بالوں کی حفاظت :Hair Protection in Urdu

Use yogurt for hair growth: بالوں کی صفائی اور اچھی نشوونما کے لیے ان 3 طریقوں سے دہی کا استعمال کریں۔

بالوں کی بہتر نشوونما کے لیے دہی کا استعمال کیا جا سکتا ہے۔ یہ آپ کے بالوں کی نشوونما کو بہتر بناتا ہے۔ اس کے علاوہ بالوں کو بھی بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

بالوں کی خوبصورتی بڑھانے کے لیے لوگ مختلف پراڈکٹس کا استعمال کرتے ہیں۔ اگرچہ یہ مصنوعات آپ کے بالوں کو کچھ وقت کے لیے خوبصورت بنا سکتی ہیں لیکن اس کی وجہ سے آپ کے بال آہستہ آہستہ خراب ہونے لگتے ہیں۔ ایسے میں کئی طرح کے مسائل پیدا ہونے لگتے ہیں۔ کیمیکل سے بھرپور مصنوعات کا استعمال بالوں کی نشوونما کو کافی حد تک روک دیتا ہے۔ ایسے میں بالوں کو بڑھانے کے لیے ہمیں کیمیکل سے بھرپور مصنوعات کی بجائے گھریلو مصنوعات کا استعمال کرنا چاہیے۔ تاکہ بالوں کو قدرتی طور پر پرورش ملے اور اچھی طرح بڑھیں۔ اگر آپ بالوں کی قدرتی پرورش چاہتے ہیں تو دہی کا استعمال کریں۔ دہی کا استعمال بالوں کو غذائیت فراہم کرتا ہے جس سے بالوں کی نشوونما میں اضافہ ہوتا ہے۔ آئیے آرٹیکل میں جانتے ہیں کہ بالوں کی نشوونما کے لیے دہی کا استعمال کیسے کیا جاتا ہے؟

how to use curd for hair growth in urdu

1. لیموں اور دہی.(Lemons and yogurt)

دہی اور لیموں کا استعمال نہ صرف بالوں کی نشوونما میں مددگار ثابت ہوتا ہے بلکہ یہ آپ کے بالوں میں خشکی کے مسئلے کو بھی کم کر سکتا ہے۔ یہی نہیں بالوں کی گہری صفائی میں لیموں اور دہی کا مرکب کارآمد ثابت ہوسکتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں دہی اور لیموں کے استعمال کا طریقہ؟

یہ بھی پڑھیں: جھرنے والے بال: بے جان الجھے بالوں کو نرم اور چمکدار بنانے کے لیے یہ 5 گھریلو ہیئر ماسک آزمائیں۔

ضروری چیزیں.(essentials)

  • لیموں کا رس – 2 چمچ
  • دہی – 1 کٹورا
  • ناریل کا تیل – 2-4 قطرے

استعمال کا طریقہ.(mode of use)

سب سے پہلے ایک پیالہ لیں۔ اس میں تمام اجزاء شامل کر کے اچھی طرح مکس کر لیں۔ اس کے بعد اس مکسچر کو اپنے بالوں میں کچھ دیر کے لیے لگائیں۔ تقریباً 30 منٹ بعد اپنے بالوں کو دھو لیں۔ اس ہیئر ماسک کو ہفتے میں دو بار استعمال کرنے سے بالوں کے بہت سے مسائل ٹھیک ہو سکتے ہیں۔

2. دہی اور انڈا.(Diyand Egg)

دہی اور انڈے سے تیار کردہ ہیئر ماسک کو بالوں پر لگانے سے بالوں کی نشوونما بہتر ہوتی ہے۔ اس کے ساتھ یہ بالوں کے گرنے، خشکی، خشکی سے بھی نجات دلا سکتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں کہ انڈا اور دہی ہیئر ماسک کیسے بنایا جاتا ہے؟

ضروری چیزیں.(essentials)

  • دہی – 1 کٹورا
  • انڈا – 1

استعمال کا طریقہ.(mode of use)

سب سے پہلے ایک پیالے میں کچے انڈے کو پھاڑ لیں۔ اس کے بعد اس میں دہی ڈال کر اچھی طرح پھینٹ لیں۔ اب اس مکسچر کو اپنے بالوں میں لگ بھگ 10 منٹ تک لگائیں۔ 10 منٹ تک بالوں کو دھو لیں۔ اس ماسک کو ہفتے میں دو بار لگانے سے بالوں کی نشوونما اچھی ہوگی۔

how to use curd for hair growth in urdu

3. دہی اور شہد.(Yogurt and Honey)

دہی اور شہد بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ شہد اینٹی بیکٹیریل، اینٹی فنگل اور اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات سے بھرپور ہوتا ہے جو بالوں کو گرنے سے روکتا ہے۔ اس کے علاوہ، یہ بال کی ترقی کو بہتر بنا سکتا ہے. جانئے دہی اور شہد کے استعمال کا طریقہ –

یہ بھی پڑھیں: تیل لگانے کے بعد بال کیوں گرتے ہیں؟ 5 وجوہات جانیں۔

ضروری چیزیں.(essentials)

  • دہی – 1 کٹورا
  • شہد – 1 چمچ
  • ایپل سائڈر سرکہ – 1 چمچ

استعمال کا طریقہ.(mode of use)

ایک پیالے میں دہی اور شہد کو اچھی طرح مکس کریں۔ اب اس مکسچر کو اپنے بالوں کی جڑوں پر لگائیں۔ تقریباً 10 منٹ بعد بالوں کو شیمپو سے اچھی طرح دھو لیں۔ بالوں کو صحت مند رکھنے کے لیے اس مکسچر کو ہفتے میں دو بار استعمال کیا جا سکتا ہے۔

بالوں کی نشوونما کو بہتر بنانے کے لیے دہی کا استعمال آپ کے لیے فائدہ مند ہے۔ اس سے بالوں کے لیے بہت سے فائدے ہوسکتے ہیں۔ تاہم، اگر آپ کو ان میں سے کسی سے الرجی ہے، تو اسے اپنے بالوں پر استعمال نہ کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button