بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

بالوں کو تیزی سے اگانے کے لیے میتھی کے بیجوں کو ان 3 طریقوں سے لگائیں۔

How To Use Fenugreek Seeds For Hair Growth: میتھی کے بیج بالوں کو لمبا کرنے کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتے ہیں۔

بالوں کا گرنا، گرنا یا کمزور ہونا آج کے دور میں ایک عام مسئلہ بن گیا ہے۔ بہت سے لوگ بالوں کی سست نشوونما سے بھی پریشان ہیں۔ بال اگانے کے لیے لوگ مہنگے شیمپو، تیل اور بالوں کی مصنوعات استعمال کرتے ہیں۔ لیکن ان سے بھی کوئی خاص فائدہ نہیں ہوتا۔ اگر آپ بھی اس مسئلے سے پریشان ہیں تو حوصلہ نہ ہاریں۔ بالوں کو جلدی اگانے کے لیے آپ میتھی کے بیج استعمال کر سکتے ہیں۔ جی ہاں، میتھی کے بیج یا میتھی کے بیج ہمارے بالوں کے لیے بہت فائدہ مند تصور کیے جاتے ہیں۔ میتھی کے بیج بالوں میں استعمال کرنے سے بالوں سے متعلق بہت سے مسائل ٹھیک ہوتے ہیں۔ میتھی میں پروٹین، وٹامنز، پوٹاشیم، چکنائی، آئرن اور زنک جیسے بہت سے غذائی اجزاء ہوتے ہیں۔ اس میں نکوٹینک ایسڈ بھی پایا جاتا ہے جو بالوں کو اندر سے پرورش دیتا ہے۔ میتھی کے بیجوں میں موجود فائٹو ایسٹروجن بالوں کو لمبا اور گھنا بنانے میں مدد دیتے ہیں۔ یہ کھوپڑی کے خون کی گردش کو درست کرتا ہے اور بالوں کے follicles کو مضبوط کرتا ہے۔

میتھی کے بیجوں سے بال کیسے اگائیں –(How to grow hair with fenugreek seeds)

1. میتھی کے بیج اور ناریل کا تیل.(Fenugreek seeds and coconut oil)

ناریل کا تیل بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس میں اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات ہیں، جو بالوں سے متعلق مسائل کو دور کرتی ہیں۔ ناریل کے تیل سے مالش کرنے سے بالوں کی نشوونما میں بھی مدد ملتی ہے۔ اس کے لیے اپنی ضرورت کے مطابق ناریل کا تیل لیں۔ اس میں ایک یا دو چمچ میتھی کے دانے ڈال دیں۔ اسے اس وقت تک گرم کریں جب تک کہ میتھی کے دانے سرخ نہ ہوجائیں۔ پھر تیل کو ٹھنڈا کر کے جڑوں سے بالوں کی لمبائی تک لگائیں۔ اس سے آپ کے بال تیزی سے بڑھیں گے۔ میتھی کے بیج اور ناریل کا تیل لگانے سے بال چمکدار اور نرم ہوجاتے ہیں۔

how-to-use-fenugreek-seeds-for-hair-growth-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. میتھی کے بیج کا پیسٹ.(Fenugreek seed paste)

اگر آپ کے بالوں کی نشوونما رک گئی ہے تو آپ میتھی کے بیجوں کا پیسٹ بھی بنا کر استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ کو دو سے تین چمچ میتھی کے بیجوں کو ایک گلاس پانی میں رات بھر بھگو کر رکھنا ہوگا۔ اگلی صبح اس کا پانی چھان لیں اور میتھی کو پیس کر پیسٹ تیار کریں۔ اب میتھی کا پیسٹ اپنے سر اور بالوں پر لگائیں اور آدھے گھنٹے کے لیے چھوڑ دیں۔ پھر بالوں کو نیم گرم پانی اور ہلکے شیمپو سے دھو لیں۔ میتھی کے بیجوں کا پیسٹ بالوں میں لگانے سے سر کی گندگی اور خشکی دور ہوجاتی ہے۔ اس سے بالوں کی جڑیں مضبوط ہوتی ہیں اور بالوں کی نشوونما میں مدد ملتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بالوں کو تیزی سے اگانے کے لیے آملہ کو ان 3 طریقوں سے لگائیں، بال تیزی سے اگیں گے۔

3. میتھی کے بیج اور شہد.(Fenugreek seeds and honey)

میتھی کے بیج اور شہد کا استعمال بالوں کو جلد اگانے کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ اس کے لیے دو چمچ میتھی کے بیجوں کو رات بھر پانی میں بھگو دیں۔ اگلی صبح اسے پیس کر پیسٹ بنا لیں۔ اب اس میں ایک چمچ شہد ملا دیں۔ پھر اسے اپنی کھوپڑی اور بالوں پر لگائیں۔ تقریباً 30 منٹ بعد بالوں کو شیمپو سے دھو لیں۔ آپ اسے ہفتے میں 2 بار کر سکتے ہیں۔ اس سے آپ کے بالوں کی نشوونما میں اضافہ ہوگا اور بال لمبے اور گھنے ہوجائیں گے۔ میتھی کے بیج اور شہد کا ہیئر پیک بھی بالوں کو نرم اور چمکدار بناتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بالوں کی نشوونما کے لیے ان 3 طریقوں سے بالوں پر پیاز کے چھلکے استعمال کریں۔

how-to-use-fenugreek-seeds-for-hair-growth-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

میتھی کے بیجوں کو ان طریقوں سے استعمال کرنے سے آپ کے بال لمبے ہو جائیں گے۔ میتھی کے بیجوں میں موجود غذائی اجزاء بالوں کو مضبوط اور گھنے بنانے میں مدد دیتے ہیں۔ یہ بالوں سے متعلق کئی مسائل سے بھی نجات دلاتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button