بالوں کی حفاظت

چھاچھ سے بال دھونے کے فائدے: لمبے، گھنے اور چمکدار بالوں کے لیے چھاچھ سے بال دھوئیں، جانیں طریقہ

صحت کے ساتھ ساتھ چھاچھ بالوں کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ اس کے استعمال سے بال لمبے، گھنے اور چمکدار ہو جاتے ہیں۔

چھاچھ کا استعمال بالوں کے لیے لمبے، گھنے اور چمکدار بال خواتین کی خوبصورتی میں اضافہ کرتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ خواتین اکثر اپنے بالوں کا زیادہ خیال رکھتی ہیں۔ بالوں کو خوبصورت بنانے کے لیے خواتین کئی طرح کی ہیئر کیئر پراڈکٹس کا استعمال کرتی ہیں جب کہ کچھ خواتین گھریلو ٹوٹکے بھی آزماتی ہیں۔ اگر آپ چاہیں تو لمبے اور چمکدار بالوں کے لیے چھاچھ کو گھریلو علاج کے طور پر بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ چھاچھ بالوں کو مناسب غذائیت فراہم کرتا ہے، یہ بالوں سے متعلق بہت سے مسائل کو دور کرتا ہے۔ چھاچھ کے استعمال سے بال لمبے، گھنے اور سیاہ ہوجاتے ہیں۔ یہ سر کی جلد کو صاف رکھنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ جانئے چھاچھ سے بال دھونے کے فوائد (کیا ہم بالوں پر چھاچھ لگا سکتے ہیں)

how to use buttermilk for hair in urdu

چھاچھ بالوں کے لیے کیسے فائدہ مند ہے۔(buttermilk benefits for hair)

بالوں کو صحت مند اور خوبصورت بنانے میں چھاچھ بہت فائدہ مند ہے۔ چھاچھ کی مدد سے بال مضبوط ہوتے ہیں۔ اس سے بال گرنا بند ہو جاتے ہیں۔ دراصل، چھاچھ میں لییکٹک ایسڈ، پروٹین، وٹامن اے کی اچھی مقدار ہوتی ہے۔ یہ تمام عناصر بالوں کے لیے ضروری ہیں اور بالوں کو فائدہ پہنچاتے ہیں۔ چھاچھ کے استعمال سے بال چمکدار اور چمکدار ہوجاتے ہیں۔

چھاچھ سے بال دھونے کے فائدے.(buttermilk benefits for hair)

1. خشکی سے نجات.(buttermilk for dandruff)

سردیوں میں اکثر خواتین خشکی یا خشکی کے مسئلے سے پریشان رہتی ہیں۔ اس کے لیے وہ مختلف قسم کے شیمپو استعمال کرتے ہیں۔ اگر آپ چاہیں تو چھاچھ سے بالوں کو دھو کر بھی خشکی سے نجات حاصل کر سکتے ہیں۔ چھاچھ میں موجود اجزاء سر کی خارش اور خشکی کو دور کرتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: جھرنے والے بال: بے جان الجھے بالوں کو نرم اور چمکدار بنانے کے لیے یہ 5 گھریلو ہیئر ماسک آزمائیں۔

2. سفید بالوں کا مسئلہ دور کریں.(buttermilk for grey hair)

آج کل خواتین کم عمری میں سفید بالوں سے پریشان رہتی ہیں۔ یہ خوبصورتی کو کم کرتا ہے۔ کالے اور چمکدار بالوں کے لیے چھاچھ کا استعمال فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ بالوں کو چھاچھ سے دھونے سے بالوں کی سفیدی کے مسئلے سے نجات مل جاتی ہے۔ اس کے لیے آپ 7-8 کری پتے لیں۔ انہیں پیس کر چھاچھ میں ملائیں (سرمئی بالوں کے لیے کری پتی اور چھاچھ)۔ اب اسے اپنے بالوں اور جڑوں پر لگائیں۔ 30 منٹ بعد بالوں کو اچھی طرح دھو لیں۔ اس کے استعمال سے آپ کے بال آہستہ آہستہ سیاہ ہو جائیں گے۔

3. بالوں کے گرنے کو کیسے کنٹرول کیا جائے۔(how to control hair fall)

بالوں کو مضبوط بنانے کے لیے پروٹین بہت ضروری ہے۔ اس کے لیے اکثر لوگ بالوں کا علاج کرواتے ہیں۔ لیکن چھاچھ بالوں کو کافی پروٹین بھی دیتی ہے۔ چھاچھ میں موجود پروٹین بالوں کی پرورش کرتا ہے۔ اس سے بالوں کی جڑیں مضبوط ہوتی ہیں۔ اس کے ساتھ بالوں کے گرنے یا گرنے کے مسئلے سے بھی نجات مل جاتی ہے۔

4. بالوں کو چمکدار بنائیں.(shiny hair tips)

خشک اور بے جان بال آپ کی خوبصورتی کو کافی حد تک کم کر دیتے ہیں۔ ایسے میں ہم خواتین لمبے، گھنے اور چمکدار بال چاہتی ہیں۔ بالوں کو چمکدار بنانے میں چھاچھ بہت فائدہ مند ہے۔ چھاچھ سے بال دھونے سے بال چمکدار، چمکدار اور ملائم ہوجاتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: Use yogurt for hair growth: بالوں کی صفائی اور اچھی نشوونما کے لیے ان 3 طریقوں سے دہی کا استعمال کریں۔

how to use buttermilk for hair in urdu

بالوں پر چھاچھ لگانے کا طریقہ.(how to apply buttermilk on hair)

چھاچھ سے بالوں کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ آپ انڈے، کری پتی، کیلا وغیرہ کے ساتھ چھاچھ ملا کر بالوں پر لگا سکتے ہیں۔ چھاچھ کا ہیئر پیک تیار کیا جا سکتا ہے۔ اس کے بعد چھاچھ کو بالوں اور جڑوں پر اچھی طرح لگائیں۔ 30-35 منٹ بعد بالوں کو صاف پانی سے دھو لیں۔ اگر آپ چاہیں تو ہلکا شیمپو بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس سے آپ کے بالوں کو کافی غذائیت ملے گی۔ بال مضبوط، لمبے، گھنے اور چمکدار ہو جائیں گے۔

نوٹ: آپ اپنے بالوں کو خوبصورت بنانے کے لیے چھاچھ کا استعمال بھی کر سکتے ہیں۔ لیکن اگر آپ کو سر یا بالوں سے متعلق کوئی مسئلہ درپیش ہے تو اسے ماہرین کے مشورے پر ہی استعمال کریں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort