بالوں کی حفاظت :Hair Protection in Urdu

بالوں میں ایلو ویرا جیل لگانے کے فوائد اور صحیح طریقہ

ایلو ویرا بالوں کے لیے: ایلو ویرا جیل کو بالوں میں لگانے سے آپ بالوں کے بہت سے مسائل سے چھٹکارا پا سکتے ہیں۔ اس کو لاگو کرنے کا صحیح طریقہ اور فوائد جانیں۔

ایلو ویرا خواص کا خزانہ ہے۔ یہ بالوں کو لمبے، گھنے اور ریشمی بنانے میں مدد کرتا ہے۔ بالوں کو صحت مند رکھنے سے اس چہرے کی خوبصورتی کئی گنا بڑھ جاتی ہے۔ ایلو ویرا بالوں کی نشوونما میں مدد کرتا ہے اور خشک بالوں کو نمی بخشتا ہے۔ آپ ایلو ویرا کو ہیئر کنڈیشنر کے طور پر استعمال کر سکتے ہیں۔ ایلو ویرا جیل اس کے پتوں کے اندر موجود ہوتا ہے۔ بہت سے لوگ اسے بالوں پر لگاتے ہیں لیکن اس کا صحیح فائدہ اسی وقت ملتا ہے جب آپ اسے صحیح طریقے سے بالوں پر لگائیں۔ یہاں بالوں پر ایلو ویرا جیل لگانے کا صحیح طریقہ جانیں۔

بالوں میں ایلو ویرا جیل لگانے کا طریقہ.(how to apply aloe vera gel in hair)

ایلو ویرا کے پودے سے موٹی پتی کا انتخاب کریں۔ اس پتے کو توڑنے کے بعد اسے صاف پانی سے دھو لیں۔ خیال رہے کہ اس میں کانٹے بھی ہوتے ہیں۔

ایلو ویرا کی اوپر کی تہہ یا جلد کو چھری کی مدد سے ہٹا دیں۔

اس کے بعد جیل کو ایک پیالے میں رکھیں۔

اب آپ اس جیل کو براہ راست اپنے بالوں اور کھوپڑی پر لگا سکتے ہیں۔

اس کو لگانے کے بعد بالوں کا جوڑا بنائیں۔

ایلو ویرا جیل کو بالوں پر لگ بھگ 30 منٹ تک لگا رہنے دیں۔

اس کے بعد بالوں کو شیمپو سے دھو لیں۔

آپ ہفتے میں دو بار اپنے بالوں پر ایلو ویرا جیل لگا سکتے ہیں۔

خیال رہے کہ اگر آپ کے بال خشک ہیں تو ایلو ویرا جیل کے ساتھ آپ اس میں ناریل کا تیل بھی ڈال سکتے ہیں۔ 

یہ بھی پڑھیں: ایلوویرا اور لیموں لگانے سے بالوں کے یہ 5 مسائل دور ہوتے ہیں۔

how-to-use-aloe-vera-gel-on-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

بالوں پر ایلو ویرا جیل لگانے کے فوائد.(Benefits of applying aloe vera gel on hair)

بال گرنا بند کرو.(stop hair fall)

ایلوویرا بالوں اور کھوپڑی کو گہرائی سے صاف کرتا ہے۔ اس میں کوئی نقصان دہ کیمیکل نہ ہونے کی وجہ سے یہ بالوں کو غذائیت دے کر مضبوط کرتا ہے۔ آپ اسے شیمپو کرتے وقت بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ ایلو ویرا جیل کے استعمال سے بال اچھی طرح صاف ہوں گے اور گرنا کم ہوگا۔

روس کا مسئلہ ختم ہو جائے گا۔(Russian problem will end)

آج کل بالوں میں خشکی کا مسئلہ بہت بڑھ گیا ہے۔ اس کو ختم کرنے کے لیے ایلو ویرا جیل کو اپنے بالوں میں 1 گھنٹے کے لیے رکھیں۔ اس کے بعد سر کو عام پانی سے دھو لیں۔ خشکی کا مسئلہ جلد دور ہو جائے گا۔

بالوں کو چمکدار بنائیں.(make hair shiny)

ایلو ویرا جیل کا استعمال بالوں کو سلکی رکھتا ہے۔ ایلوویرا جیل لگانے سے بالوں کے سفید ہونے کا مسئلہ بھی کم ہو جاتا ہے۔ اسے لگانے سے بالوں کی قدرتی رنگت برقرار رہتی ہے۔

how-to-use-aloe-vera-gel-on-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

بال کی ترقی میں اضافہ.(increase hair growth)

ایلو ویرا جیل بالوں میں خون کی گردش کو بڑھاتا ہے جس کی وجہ سے بالوں کو غذائی اجزاء ملتے ہیں اور بالوں کی نشوونما اچھی ہوتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بھنا ہوا چنا بالوں کے لیے فائدہ مند ہے، یہ طریقہ استعمال کریں۔

بالوں کی حالت.(conditions the hair)

بالوں کو دھونے کے بعد ایلو ویرا جیل بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اسے استعمال کرنے کے لیے شیمپو کرنے کے بعد بالوں اور بالوں کی جڑوں پر ایلو ویرا جیل لگائیں اور مساج کریں۔ کچھ دیر بعد بالوں کو پانی سے دھو لیں۔ خیال رہے کہ جب بھی آپ اپنے بالوں پر کسی بھی طرح سے ایلو ویرا جیل کا استعمال کریں تو پہلے اس کا پیچ ضرور کریں۔ پریشانی کی صورت میں ڈاکٹر کے مشورے پر ہی استعمال کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button