صحت مند غذا

گردے کی پتھری کے لیے ایلو ویرا: گردے کی پتھری کے مسئلے میں ان 5 طریقوں سے ایلو ویرا کا استعمال کریں

گردے میں پتھری کا مسئلہ ہو تو ایلوویرا کو فائدہ مند سمجھا جاتا ہے، جانئے اس کا استعمال کیسے کریں

گردے کی پتھری کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے آپ ایلوویرا کھا سکتے ہیں۔ ایلوویرا میں سوزش اور جراثیم کش خصوصیات ہیں. اس لیے اس کا استعمال کئی بیماریوں کے علاج کے لیے کیا جاتا ہے. جن میں سے ایک گردے کی پتھری ہے۔ ایلو ویرا کے جوس میں منرلز، وٹامنز، شوگر، انزائمز ہوتے ہیں۔ ایلو ویرا میں اینٹی مائکروبیل خصوصیات ہیں۔ گردے میں پتھری کے مسئلے کے علاوہ ایلوویرا کے استعمال سے گردے کی دیگر بیماریوں جیسے گردے کے فیل ہونے سے بچنا بھی ممکن ہے۔ اس آرٹیکل میں، ہم گردے کی پتھری سے نجات کے لیے ایلو ویرا کے استعمال کے بارے میں بات کریں گے۔ 

how to use aloevera to cure kidney stone in urdu

گردے کی پتھری بہت تکلیف دہ مسئلہ ہو سکتی ہے. مریض اس میں ناقابل برداشت درد سے پریشان ہو سکتا ہے۔ یورک ایسڈ کے چھوٹے چھوٹے ٹکڑے جمع کرکے پتھری بناتے ہیں. جسے ہم گردے کی پتھری کے نام سے جانتے ہیں۔ جب کیلشیم جسم میں آکسالیٹ، فاسفیٹ یا کاربونیٹ کے ساتھ مل جاتا ہے تو یہ پتھر کی شکل اختیار کر لیتا ہے۔

گردے کی پتھری کے مسئلے کو دور کرنے کے لیے ایلوویرا کا استعمال کریں.(Aloevera cures kidney stone problem)

پانی کی کمی، موٹاپا، الرجی وغیرہ کا مسئلہ گردے میں پتھری کی وجوہات ہیں۔ گردے کی پتھری کا مسئلہ مرد اور خواتین دونوں میں ہوسکتا ہے. یہ مسئلہ 5 سال سے زائد عمر کے بچوں کو بھی ہوسکتا ہے۔ گردے کی پتھری کی صورت میں بدہضمی، بخار، قے جیسی علامات دیکھی جا سکتی ہیں۔ کچھ لوگوں کو گردے کی پتھری کے حرکت میں آنے پر کمر کے نچلے حصے میں درد. یا پیٹ میں درد کا مسئلہ بھی ہو سکتا ہے۔ گردے کی پتھری کی تصدیق کے لیے بلڈ کاؤنٹ، بلڈ شوگر ٹیسٹ، ایکسرے، سی ٹی اسکین وغیرہ ٹیسٹ کیے جاتے ہیں، اگر آپ گردے کی پتھری کی علامات محسوس کررہے ہیں تو پہلے ڈاکٹر سے چیک کرائیں اور پھر علاج شروع کریں۔

گردے میں پتھری کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے آپ کو روزانہ ایک کپ ایلوویرا کا جوس پینا چاہیے، اس سے منرلز کی کرسٹلائزیشن کم ہو جائے گی اور گردے میں پتھری نہیں بن پائے گی۔ ایلو ویرا میں کئی قسم کے غذائی اجزا پائے جاتے ہیں۔ آپ ایلو ویرا کا رس پی سکتے ہیں۔ ایلو ویرا کا جوس ایک جیل جیسا مواد ہے جو ایلو ویرا کے پتوں سے نکالا جاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: شلجم کا جوس پینے سے قوت مدافعت بڑھتی ہے اور موٹاپا کم ہوتا ہے.جانئے اس جوس کے فائدے اور نقصانات

how to use aloevera to cure kidney stone in urdu

ایلوویرا کا استعمال کیسے کریں۔(How to consume aloevera)

1. گردے میں پتھری کے مسئلے کو دور کرنے کے لیے آپ ایلوویرا کو کرین بیری کے جوس میں ملا کر پی سکتے ہیں۔ کرین بیری میں پوٹاشیم کی مقدار کم ہوتی ہے اور اس میں اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں، جو جسم سے اضافی یورک ایسڈ کو خارج کرتے ہیں اور گردے کی پتھری کا خطرہ کم کرتے ہیں۔

2. آپ ایلوویرا کو صبح اور شام دونوں وقت کھا سکتے ہیں، آپ اسے سبزیوں کے رس میں شامل کر کے بھی پی سکتے ہیں۔

3. آپ ایلوویرا کو نیم گرم پانی کے ساتھ بھی کھا سکتے ہیں، آپ نیم گرم پانی میں ایلوویرا کا تازہ گودا ڈال کر دن میں دو بار کھا سکتے ہیں۔

4. آپ ایلو ویرا کے ساتھ لیموں کا رس بھی ملا سکتے ہیں، اس سے ایلو ویرا کا کڑوا ذائقہ کم ہو جائے گا اور آپ ایلو ویرا کا رس پی سکیں گے۔

5. آپ ایلوویرا کو شہد کے ساتھ بھی کھا سکتے ہیں۔ یہ مرکب پینے میں بھی لذیذ ہوتا ہے اور یہ گردے کی پتھری کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے ایک بہترین مشروب ثابت ہو سکتا ہے۔

گردے کی پتھری کا کوئی بھی گھریلو علاج اپنانے سے پہلے ڈاکٹر سے ضرور مشورہ کریں اور ان کے مشورے کے مطابق کوئی بھی طریقہ اختیار کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort