جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

ناریل کے تیل میں لیموں کا رس ملا کر جلد پر لگائے بہت سی پریشانیوں پر قابو پایا جا سکتا ہے۔

Coconut Oil And Lemon Juice On Face: ناریل کے تیل اور لیموں کے رس کو چہرے پر لگانے سے چہرے کے بہت سے مسائل دور ہو سکتے ہیں

ناریل کا تیل اور لیموں دونوں جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ جہاں ناریل کا تیل خشک جلد کی پریشانی کو دور کرتا ہے وہیں لیموں چہرے سے داغ دھبوں اور جھائیوں کے نشانات کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے۔ ناریل کا تیل اور لیموں دونوں کو ایک ساتھ لگانے سے جلد کو زیادہ فائدہ ہوتا ہے۔ یہ مرکب جلد کے کھلے چھیدوں کو بند کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کا استعمال جلد کو چمکدار بھی بناتا ہے۔ جلد پر لگانے کے لیے ناریل کے تیل اور لیموں کو بھی فیس واش کے طور پر استعمال کیا جا سکتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں۔ ناریل کے تیل اور لیموں کو چہرے پر لگانے کے فوائد اور طریقے۔

چہرے پر ناریل کا تیل اور لیموں کیسے لگائیں؟(How to apply coconut oil and lemon on face)

مواد

1 چمچ ناریل کا تیل

1 چائے کا چمچ لیموں کا رس

تنصیب کا طریقہ

ناریل کا تیل اور لیموں کا رس چہرے پر لگانے کے لیے دونوں کو ملا کر مکسچر تیار کریں۔ اب اس مکسچر کو چہرے پر لگائیں اور چہرے پر 3 سے 5 منٹ تک مساج کریں۔ مساج کرتے وقت آپ کی جلد اس مرکب کو جذب کر لے گی۔ اس کے بعد نیم گرم پانی سے چہرہ دھو لیں۔ اس سے آپ کے چہرے کی پرورش ہوگی اور جلد تروتازہ نظر آئے گی۔

یہ بھی پڑھیں: چہرے کی چپچپا ہٹ کو دور کرنے کے لیے ان ٹوٹکوں پر عمل کریں۔

ناریل کا تیل اور لیموں چہرے پر لگانے کے فوائد۔(Benefits of applying coconut oil and lemon on face)

داغ ہٹائے جاتے ہیں

ناریل کے تیل اور لیموں کو باقاعدگی سے چہرے پر لگانے سے چہرے کے داغ دھبے دور ہوجاتے ہیں۔ یہ پمپلز اور اس کے نشانات کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے۔ ناریل کا تیل چہرے کو نمی بخشتا ہے۔ اس کے ساتھ ہی لیموں چہرے کی چمک بڑھانے کا کام کرتا ہے۔

how-to-use-coconut-oil-and-lemon-juice-on-face-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

جلد کو جوان بنائیں

ناریل کے تیل اور لیموں دونوں میں اینٹی ایجنگ خصوصیات پائی جاتی ہیں۔ اسے باقاعدگی سے جلد پر لگانے سے عمر بڑھنے کے آثار جلد پر نظر نہیں آتے۔ ان دونوں کے استعمال سے جلد جوان نظر آتی ہے۔ ناریل اور لیموں کو ہفتے میں ایک بار جلد پر لگایا جا سکتا ہے۔

چمکدار جلد کے لیے

ناریل کے تیل اور لیموں کا استعمال جلد کو چمکدار بناتا ہے۔ اسے چہرے پر لگانے سے جلد کو غذائیت ملتی ہے۔ جس کی وجہ سے جلد چمکنے لگتی ہے۔ اگر آپ کے چہرے پر دانے ہیں تو ناریل کا تیل اور لیموں لگانے سے گریز کریں۔ یہ pimples میں اضافہ کر سکتا ہے.

یہ بھی پڑھیں:چمکدار جلد کے لیے بادام کی کریم گھر پر ہی بنائیں، جھریوں سے بھی نجات ملے گی۔

how-to-use-coconut-oil-and-lemon-juice-on-face-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ناریل کا تیل اور لیموں چہرے کے بہت سے مسائل کو دور کرتے ہیں۔ لیکن انہیں چہرے پر لگانے سے پہلے پیچ ٹیسٹ کر لیں۔

 

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button