بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

بالوں کی دیکھ بھال: ادرک کا رس اس طرح بالوں میں لگائیں، یہ گھنے اور ملائم ہوجائیں گے۔

balon ke liye adrak ke fayde: ادرک میں موجود غذائی اجزاء بالوں کی کھوئی ہوئی زندگی کو واپس لانے کا کام کرتے ہیں۔

balon ke liye adrak ke fayde: ادرک ایک سپر فوڈ ہے، جسے ہر موسم میں استعمال کیا جاتا ہے۔ سردیوں کے موسم میں جسم کو اندر سے گرم کرنے کے لیے ادرک کی چائے پی جاتی ہے. جب کہ کچھ لوگ جلد کے مسائل سے نجات کے لیے ادرک کا پیسٹ کا استعمال کرتے ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں. کہ ادرک کا رس آپ کے بالوں کے لیے حیرت انگیز کام کر سکتا ہے؟ ادرک کے غذائی اجزاء ٹوٹے، گرتے اور گرتے بالوں کو نئی زندگی دے سکتے ہیں. اور انہیں دوبارہ نرم اور صحت مند بنا سکتے ہیں۔

ادرک میں کیلیکون (Adrak ke fayde) نامی مرکب ہوتا ہے. جو بالوں کو صحت مند بنانے میں مدد کرتا ہے۔ تو آج ہم آپ کو بالوں میں ادرک کا رس لگانے کا طریقہ اور اس کے فوائد بتانے جارہے ہیں۔

بالوں پر ادرک لگانے سے کیا فائدہ ہوتا ہے؟(What is the benefit of applying ginger on hair)

ادرک میں میگنیشیم نامی عنصر وافر مقدار میں پایا جاتا ہے جو بالوں کا گرنا، گرنا اور ٹوٹنا کم کرتا ہے۔ ادرک کا رس بالوں میں لگانے سے سر کی جلد کو غذائیت ملتی ہے۔ جس کی وجہ سے وہ لمبے اور گھنے ہو جاتے ہیں۔ اس کے علاوہ ادرک میں وٹامن سی، کیلشیم، فاسفورس، آئرن، زنک، کاپر، مینگنیج اور کرومیم پایا جاتا ہے جو بالوں کو صحت مند رکھنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ ادرک پر کی گئی ایک تحقیق میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ اس میں موجود غذائی اجزاء کھوپڑی کو صاف رکھنے اور سر کی جلد میں موجود بیکٹیریا سے لڑنے میں مدد دیتے ہیں۔

بالوں پر ادرک کا استعمال کیسے کریں۔(How to use ginger on hair)

1. بالوں کے لیے ادرک اور پیاز کا رس.(Ginger and onion juice for hair)

اگر آپ چاہتے ہیں کہ بال کم وقت میں لمبے اور گھنے ہوجائیں تو ادرک کے رس میں محبت کا رس ملا کر لگائیں۔ اس کے لیے 2 چمچ ادرک کا رس اور 1 چائے کا چمچ پیاز کا رس ملا کر اچھی طرح مکس کریں۔ اس مکسچر کو روئی کی گیند کی مدد سے سر پر لگائیں اور 5 منٹ تک مساج کریں۔ ادرک اور پیاز کا رس بالوں میں 15 سے 20 منٹ تک لگا رہنے دیں اور پھر عام پانی سے دھو لیں۔ ادرک اور پیاز کا رس ہفتے میں دو بار استعمال کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کیا بالوں کی نشوونما رک گئی ہے؟ بالوں کو تیزی سے اگانے کے لیے آلو کا رس ان 3 طریقوں سے لگائیں۔

how-to-use-ginger-for-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. بالوں کے لیے ادرک اور لیموں کا رس.(Ginger and lemon juice for hair)

سردیوں کے موسم میں اکثر لوگوں کے بالوں میں روسی یعنی خشکی کا مسئلہ ہوتا ہے۔ ادرک کا رس بھی خشکی سے نجات دلانے میں بہت مددگار ثابت ہوتا ہے۔ خشکی سے نجات کے لیے ایک پیالے میں 1 چمچ ادرک کا رس اور 1 چمچ لیموں کا رس مکس کریں۔ اس مکسچر کو صرف سر کی جلد پر لگائیں اور آدھے گھنٹے کے لیے چھوڑ دیں۔ بعد میں ہلکے شیمپو سے بالوں کو دھو لیں۔ آپ کو چند دنوں میں فرق نظر آئے گا۔

یہ بھی پڑھیں: بدلتے موسموں میں بال گرتے ہیں؟ ناریل کے تیل میں یہ 3 چیزیں ملانے سے آپ کا مسئلہ دور ہو جائے گا۔

3. بالوں کے لیے ادرک اور ناریل کا تیل.(Ginger and coconut oil for hair)

ناریل اور ادرک کا مرکب بالوں کو گرنے، ٹوٹنے اور گرنے سے بچانے کے لیے انتہائی موثر ثابت ہوتا ہے۔ اس کے لیے ادرک کا پیسٹ بنائیں اور اس میں ناریل کا تیل ملا دیں۔ اس مکسچر کو کھوپڑی سے بالوں کے سروں تک لگائیں اور کچھ دیر کے لیے چھوڑ دیں۔ بعد میں بالوں کو شیمپو سے دھو لیں۔ بالوں کے مسائل سے نجات کے لیے ادرک اور ناریل کا تیل ہفتے میں تین بار استعمال کیا جا سکتا ہے۔

how-to-use-ginger-for-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

بالوں کے لیے کوئی بھی گھریلو علاج آزمانے سے پہلے پیچ ٹیسٹ کریں۔ اگر آپ کو پیچ ٹیسٹ کے دوران خارش، درد، خارش یا کسی قسم کی الرجی ہو تو اس نسخہ کو بالکل استعمال نہ کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button