جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

گلیسرین سردیوں میں پھٹی اور خشک جلد سے نجات دلاتا ہے، یہ 5 طریقے استعمال کریں۔

سردیوں میں جلد بہت خشک ہوجاتی ہے۔ اگر جلد زیادہ دیر تک خشک رہے تو جلد بہت زیادہ پھٹنے لگتی ہے۔ اس کے ساتھ جلد پر دھبوں اور جھریوں جیسے اور بھی کئی طرح کے مسائل شروع ہو جاتے ہیں۔ سردیوں میں خشک جلد سے نجات کے لیے ہم بازار میں دستیاب مختلف قسم کے موئسچرائزر کا استعمال شروع کردیتے ہیں۔ یہ موئسچرائزر خشک جلد سے تو راحت فراہم کرتے ہیں لیکن بھاری موئسچرائزر جلد کو طویل عرصے تک خراب بھی کر سکتے ہیں۔ ایسے میں ہمیں اپنے چہرے پر ایسا موئسچرائزر استعمال کرنا چاہیے جو زیادہ بھاری نہ ہو۔ اگر آپ چاہیں تو سردی میں گلیسرین استعمال کر سکتے ہیں۔ گلیسرین آپ کی جلد کو زیادہ تیل نہیں بنائے گی۔ اس کے علاوہ جلد بھی چمکدار رہے گی۔ آج اس آرٹیکل میں ہم سردی میں گلیسرین کے استعمال کا طریقہ بتانے جارہے ہیں۔ آئیے جانتے ہیں سردی میں گلیسرین کے استعمال کا طریقہ

how to use glycerin for skin in winter season in Urdu

1. گلاب کے پانی کے ساتھ گلیسرین. Glycerin with Rose Water

آپ سردیوں میں گلیسرین کو باڈی لوشن کے طور پر بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ آپ کے پورے جسم کی جلد کو نرم اور چمکدار بنا سکتا ہے۔ اس کے لیے عرق گلاب اور گلیسرین کو مساوی مقدار میں ملا کر بوتل میں رکھ لیں۔ اب نہانے کے بعد اس مکسچر کو روزانہ پورے جسم پر لگائیں۔ اس کے ساتھ ساتھ آپ اسے چہرے پر کلینزر کے طور پر بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس سے آپ کی جلد بہت نرم اور چمکدار نظر آئے گی۔

2. لیموں کے رس کے ساتھ گلیسرین. Glycerin with Lemon Juice

سردی میں چہرے پر موجود بیکٹیریا اور انفیکشن کو دور کرنے کے لیے آپ لیموں کے ساتھ گلیسرین کا استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے 1 سے 2 چمچ گلیسرین لیں۔ اب اس میں آدھے لیموں کا رس ملا دیں۔ پھر اسے ایک چھوٹے سے ڈبے میں بند کر کے رکھ دیں۔ اگر ضرورت ہو تو اسے اپنے چہرے اور ہاتھوں اور پیروں پر لگائیں۔ اس سے آپ کو بہت فائدہ ہوگا۔ اس سے پھٹی ہوئی اور خشک جلد سے بھی نجات مل سکتی ہے۔

3. شہد اور گلیسرین. Honey and Glycerin

سردیوں میں آپ گلیسرین کو کلینزر کے طور پر استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آدھا چائے کا چمچ شہد لیں۔ اب اس میں 1 چائے کا چمچ گلیسرین مکس کریں۔ اب اس پیسٹ کو ایک ڈبے میں رکھیں۔ پھر اسے کلینزر کے طور پر صبح و شام چہرے کو صاف کرنے کے لیے استعمال کریں۔ اس سے چہرے پر موجود گندگی صاف ہو جائے گی۔ اس کے علاوہ، یہ سردی میں پھٹے ہوئے جلد سے بھی نجات دلا سکتا ہے۔

how to use glycerin for skin in winter season in Urdu

4. کچا دودھ اور گلیسرین.Raw Milk and Glycerin

چہرے پر نکھار لانے کے لیے آپ سردی میں کچے دودھ اور گلیسرین کو ملا کر بھی لگا سکتے ہیں۔ اس کے لیے برابر مقدار میں دودھ اور گلیسرین ملا لیں۔ اب اسے اپنے چہرے پر لگائیں۔ خیال رہے کہ یہ کچے دودھ سے تیار کیا گیا ہے، اس لیے آپ اس مکسچر کو صرف 1 دن کے لیے لگا سکتے ہیں۔ اس لیے اپنی ضرورت کے مطابق مکسچر تیار کریں۔

بھی پڑھیں:  ناریل کریم سے بنے ان 6 فیس پیکوں کو لگا کر داغ دھبوں اور ٹیننگ سے چھٹکارا حاصل کریں

5. وٹامن ای آئل اور گلیسرین. Vitamin E Oil and Glycerin

سردیوں میں جلد کو نرم رکھنے کے لیے آپ گلیسرین اور وٹامن ای کا مرکب بھی اپنے چہرے اور جسم پر لگا سکتے ہیں۔ اس کے لیے 1 چائے کا چمچ گلیسرین لیں۔ اب اس میں وٹامن ای آئل کے 1 یا 2 قطرے ڈالیں۔ یہ آپ کی جلد کو چمکدار بنا سکتا ہے۔

سردیوں میں جلد کو نکھارنے کے لیے آپ گلیسرین کو کئی طریقوں سے استعمال کر سکتے ہیں۔ اس سے ضمنی اثرات کا خطرہ کم ہوجاتا ہے۔ تاہم، اگر آپ کو اس سے کسی قسم کے نقصان کا خطرہ ہے، تو ایک بار پیچ ٹیسٹ کروائیں۔ کسی بھی خطرے سے بچنے کے لیے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button