بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

چقندر کے ساتھ بال کیسے اگائے؟ 3 طریقے جانیں، بالوں کی افزائش تیز کرنے کا زبردست طریقہ جانیے۔

Beetroot For Hair Growth: بالوں کی نشوونما کے لیے چقندر کا استعمال بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ اس کی مدد سے بال اگانے کا آسان طریقہ جانیں۔

Beetroot For Hair Growth : جب بھی جسم میں ہیموگلوبن یا خون کی کمی ہوتی ہے تو ڈاکٹر ہمیشہ چقندر کھانے کا مشورہ دیتے ہیں۔ اگرچہ نہ صرف خون بڑھانے کے لیے بلکہ چقندر جسم کی بہت سی غذائی ضروریات کو پورا کرنے اور صحت کے لیے بہت سے فوائد فراہم کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ چقندر کھانے کے اتنے فائدے ہیں آئرن، کیلشیم، پوٹاشیم جیسے ضروری معدنیات کے ساتھ وٹامن اے. سی اور اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہے۔ یہ جلد اور بالوں سے متعلق بہت سے مسائل کا علاج بھی ہے۔ لیکن نہ صرف اس کا استعمال بلکہ اسے جلد پر بالوں پر براہ راست استعمال کیا جا سکتا ہے۔ جن لوگوں کے بال بہت زیادہ گرتے ہیں اور اپنی جگہ نئے بال نہیں اگتے. یا بالوں کی نشوونما نہیں ہوتی۔ لہٰذا چقندر ان کا مسئلہ حل کر سکتا ہے۔ آپ کو صرف اسے صحیح طریقے سے استعمال کرنا ہے۔

درحقیقت چقندر میں کیروٹینائیڈ ہوتا ہے جو کہ سر کی. جلد میں دوران خون کو بڑھانے میں بہت فائدہ مند ہے۔ یہ غذائیت کو بالوں کے follicles اور کھوپڑی تک آسانی سے پہنچنے دیتا ہے۔ اس طرح بالوں کے follicles کو اندر سے پرورش ملتی ہے اور بالوں کی نشوونما تیز ہوتی ہے۔ اگر آپ بھی بالوں کی نشوونما میں کمی سے پریشان ہیں تو اس آرٹیکل میں ہم آپ کو بالوں کو جلد اگانے کے لیے چقندر کے استعمال کے 3 آسان طریقے بتا رہے ہیں۔

بالوں کی نشوونما کے لیے چقندر کے استعمال کے طریقے.(Ways To Use Beetroot For Hair Growth)

1. چقندر کے بالوں کا ماسک لگائیں۔(Apply Beetroot Hair Mask)

اس کے لیے آپ کو اپنے بالوں کی لمبائی کے مطابق ایک پیالے میں چقندر کا رس لینا ہوگا، پھر اس میں 1 چائے کا چمچ کافی پاؤڈر ڈالیں۔ اس میں 1-2 چائے کے چمچ لیموں کا رس بھی شامل کریں۔ اچھی طرح مکس کریں اور کھوپڑی سے بالوں کی لمبائی تک لگائیں۔ کھوپڑی کی مالش کریں۔ پھر اسے بالوں میں کم از کم 1 گھنٹے کے لیے چھوڑ دیں اور بالوں کو نیم گرم پانی سے دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں آپ کے بال نہیں بڑھتے؟ ماہرین سے اس کی 5 وجوہات اور بالوں کی نشوونما بڑھانے کے طریقے جانیں۔

how-to-use-beetroot-for-hair-growth-know-best-ways-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. چقندر اور نیم لگائیں۔(Plant beetroot and neem)

چقندر اور نیم کا مرکب خشکی کو ختم کرتا ہے جو کہ بالوں کے گرنے، خارش اور بالوں کے ٹوٹنے کی سب سے بڑی وجہ ہے۔ اس کے لیے آپ کو نیم کے 10-12 پتوں کو پانی میں ابالنا ہوگا، ورنہ اس میں 8-10 قطرے نیم کے تیل کے ڈالنے ہوں گے۔ پھر اس میں 2 چقندر کا گودا ڈال کر 25 سے 30 منٹ کے لیے چھوڑ دیں۔ اس کے بعد اس پانی سے سر دھو لیں۔ 10 منٹ تک لگا رہنے دیں، پھر سادہ پانی سے دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں: خشک اور بے جان بالوں کو نرم و ملائم بنانے کے لیے چنے کے آٹے سے بنے یہ 3 ہیئر ماسک آزمائیں۔

how-to-use-beetroot-for-hair-growth-know-best-ways-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

3. چقندر کا رس پیئے۔(Drink beetroot juice)

چقندر کا رس آپ کے بالوں کو اندر سے پرورش دیتا ہے۔ چقندر کا جوس بنانے کے لیے آپ کو ایک مکسر جار میں 1 اُبلی ہوئی چقندر، 2-3 گوزبیری اور 1-2 ابلی ہوئی گاجریں لینا ہوں گی۔ پھر اس میں 1 گلاس پانی، 2-3 کری پتے ڈال کر بلینڈ کر لیں۔ آپ کا جوس تیار ہے۔ روزانہ صبح اس کا استعمال کریں۔ آپ کے بالوں کی لمبائی بڑھانے کے علاوہ یہ جلد اور جسم کو بھی بہت سے فوائد فراہم کرے گا۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button