بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

بالوں کو تیزی سے اگانے کے لیے کیسٹر آئل اور ناریل کا تیل ان 3 طریقوں سے لگائیں، آپ کو فائدہ ہوگا۔

Castor Oil And Coconut Oil For Hair Growth : کیسٹر آئل اور ناریل کے تیل کا آمیزہ بالوں کی لمبائی بڑھانے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔

Castor Oil And Coconut Oil For Hair Growth: ناریل اور کیسٹر آئل دونوں ہی بالوں کے لیے بہت فائدہ مند تصور کیے جاتے ہیں۔ بالوں سے متعلق مسائل سے چھٹکارا پانے کے لیے ہم سب انہیں بالوں میں استعمال کرتے ہیں۔ دونوں میں بالوں کے لیے ضروری بہت سے غذائی اجزاء ہوتے ہیں. جیسے صحت مند چکنائی، اینٹی آکسیڈنٹس، اینٹی بیکٹیریل خصوصیات، وٹامن ای وغیرہ۔ جس کی وجہ سے خشکی، کھوپڑی کی الرجی، بالوں کا گرنا. سر کی خشکی، خشک اور جھرجھری وغیرہ جیسے کئی مسائل سے چھٹکارا حاصل کرنے میں یہ بہت موثر ہے۔ ہم سب ان کا استعمال کرتے ہیں، لیکن مختلف طریقے سے. لیکن کیا آپ جانتے ہیں. کہ اگر آپ دونوں کو ایک ساتھ بالوں میں لگائیں تو یہ زیادہ مؤثر طریقے سے کام کرتا ہے اور آپ کو فوری فائدہ دیتا ہے؟ یہی نہیں، یہ مرکب ان لوگوں کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے جن کے بالوں کی نشوونما سست ہے. یا بالوں کی نشوونما بہت کم ہے، کیونکہ یہ بالوں کی لمبائی بڑھانے میں معاون ہے۔

لیکن اکثر لوگوں کے ذہنوں میں یہ سوال رہتا ہے. کہ بالوں کی لمبائی بڑھانے کے لیے ناریل کے تیل اور کیسٹر آئل کو ایک ساتھ کیسے استعمال کیا جائے؟ یا ناریل کے تیل اور کیسٹر آئل سے بال کیسے اگائے جائیں؟ اگر آپ بھی بالوں سے متعلق عام مسائل سے پریشان ہیں اور آپ کے بال نہیں اگتے تو اس آرٹیکل میں ہم آپ کو ناریل کے تیل اور کیسٹر آئل سے بال اگانے کے 3 طریقے بتا رہے ہیں۔

بالوں کی نشوونما کے لیے ناریل کا تیل اور کیسٹر آئل استعمال کرنے کے طریقے.(Ways To Use Coconut Oil And Castor Oil For Hair Growth)

1. گنگنا کر بالوں میں لگائیں۔(Humming and apply in hair)

ایک پین میں برابر مقدار میں ناریل کا تیل اور کیسٹر آئل ڈال کر ہلکا سا گرم کریں۔ رات کو سونے سے پہلے اس مکسچر سے سر کی جلد پر اچھی طرح مساج کریں۔ اس سے خون کی گردش بڑھے گی، خشکی دور ہوگی اور سر کی جلد میں نمی بڑھے گی۔ اس سے بالوں کی نشوونما میں اضافہ ہوگا اور ساتھ ہی ان میں قدرتی چمک بھی آئے گی۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 8 ٹوٹکے نوجوان لڑکوں میں بالوں کو گرنے سے. روکنے کے لیے کارآمد ثابت ہوں گے، بال مضبوط ہوں گے۔

how-to-use-coconut-oil-and-castor-oil-for-hair-growth-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. کنڈیشنر کے طور پر استعمال کریں۔(Use as a Conditioner)

آپ اپنے بالوں کو کنڈیشنر کے طور پر ناریل کا تیل اور کیسٹر آئل بھی لگا سکتے ہیں۔ اس سے خشک اور جھرجھری والے بالوں سے نجات مل جائے گی، بال جلد بڑھیں گے اور چمکدار ہو جائیں گے۔ اپنے بالوں کو شیمپو سے دھونے کے بعد دونوں کے مرکب کو عام کنڈیشنر کی طرح استعمال کریں۔ 10 منٹ تک چھوڑنے کے بعد سر کو سادہ پانی سے اچھی طرح دھو لیں۔ اگر آپ چاہیں تو ناریل کے تیل اور کیسٹر آئل کے ساتھ روزمیری کا تیل بھی ڈال سکتے ہیں، اس سے بالوں کی نشوونما میں بھی بہت فائدہ ہوگا۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں خشکی کا مسئلہ بڑھ جاتا ہے، اس سے چھٹکارا پانے کے لیے یہ گھریلو ٹوٹکے اپنائیں

how-to-use-coconut-oil-and-castor-oil-for-hair-growth-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

3. ناریل کا تیل، کیسٹر آئل اور ایلو ویرا لگائیں۔(Apply coconut oil, castor oil and aloe vera)

ایلو ویرا بالوں کی نشوونما میں بہت مدد کرتا ہے۔ اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہونے کی وجہ سے یہ خشکی کو صاف کرنے اور کھوپڑی کو متحرک کرنے میں بہت موثر ہے۔ 1-2 چمچ ایلو ویرا جیل کو ناریل کے تیل اور کیسٹر آئل کے آمیزے میں ملا کر ہفتے میں 2-3 بار بالوں میں لگایا جا سکتا ہے۔ اسے کم از کم 4 گھنٹے تک لگانے کی کوشش کریں، اگر آپ چاہیں تو اسے پوری رات بالوں میں لگا کر بھی رکھ سکتے ہیں۔ اس سے بالوں کی نشوونما میں بھی کافی فائدہ ہوگا۔

اس طرح بالوں میں ناریل کا تیل اور کیسٹر آئل ایک ساتھ استعمال کرنے سے بالوں کی نشوونما میں کافی مدد مل سکتی ہے۔ لیکن آپ اس مکسچر کو بالوں میں کم از کم 2-3 بار ضرور لگائیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button