بالوں کی حفاظت

بالوں کی چمک اور خوبصورتی بڑھانے کے لیے کھیرا، یہ 3 طریقے استعمال کریں۔

کھیرا بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں اس کے فوائد اور طریقہ استعمال۔

بالوں کے لیے کھیرا: کھیرا صحت کے لیے بہت صحت بخش سمجھا جاتا ہے۔ یہ پانی کی مقدار سے بھرپور ہے، جو آپ کے جسم کو ہائیڈریٹ رکھتا ہے۔ اس کے علاوہ اس کے بہت سے دوسرے صحت کے فوائد بھی ہیں۔ کھیرا کھانے کے ساتھ اسے جلد اور بالوں پر بھی لگایا جاتا ہے۔ یہ جلد اور بالوں کے مسائل کو دور کرتا ہے۔ آپ اسے اپنے بالوں پر کئی طریقوں سے استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ خشکی، گرنے اور بالوں کے ٹوٹنے کے مسئلے کو دور کرنے میں کارآمد ہے (ہیئر ماسک کے لیے کھیرا)۔

بالوں پر کھیرے کا استعمال کیسے کریں؟(how to make cucumber hair mask)

بالوں پر کھیرے کو کئی طریقوں سے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں کہ کھیرے کو بالوں پر استعمال کرنے کا طریقہ کیا ہے (کیا ہم بالوں پر کھیرا لگا سکتے ہیں)؟

یہ بھی پڑھیں: خشکی کو دور کرنے اور بالوں کے گرنے کو روکنے کے لیے ٹماٹر سے بنے یہ 3 بال ماسک لگائیں

how-to-use-cucumber-for-hair-in Urdu

1. کھیرے کے رس سے مالش کریں.(Cucumber Juice for Hair Benefits)

بالوں کی نشوونما اور چمک کے لیے کھیرے کا رس استعمال کریں۔ یہ آپ کے بالوں کے لیے بہت کارآمد نسخہ ثابت ہو سکتا ہے۔ اسے استعمال کرنے کے لیے اپنے بالوں کی لمبائی کے مطابق 1 سے 2 کھیرے لیں۔ اسے مکسر گرائنڈر میں اچھی طرح پیس لیں۔ اس کے بعد کھیرے کا رس ایک پیالے میں رکھیں۔

تیار شدہ کھیرے کا رس اپنے بالوں کی جڑوں پر لگائیں اور سر کی سرکلر حرکتوں میں اچھی طرح مساج کریں۔ تقریباً 10 منٹ تک مالش کرنے کے بعد کچھ دیر بالوں پر لگا رہنے دیں۔ اس کے بعد اپنے بالوں کو پانی سے دھو لیں۔ بال دھوتے وقت شیمپو کا استعمال نہ کریں۔ اس کی وجہ سے کھیرے کی غذائیت بالوں میں اچھی طرح جذب نہیں ہو پائے گی۔ صرف میری صحت

2. بالوں کے لیے کھیرا اور لیموں لگائیں۔(Cucumber and Lemon for Hair)

 

کھیرے کا رس اور لیموں کا رس استعمال کرکے خشکی کے مسئلے پر قابو پایا جاسکتا ہے۔ بالوں میں استعمال کرنے کے لیے آدھا کپ کھیرے کا رس لیں۔ اس کے بعد اس میں 2 کھانے کے چمچ لیموں کا رس ملا لیں۔ دونوں اجزاء کو اچھی طرح مکس کرنے کے بعد اس پیک کو اپنے بالوں پر لگائیں۔ تقریباً 30 منٹ سے 1 گھنٹے بعد بالوں کو دھو لیں۔ اس پیک کو لگانے کے بعد تقریباً 1 سے 2 دن تک شیمپو یا کنڈیشنر کا استعمال نہ کریں۔

یہ بھی پڑھیں: انڈوں اور زیتون کے تیل سے بہترین ہیئر ماسک بنائیں، آپ کو بالوں کے ان 5 مسائل سے نجات مل جائے گی۔

3. کھیرا اور دہی ہیئر ماسک بالوں کے لیے موثر ہے۔(Cucumber and Curd Hair Mask)

کھیرے کا جوس بہت سے غذائی اجزاء جیسے پوٹاشیم، میگنیشیم اور وٹامنز سے بھرپور ہوتا ہے۔ اس کی مدد سے آپ کے بال مضبوط ہوتے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی دہی آپ کے بالوں کو نمی فراہم کرتا ہے۔ ان دونوں کے امتزاج سے بالوں کے بہت سے مسائل حل ہو سکتے ہیں۔ یہ بالوں میں چمک لانے میں بھی کارآمد ہے۔

how-to-use-cucumber-for-hair-in Urdu

کھیرا اور دہی ہیئر پیک استعمال کرنے کے لیے 1 کپ کھیرے کا رس لیں۔ اس میں 2 چمچ دہی مکس کریں۔ تیار شدہ پیک کو بالوں پر لگائیں۔ تقریباً 30 منٹ کے بعد اپنے بالوں کو شیمپو سے دھو لیں۔ اس سے بالوں کی چمک میں اضافہ ہوگا۔ بہتر نتائج کے لیے اس ہیئر پیک کو ہفتے میں دو سے تین بار استعمال کریں۔

کھیرا آپ کے بالوں کے لیے بہت بہتر آپشن ہو سکتا ہے۔ تاہم یہ بات ذہن میں رکھیں کہ اگر آپ کو کھیرے سے کسی قسم کا مسئلہ ہے تو ان ہیئر پیک کا استعمال نہ کریں۔ اس کے ساتھ ہی، اگر آپ اس قسم کا ہیئر پیک پہلی بار استعمال کر رہے ہیں، تو پہلے پیچ ٹیسٹ کروا لیں۔ تاکہ کسی بھی قسم کی الرجی سے بچا جا سکے۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button