بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

گرتے بالوں سے تنگ ہیں؟ بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے چقندر کو ان 3 طریقوں سے استعمال کریں۔

چقندر کا رس بالوں میں لگانے سے بال گرنے میں مدد ملتی ہے اور خشکی جیسے مسائل بھی دور ہوتے ہیں۔(

لمبے، سیاہ اور گھنے بال شخصیت کو نکھارتے ہیں۔ لیکن آج کل بال گرنا کافی عام ہو گیا ہے۔ بالوں کے گرنے کا مسئلہ غلط کھانے. ضرورت سے زیادہ تناؤ، نیند کی کمی، سگریٹ نوشی یا کسی بھی بیماری کی وجہ سے ہو سکتا ہے۔ بال گرنے کے لیے لوگ مختلف قسم کے شیمپو اور تیل استعمال کرتے ہیں۔ لیکن، بعض اوقات ان کا بھی کوئی فائدہ نہیں ہوتا۔ ایسی صورت حال میں آپ گھریلو ٹوٹکے استعمال. کرکے بالوں کو گرنے سے روک سکتے ہیں۔ بالوں کے گرنے کے مسئلے سے نمٹنے کے لیے چقندر کا استعمال ایک بہترین گھریلو علاج ہے۔ چقندر میں آئرن، وٹامنز، کیلشیم پوٹاشیم اور اینٹی آکسیڈنٹس جیسے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ یہ تمام غذائی اجزاء ہماری صحت کے ساتھ ساتھ بالوں کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہیں۔ چقندر کے جوس میں کیروٹینائیڈز موجود ہوتے ہیں. جو کہ سر کی جلد میں دوران خون کو بڑھانے میں مدد دیتے ہیں۔ اگر آپ بالوں کے گرنے سے پریشان ہیں. تو چقندر کو اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ چقندر کے رس کو بالوں میں لگا کر. تو آئیے جانتے ہیں.

چقندر اور کافی پاؤڈر.(Beetroot And Coffe Powder)

اگر آپ بال گرنے کے مسئلے سے پریشان ہیں تو آپ چقندر کے رس میں کافی پاؤڈر ملا کر لگا سکتے ہیں۔ اس پیک کو بالوں میں لگانے سے بالوں کا گرنا کم ہو جائے گا اور بالوں کو قدرتی رنگ بھی ملے گا۔ اس پیک کو بنانے کے لیے ایک کپ چقندر کے رس میں ایک چائے کا چمچ کافی پاؤڈر ڈال کر مکس کریں۔ اسے اپنے بالوں اور کھوپڑی پر لگائیں۔ تقریباً 1 گھنٹے کے لیے اس طرح چھوڑ دیں۔ پھر بالوں کو پانی سے اچھی طرح دھو لیں۔ اس پیک کے استعمال سے بالوں کے گرنے کے مسئلے میں بہت فائدہ ہوگا اور بالوں کو نئی چمک ملے گی۔

یہ بھی پڑھیں: نہانے سے پہلے بالوں پر یہ 5 چیزیں لگائیں، بال چمکدار اور ملائم ہو جائیں گے۔

how-to-use-beetroot-for-hair-fall-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

چقندر اور ادرک.(Beetroot And Ginger)

بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے آپ چقندر کا رس اور ادرک استعمال کر سکتے ہیں۔ چقندر اور ادرک کا رس بالوں میں لگانے سے بال ٹوٹنا بند ہو جائیں گے اور بال مضبوط ہوں گے۔ اس کے لیے آدھا کپ چقندر کے رس میں دو کھانے کے چمچ ادرک کا رس اور 2 کھانے کے چمچ زیتون کا تیل ملا دیں۔ ان تمام چیزوں کو آپس میں اچھی طرح مکس کر لیں۔ اب اس پیسٹ کو اپنے بالوں اور کھوپڑی پر لگائیں، ہلکے ہاتھوں سے مساج کریں۔ اسے تقریباً 20 منٹ تک بالوں پر لگا رہنے دیں۔ اس کے بعد بالوں کو پانی سے دھو لیں۔ اس پیک کو ہفتے میں کم از کم دو بار استعمال کریں۔ اس سے بال گرنے اور گنجے پن کی شکایت دور ہو جائے گی اور بال گھنے ہو جائیں گے۔

چقندر، مہندی اور آملہ پاؤڈر.(Beetroot, Mehendi And Amla Powder)

بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے آپ چقندر کے رس کو مہندی اور گوزبیری پاؤڈر میں ملا کر بھی لگا سکتے ہیں۔ اس ہیئر پیک کو تیار کرنے کے لیے آدھا کپ چقندر کے جوس میں 2 کھانے کے چمچ مہندی پاؤڈر اور ایک کھانے کا چمچ آملہ پاؤڈر مکس کریں۔ تمام چیزوں کو اچھی طرح مکس کر لیں۔ اس ہیئر پیک کو اپنے بالوں پر لگائیں اور تقریباً 20 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ اس کے بعد بالوں کو پانی سے اچھی طرح دھو لیں۔ اس ہیئر پیک کے استعمال سے بالوں کی جڑیں مضبوط ہوں گی اور بال گرنا اور ٹوٹنا کم ہوگا۔ اس پیک کے استعمال سے خشکی کا مسئلہ بھی دور ہو جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: پتلے بالوں سے تھک گئے ہو؟ یہ 5 تیل گھنے اور گھنے بالوں کو حاصل کرنے میں مددگار ثابت ہوں گے۔

how-to-use-beetroot-for-hair-fall-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

آج کے دور میں بال گرنے کا مسئلہ بہت عام ہو گیا ہے۔ بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے آپ چقندر کا استعمال کر سکتے ہیں۔ چقندر کا رس بالوں میں لگانے سے بالوں کا ٹوٹنا کم ہوتا ہے اور بال گھنے اور مضبوط ہوتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button