بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

بالوں میں آملہ ان 5 طریقوں سے لگائیں، سفید بال قدرتی طور پر سیاہ ہوں گے۔

بالوں کو سیاہ کرنے کے لیے آملہ کا استعمال کیسے کریں: آملہ سے بالوں کو سیاہ کیسے کریں؟ یہ سوال اکثر لوگ پوچھتے ہیں، جانیے آملہ سے سفید بالوں کو سیاہ کرنے کے 5 طریقے۔

قدرتی طور پر سیاہ بالوں کے لیے آملہ کے فوائد: سفید بالوں کا مسئلہ لوگوں میں بہت عام ہے۔ ان دنوں زیادہ تر لوگ ناقص خوراک، آلودگی، ادویات کے زیادہ استعمال. اور بالوں کی مناسب دیکھ بھال نہ کرنے کی وجہ سے. بالوں کے سفید ہونے کے مسئلے سے دوچار ہیں۔ بال اس وقت سفید ہو جاتے ہیں. جب انہیں مناسب غذائیت نہیں ملتی یا جسم میں غذائیت کی کمی ہوتی ہے۔ تاہم بعض اوقات بالوں کے سفید ہونے کا مسئلہ کسی طبی حالت کی وجہ سے بھی ہو سکتا ہے۔ لیکن سفید بال بالکل بھی اچھے نہیں لگتے، یہ نہ صرف آپ کو وقت سے پہلے بوڑھے نظر آتے ہیں بلکہ آپ کی خوبصورتی کو بھی خراب کر دیتے ہیں۔ موجودہ دور میں بہت سے لوگوں کو کم عمری میں ہی بالوں کی سفیدی کا مسئلہ درپیش ہونا شروع ہو گیا ہے جو کہ بالکل درست نہیں ہے۔

سفید بالوں سے چھٹکارا پانے کے لیے لوگ مختلف گھریلو ٹوٹکے آزماتے ہیں، ساتھ ہی بالوں کو سیاہ کرنے کے لیے مہنگی ہیئر کیئر پروڈکٹس، مہندی اور رنگنے وغیرہ کی کوشش کرتے ہیں۔ لیکن کیمیکل سے بھرپور یہ مصنوعات آپ کے بالوں کو فائدے کے بجائے نقصان پہنچاتی ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ سفید بالوں کو سیاہ کرنے کے لیے آملہ کا استعمال بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے؟ آملہ ایک بہترین پھل ہے، جو بالوں کے بہت سے مسائل کا علاج ہے۔ اس کی مدد سے آپ سفید بالوں کو آسانی سے سیاہ کر سکتے ہیں۔ آئیے جانتے ہیں کہ آملہ سے بالوں کو کالے کیسے کریں؟

آملہ بالوں کے لیے کتنا فائدہ مند ہے- (Amla Benefits For Hair)

آملہ طبی خصوصیات کا حامل ایک بہترین پھل ہے۔ یہ وٹامن سی، پروٹین، آئرن، کیلشیم، فاسفورس کے ساتھ ساتھ اینٹی آکسیڈنٹس جیسے ضروری غذائی اجزا سے بھرپور ہے۔ جس کی وجہ سے بال گرنا، خشکی، کمزور بال اور بالوں کی نشوونما میں کمی جیسے مسائل میں یہ بہت فائدہ مند ہے۔ یہ خراب بالوں کو ٹھیک کرنے، پرورش فراہم کرنے اور قدرتی طور پر بالوں کو سیاہ کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ بالوں کو سیاہ کرنے کے لیے آپ آملہ کو کئی طریقوں سے استعمال کر سکتے ہیں، ذیل میں 5 طریقے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: بالوں کے لیے السی اور تل کے تیل کے فائدے

آملہ سے بالوں کو سیاہ کرنے کا طریقہ –(How To Use Amla To Make Hair Black)

1. صبح خالی پیٹ استعمال کریں۔(Consume empty stomach in the morning)

آملہ کا براہ راست استعمال اس کے فوائد حاصل کرنے کا سب سے آسان طریقہ ہے۔ یہ آپ کے جسم اور بالوں کو اندر سے پرورش اور مضبوط کرتا ہے۔ روزانہ صبح خالی پیٹ آملہ کا استعمال نہ صرف بالوں کو سیاہ کرے گا بلکہ صحت کو بھی بہت سے فوائد فراہم کرے گا۔

how-to-use-amla-powder-to-make-hair-black-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. آملہ ہیئر پیک بنائیں.(Make Amla Hair Pack)

بالوں میں، آپ آملہ کو ہیئر پیک کے طور پر استعمال کر سکتے ہیں، اس کے لیے آپ آملہ پاؤڈر یا آملہ پھل کو کچل کر استعمال کر سکتے ہیں۔ آملہ پاؤڈر یا پیسٹ ناریل، بادام، سرسوں کے تیل میں مکس کریں اور اس مکسچر کو بالوں میں اچھی طرح لگائیں۔ کھوپڑی سے پھٹنے والے سروں تک۔

3. آملہ اور پیاز کا رس ایک ساتھ لگائیں۔(Apply amla and onion juice together)

آملہ کی طرح پیاز کا رس بھی بالوں کو سیاہ کرنے میں بہت فائدہ مند ہے۔ بس آملہ پاؤڈر یا پیاز کے رس میں پیسٹ ملا کر بالوں پر لگائیں۔

4. آملہ اور ایلوویرا لگائیں۔(Apply Amla and Aloe Vera)

آملہ کی طرح ایلوویرا بھی اینٹی آکسیڈنٹس اور دیگر بہت سے ضروری غذائی اجزاء کا ایک بہترین ذریعہ ہے اور بالوں کو صحت مند رکھنے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ آپ ایلو ویرا جیل کو آملہ پاؤڈر یا پیسٹ میں ملا کر بالوں پر لگا سکتے ہیں۔

5. آملہ اور مہندی کا مکس لگائیں۔(Apply Amla and Henna Mix)

مہندی بالوں کو قدرتی رنگ دینے میں مدد دیتی ہے۔ آپ سرسوں یا ناریل کے تیل میں مہندی کے پتے یا پاؤڈر ڈالیں اور اسے اچھی طرح گرم کریں، اس میں آملہ کا پیسٹ یا پاؤڈر ڈالیں اور مکسچر کو اس وقت تک گرم کریں جب تک کہ یہ سیاہ نہ ہوجائے۔ ٹھنڈا ہونے کے بعد بالوں پر لگائیں۔

یہ بھی پڑھیں: بالوں کو گھنے اور لمبے بنانے کے لیے ان 4 ٹپس پر عمل کریں۔

how-to-use-amla-powder-to-make-hair-black-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

اس طرح آملہ کے استعمال سے آپ آسانی سے بالوں کو سیاہ کر سکتے ہیں۔ لیکن آپ کو مندرجہ بالا مرکب کو ہفتے میں 2-3 بار کم از کم 3-4 گھنٹے کے لیے لگانا چاہیے۔ آپ اسے راتوں رات بھی چھوڑ سکتے ہیں۔ اس کے بعد ہلکے شیمپو سے دھو لیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button