بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

بالوں کو تیزی سے اگانے کے لیے آملہ کو ان 3 طریقوں سے لگائیں، بال تیزی سے اگیں گے۔

Amla For Hair Growth : آملہ لمبے بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے، آملہ سے بال اگانے کے 5 آسان طریقے جانیں۔

Amla For Hair Growth: آملہ بالوں کو لمبا کرنے کے لیے ایک بہترین پھل ہے۔ ہم میں سے اکثر لوگ اس کا استعمال کرتے ہیں. ساتھ ہی اس کا استعمال جلد اور بالوں کے بہت سے مسائل کو دور کرتا ہے۔ ایسے افراد کے لیے جن کے بال بہت زیادہ گرتے ہیں. اس کے ساتھ ساتھ نئے بال بھی اپنی جگہ نہیں اگتے. ان کے لیے آملہ کا استعمال اور بالوں میں. اس کا استعمال دونوں ہی بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے. کہ آملہ وٹامن سی کا ایک بہترین ذریعہ ہے. جو آئرن کو جذب کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ. یہ اینٹی آکسیڈینٹ اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات سے بھرپور ہے۔ یہ قوت مدافعت کو مضبوط بنانے اور نقصان دہ بیکٹیریا سے لڑنے میں مدد کرتا ہے۔ اگر آپ بالوں کے لیے آملہ کا استعمال کرتے ہیں. تو یہ سر کی جلد سے نقصان دہ بیکٹیریا، فنگس اور خشکی کو ختم کر دے گا جو آپ کے بالوں کو پتلا کرتے ہیں. اور بالوں کی نشوونما کو متاثر کرتے ہیں۔ اس کے علاوہ، یہ کھوپڑی میں خون کی گردش کو بھی تیز کرتا ہے.

اب سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ آپ آملہ کو بال اگانے کے لیے کیسے استعمال کر سکتے ہیں؟ اس کے لیے آپ آملہ پھل یا پاؤڈر کھا سکتے ہیں اور ساتھ ہی اسے بالوں میں بھی لگا سکتے ہیں۔ آملہ سے بال کیسے بڑھائیں (آملہ سے بال کیسے لمبے کرے) یا آملہ پاؤڈر سے بال کیسے بڑھائیں (آملا پاؤڈر سے بال کیسے بڑھائے)، اس مضمون میں ہم آپ کو طریقہ بتا رہے ہیں۔

بالوں کی نشوونما کے لیے آملہ کے استعمال کے طریقے.(Ways To Use Amla For Hair Growth)

1. آملہ کا جوس پئیں: آپ صبح خالی پیٹ آملہ کا رس پی سکتے ہیں. اس سے بالوں کی نشوونما کے ساتھ ساتھ جسمانی صحت کے لیے بھی بہت سے فوائد حاصل ہوں گے۔ اگر آپ چاہیں تو چقندر اور گاجر کے رس میں 2 آملہ جوس بنا کر پی سکتے ہیں۔

2. آملہ کا پھل کھائیں: آملہ کے استعمال کا یہ سب سے آسان طریقہ ہے۔ آپ صبح 2 آملہ پھلوں کو ابال کر براہ راست کھا سکتے ہیں۔ اس سے آپ کے بالوں اور جلد دونوں کو صحت مند رکھنے میں مدد ملے گی۔

جب آپ آملہ کھاتے ہیں تو یہ آپ کے جسم کو اندرونی طور پر پرورش دیتا ہے، یہ خون میں آکسیجن بڑھانے اور بالوں کے پٹکوں کو پرورش فراہم کرنے میں مدد کرتا ہے، اس طرح بالوں کی نشوونما کو فروغ دیتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بالوں کی نشوونما کے لیے ان 3 طریقوں سے بالوں پر پیاز کے چھلکے استعمال کریں۔

آملہ پاؤڈر سے بال کیسے اگائیں-(How to grow hair with Amla powder)

1. آملہ پاؤڈر اور ناریل کے تیل کا ہیئر پیک.(Amla Powder and Coconut Oil Hair Pack)

اپنے بالوں کی ضرورت کے مطابق ایک برتن میں ناریل کا تیل لیں، پھر 1-2 چمچ آملہ پاؤڈر ڈال کر پکا لیں۔ اسے ٹھنڈا ہونے دیں، پھر بالوں میں لگائیں اور سر کی جلد کا مساج کریں۔ اگر آپ چاہیں تو آملہ کے پھل کو بھی پیس کر ناریل کے تیل میں پکا سکتے ہیں۔ سر دھونے سے پہلے اسے بالوں میں کم از کم 1 گھنٹے کے لیے لگائیں۔

2۔ مہندی میں آملہ پاؤڈر ملا کر لگائیں۔(Mix amla powder in mehndi an

how-to-use-amla-for-hair-growth-know-best-ways-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

d apply)

مہندی بالوں کی اچھی نشوونما میں بھی مدد کرتی ہے۔ آپ 2 چمچ مہندی پاؤڈر کو 1 چمچ آملہ پاؤڈر اور گرم ناریل یا سرسوں کے تیل میں بھی لگا سکتے ہیں تاکہ بالوں کی نشوونما میں تیزی سے اضافہ ہو۔ بالوں میں 3-4 گھنٹے لگانا چاہیے، پھر شیمپو سے سر دھو لیں۔ اس سے بہت فائدہ ہوگا۔

یہ بھی پڑھیں: پارلر میں بال کٹوانے اور باڈی مساج کے بعد کیا کرنا چاہیے اور کیا نہیں کرنا چاہیے؟

3. آملہ پاؤڈر اور انڈے کے بالوں کا ماسک.(Amla Powder and Egg Hair Mask)

انڈے پروٹین کا ایک بہترین ذریعہ ہیں. جو بالوں کی نشوونما اور انہیں صحت مند رکھنے کے لیے بہت ضروری ہے۔ ایک پیالے میں 1 انڈے کی سفیدی لیں. اس میں 1-2 چمچ آملہ پاؤڈر ڈالیں اور حسب ضرورت زیتون کا تیل ڈالیں۔ پھر اچھی طرح مکس کریں اور بالوں کی کھوپڑی سے بالوں تک اچھی طرح سے مساج کریں۔ اسے بالوں میں کم از کم 1 گھنٹے کے لیے لگائیں۔ اس کے بعد سر کو شیمپو سے دھو لیں۔

how-to-use-amla-for-hair-growth-know-best-ways-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

اس طرح بالوں میں آملہ پاؤڈر لگانے سے آپ کے بالوں اور کھوپڑی کو بیرونی طور پر پرورش ملتی ہے، اس سے نہ صرف بالوں کی نشوونما میں مدد ملتی ہے بلکہ بالوں سے متعلق کئی دیگر مسائل بھی ٹھیک ہوتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button