Of Babies Eyes )

1. روزانہ اپنے بچے کی آنکھیں صاف کریں۔(Clean your baby’s eyes daily)

چھوٹے بچوں کی آنکھوں کو روزانہ صاف کرنا ضروری ہے۔ کیونکہ بڑوں کی طرح چھوٹے بچوں کی آنکھوں میں بھی مٹی جاتی ہے۔ جو ان کی آنکھوں کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ اپنے بچے کی آنکھیں صاف کرنے کے لیے، ٹھنڈا یا نیم گرم، یا ابلا ہوا پانی لیں اور اس میں ایک صاف روئی ڈبو دیں۔ اس سے بچے کی آنکھوں کو اندرونی سے بیرونی حصے تک اچھی طرح اور احتیاط سے صاف کریں۔ اس بات کا خیال رکھیں کہ صفائی کرتے وقت روئی کو باہر سے اندر نہ لے جائیں، کیونکہ اس سے بچے کی آنکھ میں انفیکشن کا خطرہ بڑھ سکتا ہے۔ آپ کو اپنے بچے کی آنکھوں کو دن میں کم از کم 1-2 بار صاف کرنا چاہیے۔

how to take care of babies eyesight in Urdu

2. بچے کی آنکھوں میں کاجل نہ ڈالیں۔(Don’t put kajal in baby’s eyes)

آپ نے اکثر لوگوں کو چھوٹے بچوں کی آنکھوں میں کاجل لگاتے دیکھا ہوگا۔ لیکن ہم میں سے اکثر یہ نہیں جانتے کہ بچوں کی آنکھوں میں کاجل لگانے سے. کئی سائیڈ ایفیکٹس بھی ہو سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ، کاجل کے ذرات بچے کی آنکھ کے قریب واقع آنسو کی نالی کے چھوٹے سوراخوں کو روک سکتے ہیں۔ یہ nasolacrimal duct کی رکاوٹ کا باعث بن سکتا ہے، جو آپ کے بچے کی آنکھوں کو پانی یا چپچپا بنا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  کیا 6 ماہ کے بچے کو دودھ میں چینی ملا کر پلائی جائے، ماہرین سے جانیے اس کے فوائد اور نقصانات

3. بلاک شدہ آنسو نالی کی مالش کریں۔(Massage the Blocked Tear Duct)

اپنے بچے کی آنکھوں کو صحت مند رکھنے کے لیے، آپ کو اس کی بند آنسو نالی کی مالش کرنی چاہیے۔ اگر آپ کے بچے کے آنسو کی نالی مسدود ہے تو آپ ناسولکریمل ڈکٹ کا کریگلر مساج کر سکتے ہیں۔ اس سے بچے کی آنکھوں کو فائدہ ہوگا۔

how to take care of babies eyesight in Urdu

آپ کو ڈاکٹر کے پاس کب جانا چاہئے؟(when should you go to the doctor)

اگر آپ کو بچے کی آنکھوں میں چپچپا مادہ یا پیلا پن، آنکھوں کا سرخ ہونا، آنکھ کے کونے میں سوجن یا گانٹھ جیسے مسائل نظر آتے ہیں تو آپ کو فوری طور پر ڈاکٹر سے رابطہ کرنا چاہیے۔ کسی بھی قسم کے نسخے کو آزمانے سے گریز کریں کیونکہ یہ بچے کی آنکھوں کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  پانی کی کمی کے باعث چھوٹے بچوں کو یہ 5 مشروبات پلائیں، انہیں جلد فائدہ ہوگا۔

کیا میں بچے کی آنکھوں میں آئی ڈراپس ڈال سکتا ہوں؟(Can I put eye drops in baby’s eyes)

ڈاکٹر سانچی کے مطابق اگر بچے کی آنکھ یا نالی میں انفیکشن ہوجائے تو آپ ڈاکٹر سے مشورہ کرنے کے بعد ہی بچے کی آنکھوں میں اینٹی بائیوٹک مرہم یا قطرے ڈالیں۔ عام طور پر آنکھ کے انفیکشن کو ختم ہونے میں 3-5 دن لگتے ہیں۔ ڈاکٹر کے مشورے کے بغیر قطرے یا مرہم کا استعمال نہ کریں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button